
Μας κατάλογο ανταλλακτικών

Μια μικρή πίεση με το πόδι στο πεντάλ του φρένου, ενεργοποιεί παράλληλα το ρυθμιστή της δύναμης πέδησης, το ABS και την αντλία των φρένων. Η δύναμη, ουσιαστικά, ενισχύεται στον κύλινδρο πέδησης του τροχού και εφαρμόζεται πάνω στα τακάκια, που βρίσκονται στους δίσκους των φρένων και που βρίσκονται πάντα υπό την απειλή της φθοράς. Τόσο η τριβή, όσο και η θερμότητα, αποτελούν απειλές για το σύστημα.
- Δισκόπλακες
- Τακάκια φρένων
- Ελαστικός σωλήνας φρένων
- Δαγκάνα φρένων
- Ντίζα χειροφρένου
- Σιαγώνες
- Κυλινδράκι τροχού
- Σετ επισκευής δαγκάνα φρένων
- Ταμπούρο
- Σιαγωνες φρενων
- Υγρά φρένων
- Αντλια φρενων
- Δακτυλιος abs
- Λαμαρινένιο προστατευτικό
- Διακοπτης φωτων φρενων
- Κατανεμητής φρένων
- Στήριγμα δαγκάνας φρένων
- Σεβρό φρένων
- Αντλία υποπίεσης
- Συσσωρευτής πίεσης ανάρτησης αμορτισέρ

Τα φίλτρα διατηρούν τα σωματίδια και το νερό, μακριά από τα εξαρτήματα του κινητήρα. Το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας διατηρείται χωρίς σκόνη και γύρη, χάρη στο φίλτρο καμπίνας. Το φίλτρο λαδιού μειώνει το ποσοστό φθοράς του κινητήρα, ενώ τα υδραυλικά φίλτρα εξασφαλίζουν την πίεση των φρένων και του συμπλέκτη. Τα φίλτρα καυσίμου και αέρα είναι υπεύθυνα για να διατηρούν καθαρό το μίγμα αέρα και βενζίνης.
- Φίλτρο λαδιού
- Φίλτρο αέρα
- Φίλτρο καμπίνας
- Φίλτρο καυσίμου
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν
- Υδραυλ. φίλτρο, τιμόνι

Ο σπινθήρας ανάφλεξης που ξεκινά την καύση, παράγεται στο πηνίο ανάφλεξης. Η σπίθα μεταπειδά από τα ηλεκτρόδια στα μπουζί. Τα μπουζοκαλώδια και οι διανομείς βρίσκονται κανονικά ενδιάμεσα. Όλα τα μέρη είναι εξοπλισμένα με αντιστάσεις, καθώς μεταδίδεται υψηλή τάση. Υποτίθεται ότι με αυτόν τον τρόπο αποφεύγεται η ηλεκτροστατική εκκένωση.
- Μπουζί
- Προθερμαντήρας
- Πολλαπλασιαστής
- Μπουζοκαλώδια
- Διανομέας
- Καπακι διανομεα
- Ράουλο διανομέα
- Συσκευή ηλεκτρονόμου
- Ρελε μιζασ

Το σύστημα διεύθυνσης επηρεάζει την κύλιση και τους τροχούς. Τα μέρη του αμαξώματος που δεν πρέπει να δονούνται κατά τη διάρκεια των στροφών, επηρεάζονται επίσης από αυτό. Το τιμόνι και το συστήματα διεύθυνσης, διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία του ακρόμπαρου. Εξασφαλίζει, επίσης, τα μπαλάκια, την αντιστρεπτική, τα ψαλίδια και άλλα στοιχεία.
- Ακρόμπαρο
- Μπάρα τιμονιού
- Άρθρωση μπάρα
- Σετ φούσκες τιμόνι
- Αντλία υδραυλικού τιμονιού
- Κρεμαγιέρα
- Κολωνα τιμονιου
- Λαδι υδραυλικου
- Αμορτισερ τιμονιου

Τα ελατήρια δεν δρουν μόνο στα αμορτισέρ, αλλά και ενάντια στη διάδοση των δονήσεων. Η ανάρτηση συνδέεται με τα αμορτισέρ, τα ημίμπαρα, τα ψαλίδια, τα ακρόμπαρα και τα μπαλάκια, και καταστέλει τις δονήσεις του αμαξώματος. Με αυτό τον τρόπο, κρατιέται το τιμόνι υπό έλεγχο και βελτιώνεται η συνολική διάρκεια ζωής του συστήματος διεύθυνσης.
- Αμορτισέρ
- Ελατήρια ανάρτησης
- Βάση αμορτισέρ
- Σετ προστασίας από σκόνη για αμορτισέρ
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης
- Ροδέλα ελατηρίου
- Αερανάρτηση
- Σούστες

