Κατανεμητής φρένων για το αυτοκίνητό σoυ

Κατανεμητής πίεσης φρένων για Top κατασκευαστές
- Κατανεμητής φρένων BMW Σειρά 3
- Κατανεμητής φρένων OPEL ASTRA
- Ρυθμιστής πίεσης των φρένων VW GOLF
- OPEL CORSA
- Κατανεμητής φρένων TOYOTA YARIS
- Κατανεμητής φρένων FORD FOCUS
- Ρυθμιστής πίεσης των φρένων VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Κατανεμητής φρένων FORD FIESTA
- Κατανεμητής φρένων MERCEDES-BENZ C-class
- Ρυθμιστής πίεσης των φρένων TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Κατανεμητής φρένων SEAT IBIZA
- Κατανεμητής φρένων RENAULT CLIO
- Ρυθμιστής πίεσης των φρένων SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Κατανεμητής φρένων FIAT PUNTO
- Κατανεμητής φρένων NISSAN QASHQAI
- Ρυθμιστής πίεσης των φρένων AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Κατανεμητής φρένων; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ανάμεσα στα συστήματα που επηρεάζουν την οδηγική συμπεριφορά κατά τη διάρκεια ενός φρεναρίσματος, ο ρυθμιστής της πίεσης των φρένων είναι ο πρώτος, ο οποίος χρησιμοποιείται. Σήμερα, συνεργάζεται με το ABS και το ESP, ρυθμίζοντας την διατήρηση της πρόσφυσης, ενώ την ίδια στιγμή το ABS αποτρέπει την ολίσθηση και το ESP την παρέκκλιση από την πορεία στις στροφές. Ο ρυθμιστής πίεσης των φρένων μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε υδραυλικό, όσο και σε πνευματικό σύστημα. Καθώς είναι μια βαλβίδα του πίσω άξονα, ο ρυθμιστής της πίεσης των φρένων ρυθμίζει την πίεση του φρεναρίσματος, για να αποτρέψει τις επιπτώσεις στο σασί. Αυτό μπορεί να γίνει στατικά ή δυναμικά.
Εάν μιλήσουμε για τη δυναμική μετατόπιση του φορτίου στους άξονες, θα πούμε πως το φορτίο του βάρους του αυτοκινήτου μεταφέρεται από πίσω προς τα εμπρός από τον άξονα. Ως βάρος μετράμε τα πάντα στο αυτοκίνητο, γι' αυτό λαμβάνονται επίσης υπόψη οι επιβάτες, οι αποσκευές, κ.λπ. Όσο πιο χαλαρά και βαριά αντικείμενα βρίσκονται στο εσωτερικό του οχήματος, τόσο μεγαλύτερο βάρος θα μεταφερθεί. Αυτό συμβαίνει ξαφνικά κατά το φρενάρισμα, έτσι ώστε οι πίσω τροχοί να κοντεύουν να σηκωθούν από το έδαφος, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει πρόσφυση και να μπλοκάρει ο πίσω άξονας. Επειδή αυτή η διαδικασία είναι εξαιρετικά γρήγορη, οι μπροστινοί τροχοί δεν μπλοκάρουν άμεσα και το αυτοκίνητο αρχίζει να ολισθαίνει αμέσως. Η βαλβίδα του ρυθμιστή της πίεσης των φρένων αποτρέπει αυτή την κατάσταση, μειώνοντας την πίεση στο φρένο. Η γωνιακή επιβάρυνση του οχήματος λαμβάνεται, επίσης, υπόψη.
Με έναν πλήρως λειτουργικό ρυθμιστή πίεσης φρένων, ο πίσω άξονας θα πρέπει να μπλοκάρει μόνον αφού μπλοκάρει ο μπροστινός άξονας. Ωστόσο, ο ρυθμιστής πίεσης των φρένων είναι σχεδόν πάντα ρυθμισμένος για μια μέγιστη πίεση φρένων στα 34 μπαρ, και μετά σταματά να λειτουργεί. Τα υπερφορτωμένα οχήματα, επομένως, είναι ελάχιστα ελεγχόμενα. Το βάρος προσδιορίζεται μέσω των ελατηρίων και του σασί, και καθορίζει επακριβώς τη θέση της βαλβίδας. Επομένως, μόνο οι απόλυτα κατάλληλοι ρυθμιστές θα πρέπει να εγκαθίστανται στα οχήματα. Αυτό ισχύει, επίσης, και για τα καινούργια ανταλλακτικά, τα οποία μπορούν να παραγγελθούν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και είναι πάντα πολύ φθηνά. Εκτός από ρυθμιστές, μπορείτε να βρείτε φτερωτές, φίλτρα λαδιού, αντιστρεπτικές δοκούς, εντατήρες ιμάντων, αντλίες υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, κ.λπ.