0

0.00

#

Στήριγμα, δαγκάνα φρένου για Αυτοκίνητο

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας

Αγοράστε Στήριγμα, δαγκάνα φρένου κατάλληλο για το Αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις καλύτερες τιμές από ποτέ.

Στήριγμα, δαγκάνα φρένου από επιλεγμένους και κορυφαίους κατασκευαστές

  • BOSCH Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • MAPCO Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • ATE Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • TRW Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • TOPRAN Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • TEXTAR Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • LAUBER Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • FTE Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ DT Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ MAXGEAR Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ AUGER Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ KNORR-BREMSE Στήριγμα, δαγκάνα φρένου

Ελαττωματικό Στήριγμα, δαγκάνα φρένου; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης

Ασφαλής έλεγχος των ισχυρών δυνάμεων, χάρη στη βάση της δαγκάνας των φρένων

Η βάση της δαγκάνας των φρένων αποτελεί τμήμα της μονάδας των δισκόφρενων και διατελεί σημαντικό έργο. Η βάση αποτελεί το φορέα της δαγκάνας των φρένων. Οι δαγκάνες των φρένων φέρουν, αντίστοιχα, τα τακάκια των φρένων. Όταν πατάτε φρένο, τα τακάκια των φρένων πιέζονται με ισχυρή δύναμη, επάνω στον περιστρεφόμενο δίσκο των φρένων, που είναι κι αυτός φτιαγμένος από μασίφ ατσάλι. Η πέδηση δημιουργεί τεράστιες δυνάμεις. Η δαγκάνα των φρένων θα πρέπει να μπορεί να απορροφάει με ασφάλεια το σύνολο των εν λόγω δυνάμεων.

Ποιες δυνάμεις επιδρούν στη βάση της δαγκάνας?

Κατ’ αρχάς, τα τακάκια των φρένων, όταν πιέζονται επάνω στο δίσκο φρένων, δημιουργούν μια αναλογικά αντίρροπη δύναμη. Για να σταματήσει πλήρως το όχημα, υπό φυσιολογικές συνθήκες, η πίεση κατά την πέδηση ενδέχεται να αγγίξει και τα 150 μπαρ. Σε περίπτωση φρεναρίσματος εκτάκτου ανάγκης, η οποία ενεργοποιείται από την υποβοήθηση των φρένων, η πίεση κατά την πέδηση ενδέχεται στιγμιαία να φτάσει ακόμη και τα 400 μπαρ. Πρόκειται λοιπόν για μια πραγματική πρόκληση, όσον αφορά στη βάση της δαγκάνας, το να μη γίνει κομμάτια όταν δέχεται τις συγκεκριμένες γραμμικές δυνάμεις.
Η πέδηση δεν επενεργεί όταν το όχημα είναι ακίνητο, αλλά κατά την οδήγηση. Όσο πιο γρήγορα περιστρέφεται ο δίσκος του φρένου, τόσο πιο μεγάλες είναι οι δυνάμεις διάτμησης που δημιουργούνται κατά το φρενάρισμα. Η τριβή δεν εμφανίζεται κατακόρυφα, αλλά παράλληλα ως προς το δίσκο και τα τακάκια των φρένων. Η συγκεκριμένη παράλληλη τριβή, μετατρέπεται στο γωνιακό διάνυσμα της δύναμης σε συνδυασμό με την πίεση, το οποίο μεταβάλλεται συνεχώς σε κατεύθυνση και δύναμη. Οι συγκεκριμένες υψηλές, γωνιακές και μεταβαλλόμενες δυνάμεις, απαιτούν οπωσδήποτε την υψηλή ποιότητα και σταθερότητα του συγκεκριμένου τμήματος του αυτοκινήτου.

