Διακοπτης φωτων φρενων για το αυτοκίνητό σoυ

Διακόπτης φρένων για Top κατασκευαστές
- Διακοπτης φωτων φρενων BMW Σειρά 3
- Διακοπτης φωτων φρενων OPEL ASTRA
- Διακόπτης φρένων VW GOLF
- OPEL CORSA
- Διακοπτης φωτων φρενων TOYOTA YARIS
- Διακοπτης φωτων φρενων FORD FOCUS
- Διακόπτης φρένων VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Διακοπτης φωτων φρενων FORD FIESTA
- Διακοπτης φωτων φρενων MERCEDES-BENZ C-class
- Διακόπτης φρένων TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Διακοπτης φωτων φρενων SEAT IBIZA
- Διακοπτης φωτων φρενων RENAULT CLIO
- Διακόπτης φρένων SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Διακοπτης φωτων φρενων FIAT PUNTO
- Διακοπτης φωτων φρενων NISSAN QASHQAI
- Διακόπτης φρένων AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Διακοπτης φωτων φρενων; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Κρυμμένος αλλά μεγάλης σημασίας: ο διακόπτης των φώτων των φρένων
Ο διακόπτης των φώτων των φρένων από τεχνικής πλευράς, αποτελεί ένα απλό τμήμα που έχει μεγάλη σημασία. Θα πρέπει πάντα να έχει αξιόπιστη λειτουργία, για να εξασφαλίζεται η λειτουργία των οπίσθιων φώτων των φρένων κάθε στιγμή, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το διακόπτη. Παρ’ όλο που τα συγκεκριμένα τμήματα στην πραγματικότητα αντέχουν καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, ο έλεγχός τους κρίνεται πάντα χρήσιμος. Στο άρθρο αυτό, θα μάθετε ό,τι θα πρέπει να ξέρετε όσον αφορά στο διακόπτη των φώτων των φρένων.
Η σημαντικότερη φωτεινή ένδειξη στο αυτοκίνητο
Το να ξέρετε αν το μπροστινό από εσάς αυτοκίνητο πρόκειται να φρενάρει, είναι ζωτικής σημασίας ανά πάσα στιγμή στο δρόμο. Λόγω της προοπτικής της, η επιβράδυνση του προπορευόμενου αυτοκινήτου δεν είναι άμεσα ορατή. Για το λόγο αυτό, εφευρέθηκαν τα φώτα των φρένων. Η σημαντικότητά τους επισημαίνεται και από το ότι είναι υποχρεωτική διεθνώς, η χρήση τουλάχιστον δυο φώτων φρένων (τα τελευταία περίπου 10 χρόνια, ακόμα και τα τρία φώτα).
Καθώς οι λαμπτήρες πυρακτώσεως των φώτων των φρένων σιγά σιγά δίνουν τη θέση τους στους σύγχρονους λαμπτήρες LED, η αξιοπιστία των φώτων των φρένων αυξάνεται κατά πολύ. Σε περίπτωση τυχόν βλάβης των φώτων των φρένων, συνιστάται η αλλαγή του κλασικού λαμπτήρα με ένα σύγχρονο λαμπτήρα αυτού του είδους, διότι χαρακτηρίζονται από μεγάλη αξιοπιστία, είναι πολύ ανθεκτικοί και ανταποκρίνονται γρηγορότερα.
Βρίσκοντας το διακόπτη των φώτων των φρένων
Ο διακόπτης των φώτων των φρένων ανάβει αυτόματα, μόλις πατάτε φρένο. Αντί για διακόπτης πίεσης, είναι ένας διακόπτης έλξης. Αυτό συμβαίνει με σκοπό την αποφυγή της συσσώρευσης βρωμιάς στο διακόπτη, του κολλήματός του και του συνεχιζόμενου καψίματος της λυχνίας. Σε όλα τα αυτοκίνητα, βρίσκεται κοντά στο πετάλι των φρένων, ενώ είναι συνδεδεμένος πάντα με το πετάλι, μέσω ενός ελατηρίου ή ενός μικρού καλωδίου. Ακολουθώντας τη σύνδεση, θα μπορέσετε τελικά να εντοπίσετε το διακόπτη των φώτων των φρένων. Στα πιο πολλά αυτοκίνητα, είναι στερεωμένος με μια βάση και μια βίδα, και μαζί με αυτά στο αμάξωμα του αυτοκινήτου.