Η διάδοση της ροπής γίνεται μέσω του στροφαλοφόρου άξονα, μετά την καύση στον κινητήρα. Η μετάδοση κίνησης με ιμάντες ασχολείται κυρίως με το σύστημα των ιμάντων χρονισμού και οι τροχαλίες με την κύλιση, η οποία συνδέεται επίσης με όλες τις βοηθητικές μονάδες. Αυτό οδηγεί σε φθορά των ιμάντων και των εντατήρων, οι οποίοι πρέπει συνεπώς να αντικαθίστανται σε τακτική βάση.
- Σετ ιμάντα χρονισμού με αντλία νερού
- Λάδι κινητήρα
- Φλάντζα, θερμοστάτης
- Στροφαλοφοροσ αξονασ
- Ωστήριο βαλβίδας
- Βάση μηχανής
- Τσιμουχάκια βαλβίδων
- Φλάντζα κεφαλής
- Κάρτερ λαδιού
- Τσιμούχα στροφάλου
- Βίδες κυλινδροκεφαλής
- Βαλβίδα εξαγωγής
- Βαλβίδα εισαγωγής
- Φλάντζα κάρτερ
- Μπεκ ψεκασμού
- Ελατηρια εμβολου
- Βαλβίδα EGR
- Ιντερκούλερ
- Εκκεντροφόρος άξονας
- Βαλβίδα αναθυμιάσεων
- Πεταλούδα γκαζιού
- Δείκτης λαδιού
- Καδένα χρονισμού
- Βαλβίδα ρελαντί
- Πιστονι
- Μπλοκ κινητήρα
- Καπάκι βαλβίδων
- Αντλία λαδιού
- Μετατροπέας πίεσης έλεγχος καυσαερίων
- Ρουλεμαν μπιελας
- Πολλαπλή εισαγωγής
- Ντίζα γκαζιού
- Οδοντοτροχός, στροφαλοφόρος άξονας
- Βίδα εκκένωσης κάρτερ
- Κολάρο τουρμπίνας
- Τεντωτήρας καδένας
- Τροχαλία στροφάλου
- Τσιμούχα εκκεντροφόρου
- Τσιμουχα πολλαπλής εισαγωγής
- Φλάντζα καπακιου βαλβίδων

Το ηλεκτρικό σύστημα έκανε δυνατή τη λειτουργία του φωτισμού χωρίς παρεμβολές. Ακολούθησαν το δυναμό, ο πολλαπλασιαστής, οι αντλίες λαδιού, οι ECU με αισθητήρες και οι καθαριστήρες με μοτέρ. Πρόσθετη άνεση παρέχεται από τα ηλεκτρικά παράθυρα, το κεντρικό κλείδωμα και τα λειτουργικά στοιχεία, που δημιουργήθηκαν χάρη στο ηλεκτρικό σύστημα.
- Φανάρια
- Φλας
- Πίσω φώτα
- Προβολείς ομίχλης
- Αισθητήρας φθοράς τακάκια φρένων
- Αισθητήρας ABS
- Λυχνία, φλας
- Μετρητής μάζας αέρα
- Δυναμό αυτοκινήτου
- Φώτα πινακίδας
- Αισθητήρας θερμοκρασίας
- Μίζα
- Αισθητήρας στροφών
- Τρίτο στοπ
- Μπαταρία
- Αισθητήρας κρούσης
- Διακόπτης τιμονιού
- Ρυθμιστής γεννήτριας
- Βαλβίδα λαδιού
- Αισθητήρας παρκαρίσματος
- Αισθητήρας θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού
- Ρύθμιση ύψους ακτίνας προβολέων
- Βαλβίδα όπισθεν
- Αισθητήρας πεταλούδας γκαζιού
- Εγκέφαλος, χρόνος προθέρμανσης
- Ρελέ φλας
- Κεντρικό κλείδωμα
- Διακόπτης φώτων
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου
- Κόρνα
- Μπουτόν μίζας
- Μονάδα ABS
- Kohleb?rste, generator
- Αισθητήρας πίεσης πολλαπλής εισαγωγής