Η κατασκευή της βάσης της δαγκάνας

Η βάση της δαγκάνας, αποτελεί ένα απίστευτα λεπτό ενιαίο τμήμα από γαλβανισμένο χυτό χάλυβα. Κατασκευάζεται σε κάθε περίπτωση, ακριβώς με βάση τον τύπο του οχήματος. Διαθέτει σημεία στερέωσης με θέση για βίδες τόσο στην πλήμνη του τροχού, καθώς και τρύπες για το βίδωμα των πείρων οδηγών των τακακιών των φρένων. Σε γενικές γραμμές, η βάση της δαγκάνας, ξεχωρίζει για την ανθεκτικότητά της και αντέχει για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, απαιτείται ο καθαρισμός και ο έλεγχός της, κάθε φορά που αντικαθίστανται τα τακάκια των φρένων.

Η διάρκεια ζωής της βάσης της δαγκάνας

Παρά το γεγονός ότι η βάση της δαγκάνας δέχεται συνεχώς μεγάλη τεχνική καταπόνηση, παρουσιάζει συνήθως μεγάλη διάρκεια ζωής. Κάποιος μη ειδικός, θα μπορέσει να καταλάβει την ποιότητα του τμήματος, δύσκολα. Ουσιαστικά, η ποιότητά του έχει να κάνει με τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιήθηκαν κατά την κατασκευή του, αλλά και από τον τρόπο κατασκευής. Στην κατασκευή του τμήματος, χρησιμοποιούνται αποκλειστικά χυτά και σε καλούπι τμήματα, τα οποία περνούν από επεξεργασία με το κατάλληλο μείγμα κράματος, τα οποία πρεσάρονται και γυαλίζονται με επαγγελματικό τρόπο. Αν υπάρχουν βαθιές ρωγμές στην επιφάνεια της βάσης της δαγκάνας, τότε σε κάθε περίπτωση δεν έχει πραγματοποιηθεί ικανοποιητικός ποιοτικός έλεγχος από τον κατασκευαστή.

Η κατασκευής της βάσης της δαγκάνας

Οι βάσεις της δαγκάνας, αποτελούν σημαντικότατα τεχνικά τμήματα των αυτοκινήτων, με αποτέλεσμα να υπάρχουν απαιτήσεις για ένα ιδιαίτερα προσεκτικό σύστημα ελέγχου ποιότητας. Ένας μεγάλος αριθμός κατασκευαστών αυτοκινήτων, απαιτούν να γίνεται έλεγχος 100% στα συγκεκριμένα ανταλλακτικά, το λιγότερο για τα αυτοκίνητα με μεγάλη πποδύναμη (HP). Ο συγκεκριμένος έλεγχος, πραγματοποιείται με υπερήχους και ακτίνες Χ, ελέγχοντας για την ύπαρξη κοιλοτήτων ή ξένων στοιχείων στο μείγμα χύτευσης. Έχει ιδιαίτερη σημασία, τα ελαττωματικά ανταλλακτικά, να διαχωρίζονται προτού φύγουν από το εργοστάσιο, μιας και η χρήση του θα μειώσει την απόδοση του συστήματος.

Ελαττώματα της βάσης της δαγκάνας

Οι βάσεις της δαγκάνας, ενδέχεται να αποκτήσουν ελαττώματα, με την πάροδο του χρόνου χρήσης τους. Το συνηθέστερο τους ελάττωμα, είναι το ράγισμα. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, απαιτείτε άμεση φροντίδα: το τμήμα θα πρέπει να αντικατασταθεί άμεσα. Η βάση της δαγκάνας δεν επισκευάζεται με κόλα ή συγκόλληση. Ο μόνος τρόπος να επανέρθει ολοκληρωτικά η ασφάλεια κατά την κίνηση, είναι η αντικατάστασή της, η οποία ωστόσο δεν είναι δύσκολη. Η βάση στερεώνεται με δυο βίδες, οι οποίες θα πρέπει επίσης να αντικατασταθούν και να σφιχτούν με την κατάλληλη ροπή. Η επακριβής ροπή, αναγράφεται στο τεχνικό εγχειρίδιο του αυτοκινήτου.