Αντικατάσταση του διακόπτη των φώτων των φρένων
Η οδήγηση με την όπισθεν προς ένα τοίχο ή την πόρτα του γκαράζ και ο έλεγχος της λειτουργίας των φώτων των φρένων πατώντας το φρένο, θα πρέπει να αποτελεί την καθημερινή ρουτίνα σας. Η αντανάκλαση των φώτων στον τοίχο, απαιτείτε να είναι αρκετά έντονη ώστε να επιτρέπει στον οδηγό να ελέγχει μόνος του, τη συγκεκριμένη λειτουργία ασφάλειας. Σε περίπτωση που ανάβει μόνον το ένα από τα φώτα των φρένων, τότε ενδεχομένως το άλλο φως να έχει βλάβη και να πρέπει να αλλαχτεί.
Αν όμως και τα δυο φώτα δεν ανάβουν, ενώ λειτουργούσαν μέχρι προσφάτως, τότε ενδεχομένως να έχει προκύψει πρόβλημα στη σύνδεση ανάμεσα στο πετάλι και τα φώτα.
Αναλαμβάνοντας συστηματική δράση
Ο διακόπτης των φώτων των φρένων αφαιρείται χωρίς μεγάλη δυσκολία, αλλά προϋποθέτει να εργαστείτε στο χώρο των ποδιών του οδηγού. Έτσι, είναι εύλογο να ελέγχετε αρχικά τις πιο προσιτές αιτίες βλαβών. Μια τέτοια περίπτωση, είναι οι λαμπτήρες των φώτων των φρένων. Το να έχουν καεί και οι δυο ταυτόχρονα, γίνεται αλλά είναι ένα πολύ σπάνιο ενδεχόμενο. Όταν η συγκεκριμένη πιθανότητα αποκλειστεί, καλό είναι να τσεκάρετε την ασφάλεια του κυκλώματος των φώτων των φρένων. Αν όμως, το πρόβλημα δεν λύνεται με την αλλαγή της ασφάλειας, τότε το κάψιμο της ασφάλειας οφείλεται σε κάτι άλλο. Στην περίπτωση αυτή, τις πιο πολλές φορές, φταίει η αντίσταση στο διακόπτη των φώτων των φρένων.
Αντικατάσταση ή επισκευή?
Ο διακόπτης των φώτων των φρένων αποτελεί έναν απλό διακόπτη έλξης, ο οποίος έχει ένα ελατήριο επιστροφής. Κατά το φρενάρισμα κλείνει μια επαφή, η οποία ανοίγει και πάλι, μόλις απελευθερωθεί το φρένο, σβήνοντας τα φώτα των φρένων. Ενδέχεται να εμφανιστούν οι παρακάτω βλάβες:
- Η στερέωση του διακόπτη των φώτων των φρένων είναι χαλαρωμένη
- Η ντίζα / ελατήριο σύνδεσης έχει τεντωθεί ή σπάσει
- Οι επαφές του βύσματος της καλωδίωσης έχουν διαβρωθεί ή χαλαρώσει
- Ο διακόπτης έχει διαβρωθεί εσωτερικά
- Το χιτώνιο οδηγός έχει σκουριάσει με αποτέλεσμα να κολλήσει ο διακόπτης
- Έχει σπάσει το περίβλημα
Οι διακόπτες των φώτων των φρένων θεωρούνται απλά τμήματα και αποδέχονται τόσο αποσυναρμολόγηση, όσο και καθαρισμό, εφόσον κριθεί αναγκαίο. Ωστόσο, οι προσπάθειες επιδιόρθωσης του συγκεκριμένου σημαντικού τμήματος του αυτοκινήτου, αντενδείκνυται Τα ανταλλακτικά του είναι τόσο φθηνά, που δεν αξίζει τον κόπο να χρησιμοποιείτε έναν παλιό διακόπτη φώτων των φρένων. Τα πιο φτηνά μοντέλα προσφέρονται για περίπου 5 ευρώ. Ένας διακόπτης φώτων των φρένων από επώνυμο κατασκευαστή, σε σπάνιες περιπτώσεις θα κοστίσει πάνω από 19 ευρώ. Η επιλογή ιδιαίτερα φτηνών προϊόντων από αναξιόπιστους κατασκευαστές για ένα τόσο σημαντικό τμήμα, δεν έχει λογική.
Αν τα φώτα των φρένων συνεχίζουν να μην ανάβουν, αφού αλλάξετε το διακόπτη, το πιθανότερο είναι να έχει κοπεί το καλώδιο. Αυτό μπορείτε να το ελέγξετε βρίσκοντάς το και συνήθως, επισκευάζεται πανεύκολα.