Οι υαλοκαθαριστήρες αποτελούνται από το σύστημα σύνδεσης, τον βραχίονα του υαλοκαθαριστήρα και από ένα ελαστικό μάκτρο πολλαπλών στρώσεων. Η περιοδική τους κίνηση καθορίζεται από το μοτέρ του υαλοκαθαριστήρα. Το ιδιαίτερα ευαίσθητο στη φθορά είναι το μάκτρο, το οποίο πρέπει να αντικαθίσταται πλήρως σε ετήσια βάση μαζί με τη βάση του. Τα ακροφύσια πλύσης, συνήθως, αντέχουν για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου.
- Υαλοκαθαριστήρες
- Βραχίονας υαλοκαθαριστήρα
- Αντλία νερού πλύσης
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων
- Μηχανισμός υαλοκαθαριστήρων
- Μπεκ νερού πλύσης
- Δοχείο νερού υαλοκαθαριστήρων

Ο συμπλέκτης χρειάζεται, προκειμένου να περάσει η ροπή του κινητήρα στους τροχούς και να ευθυγραμμιστεί αξονικά. Η ροπή μεταδίδεται από τον συμπλέκτη. Ημιαξόνια και αρθρώσεις εξασφαλίζουν την παροχή της ροπής στον άξονα κίνησης και τους τροχούς, όπου η δύναμη, ταυτόχρονα, ανακατευθύνεται.
- Ρουλεμάν τροχού
- Αντιστρεπτική δοκός
- Ψαλίδια
- Μπαράκια ζαμφόρ
- Μπαλάκι ψαλιδιού
- Συνεμπλοκ ψαλιδιου
- Σετ φούσκες άξονας μετ κίν
- Σετ μπιλιοφόρου
- Μπουλόνια τροχών
- Ακραξόνιο
- Μουαγιέ
- Ημιαξόνιο
- Άρθρωση διαμήκης άξονας
- Βαλβολίνες
- Άξονας μετάδοσης κίνησης
- Λαδι αυτοματου κιβωτιου
- Διαφορικό
- Σώμα άξονα
- Έδραση σώμα άξονα
- Λάστιχα ζαμφόρ

Αμάξωμα είναι το πλαίσιο του αυτοκινήτου που δεν μπορεί να θεωρηθεί ανεξάρτητο από τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης και του συστήματος κίνησης. Σταθερά τμήματά του συνδέονται με στοιχεία που σχετίζονται με τα αμορτισέρ, τα γόνατα της ανάρτησης, τις αξονικές αρθρώσεις και τα υποστηρικτικά μέρη, όπως η σύνδεση του συστήματος διεύθυνσης. Έτσι, το πλαίσιο παραμένει στρεπτό και οι δονήσεις δεν εξαπλώνονται.
- Αμορτισέρ πορτ μπαγκάζ
- Εξωτερικός καθρέπτης
- Προφυλακτήρας
- Φτερό
- Επένδυση θόλος τροχού
- Μάσκα ψυγείου
- Καπό
- Βάση προφυλακτήρα
- Μαρσπιέ
- Τραβέρσα προφυλακτήρα
- Αεροτομή
- Διαμήκης φορέας
- Κοτσαδόρος
- Αμορτισέρ καπώ
- Κρύσταλλο καθρέφτη
- Μετώπη
- Πλέγμα εξαερισμού, προφυλακτήρας
- Τάπα ρεζερβουάρ

Το πετρέλαιο ή η βενζίνη αποθηκεύονται με ασφάλεια στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, πίσω από το πλευρικό τοίχωμα, δηλαδή στη δεξαμενή καυσίμου. Η αντλία καυσίμου μπορεί, επίσης, να βρίσκεται εκεί και, ως εκ τούτου, να λιπαίνεται. Το σύστημα συνδέεται με τη βαλβίδα εισαγωγής, μέσω ασφαλών καλωδίων και σωλήνων, που παρέχουν καύσιμο στο φίλτρο καυσίμου και όλα αυτά, με σκοπό να αποφευχθεί οποιαδήποτε πιθανή μόλυνση.

- Τραπεζοειδής ιμάντας
- Ιμάντας χρονισμού
- Τροχαλια αδρανειας
- Τεντωτηρας ιμαντα
- Τροχαλία δυναμό
- Βραχίονας σύσφιγξης
- Τροχαλία ιμάντα, αντλία νερού
- Κάλυμμα οδοντωτού ιμάντα
- Ιμάντας poly-V