Όχι ιδιαίτερα ακριβή

Οι βάσεις της δαγκάνας είναι τόσο απαραίτητες από τεχνική άποψη, όσο και απλές ως τμήματα. Έτσι, και η τιμή τους είναι αρκετά οικονομική. Ακόμη και τα τμήματα από μάρκες, όπως για παράδειγμα η TRW, δεν στοιχίζουν σε καμία περίπτωση πάνω από 60 ευρώ. Παρ’ όλα αυτά, η τιμή του καινούριου τμήματος, έχει να κάνει με το κάθε αυτοκίνητο συγκεκριμένα.
Όσο περισσότερα κυβικά διαθέτει ο κινητήρας και όσο πιο μεγάλο είναι το βάρος του αυτοκινήτου, τόσο μεγαλύτερες είναι οι δυνάμεις που ασκούνται στη βάση της δαγκάνας. Οπότε θα πρέπει και η αντοχή της να είναι ανάλογη. Η χρησιμοποίηση μεταχειρισμένων ανταλλακτικών δεν συνίσταται. Μην παίζετε με την ασφάλειά σας, εξασφαλίστε την, με επώνυμη ποιότητα.

Τα καλύτερα σε πωλήσεις:

  • Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
    TRW Στήριγμα, δαγκάνα φρένου BDA198 με χαμηλό κόστος
    TRW | BDA198
    39,51 € -26% στλπ: 53,00 € Εξοικονομήστε: 26%
  • Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
    TRW Στήριγμα, δαγκάνα φρένου BDA589 με χαμηλό κόστος
    TRW | BDA589
    31,08 € -27% στλπ: 42,00 € Εξοικονομήστε: 27%
  • Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
    TRW Στήριγμα, δαγκάνα φρένου BDA671 με χαμηλό κόστος
    TRW | BDA671
    37,23 € -26% στλπ: 50,00 € Εξοικονομήστε: 26%
  • Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
    TRW Στήριγμα, δαγκάνα φρένου BDA463 με χαμηλό κόστος
    TRW | BDA463
    36,74 € -26% στλπ: 49,00 € Εξοικονομήστε: 26%
  • Βίδα, δαγκάνα φρένων
    FEBI BILSTEIN Βίδα, δαγκάνα φρένων 48817 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 48817
    2,75 € -32% στλπ: 4,00 € Εξοικονομήστε: 32%
  • Βίδα, δαγκάνα φρένων
    FEBI BILSTEIN Βίδα, δαγκάνα φρένων 39038 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 39038
    2,27 € -44% στλπ: 4,00 € Εξοικονομήστε: 44%
  • Βίδα, δαγκάνα φρένων
    FEBI BILSTEIN Βίδα, δαγκάνα φρένων 05153 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 05153
    1,61 € -47% στλπ: 3,00 € Εξοικονομήστε: 47%
  • Σωλην. οδηγός, δαγκάνα...
    NK Σωλην. οδηγός, δαγκάνα φρένων 8999002 με χαμηλό κόστος
    NK | 8999002
    9,34 € -29% στλπ: 13,00 € Εξοικονομήστε: 29%
  • Σωλην. οδηγός, δαγκάνα...
    NK Σωλην. οδηγός, δαγκάνα φρένων 8947010 με χαμηλό κόστος
    NK | 8947010
    10,65 € -29% στλπ: 15,00 € Εξοικονομήστε: 29%
  • Στήριγμα, δαγκάνα φρένου
    ATE Στήριγμα, δαγκάνα φρένου 11.8170-0633.1 με χαμηλό κόστος
    ATE | 11.8170-0633.1
    22,27 € -26% στλπ: 30,00 € Εξοικονομήστε: 26%
  • Σωλην. οδηγός, δαγκάνα...
    ATE Σωλην. οδηγός, δαγκάνα φρένων 11.8171-0022.1 με χαμηλό κόστος
    ATE | 11.8171-0022.1
    0,89 € -56% στλπ: 2,00 € Εξοικονομήστε: 56%
  • Βίδα, δαγκάνα φρένων
    TOPRAN Βίδα, δαγκάνα φρένων 110 710 με χαμηλό κόστος
    TOPRAN | 110 710
    1,03 € -49% στλπ: 2,00 € Εξοικονομήστε: 49%