Πλήρη σετ εσωτερικών εξαρτημάτων προσφέρονται συχνά στα κόμπακτ αυτοκίνητα. Σε αυτά, περιλαμβάνονται τα επικαλυμμένα καθίσματα, τα ηλεκτρικά παράθυρα, οι ρυθμιζόμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, τα πατάκια, τόσο στην καμπίνα όσο και στο πόρτ μπαγκάζ, καθώς και όλα τα στοιχεία ελέγχου της θέρμανσης, του φωτός και του κλιματισμού. Ο τρόπος χρήσης τους, ωστόσο, εξαρτάται από το αν το αυτοκίνητο είναι «πλούσιας» κλάσης ή πολυτελείας.
- Γρύλος παραθύρου
- Διακόπτες παραθύρων
- Λάστιχο πεντάλ
- Ντίζα κοντέρ
- Κεραία
- Μανιβέλα παραθύρου
- Λάμπες ταμπλό

- Σετ συμπλέκτη
- Άνω αντλία συμπλέκτη
- Κάτω αντλία συμπλέκτη
- Βολάν
- Ρουλεμάν πίεσης
- Ντίζα συμπλέκτη
- Δίσκος συμπλέκτη
- Πλάκα πίεσης

Η καμπίνα επιβατών ψύχεται χάρη στον κλιματισμό, μιας και μόνον ο συμπιεστής του πρέπει να τροφοδοτείται με ρεύμα. Κατά τη διάρκεια της κυκλοφορίας του αέρα, το ψυκτικό υγρό διέρχεται μέσω της βαλβίδας εκτόνωσης και εκτελεί διεργασίες ανταλλαγής θερμότητας (καθώς και αφύγρανσης για σκοπούς καθαρισμού), χωρίς τη χρήση οποιασδήποτε εξωτερικής ενέργειας.
- Συμπυκνωτής
- Μοτέρ καλοριφέρ
- Κομπρεσέρ
- Αφυγραντήρας
- Συμπλέκτης συμπιεστή κλιματισμού
- Διακόπτης υψ πίεσης συστ κλιματ
- Σωλήνας υψ πίεσης σύσ κλιματ
- Βαλβίδα εκτόνωσης
- Εξαεριωτής

Η θέρμανση και η ψύξη του νερού, γίνονται με τη χρήση εναλλακτών θερμότητας και μικρών ποσοτήτων ενέργειας. Το ψυγείο νερού μεταφέρει τη θερμότητά του στον αέρα του περιβάλλοντος που χρησιμοποιείται για τη θέρμανση. Ενέργεια χρειάζεται, απλώς, για να περάσει ο αέρας στο εσωτερικό, μέσα από τους ανεμιστήρες και τις θυρίδες του εξαερισμού. Η κυκλοφορία του λαδιού επωφελείται, επίσης, από αυτή την τεχνολογία.
- Ψυγειο νερου
- Θερμοστάτης
- Ψυγείο λαδιού
- Δοχείο παραφλού
- Αντλία νερού
- Ψυγείο καλοριφέρ
- Βεντιλατέρ
- Καπάκι θερμοστάτη
- Τάπα δοχείου παραφλού
- Βαλβίδα βεντιλατέρ
- Αντίσταση βεντιλατέρ
- Συμπλέκτης ανεμιστήρα
- Τάπα ψυγείου

Τα καυσαέρια συλλέγονται, καθαρίζονται και αποσβένονται στο σύστημα της εξάτμισης. Ο καταλύτης αλλάζει τη σύνθεσή τους, ενώ ο σιγαστήρας αποκτά πίεση από το σύστημα της εξάτμισης και μειώνει το θόρυβο. Οι αισθητήρες στην πολλαπλή εξαγωγής είναι, επίσης, υπεύθυνοι για το καλύτερο μίγμα καυσίμου και αέρα που παραδίδεται τελικά στον κινητήρα.
- Αισθητήρας λάµδα
- Τελικό εξάτμισης
- Πολλαπλή
- Μεσαίο σιλανσιέ
- Τσιμούχα πολλαπλή εξαγωγή
- Σετ τοποθ καταλύτης
- Καταλύτης
- Τουρμπίνα
- Πρώτο σιλανσιέ
- Σπιραλ εξάτμισης
- Φίλτρο μικροσωματιδίων
- Διακοσμητικό άκρο

Οι σωλήνες πίεσης του αυτοκινήτου είναι ελαστικοί, ανθεκτικοί στη θερμότητα και τα χημικά. Οι σωλήνες είναι από καουτσούκ με υφασμάτινα ένθετα ή, σε άλλες περιπτώσεις, από πλαστικό ή σιλικόνη. Αυτοί οι σωλήνες συνδέονται με την αντλία νερού, την αντλία των φρένων, τον συμπλέκτη και τις αντλίες σερβό, ενώ δύσκολα φθείρονται.