00#
32-0073

Αντλια φρενων για το αυτοκίνητό σoυ

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας
Αναζητηση
Αγοράστε Αντλια φρενων κατάλληλο για το Αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις καλύτερες τιμές από ποτέ.

Αντλια φρενων από επιλεγμένους και κορυφαίους κατασκευαστές

  • BOSCH Αντλια φρενων εμπειρία
  • FEBI BILSTEIN Αντλια φρενων εμπειρία
  • A.B.S. Αντλια φρενων εμπειρία
  • MAPCO Αντλια φρενων εμπειρία
  • VAICO Αντλια φρενων εμπειρία
  • BREMBO Αντλια φρενων εμπειρία
  • ATE Αντλια φρενων εμπειρία
  • TRW Αντλια φρενων εμπειρία
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ VALEO Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ TOPRAN Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ SWAG Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ METZGER Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JP GROUP Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ HELLA Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JAPANPARTS Αντλια φρενων
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ DELPHI Αντλια φρενων
  • BLUE PRINT
  • ABE
  • HERTH+BUSS JAKOPARTS
  • MAGNETI MARELLI

Ελαττωματικό Αντλια φρενων; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης

Η κεφαλή του υδραυλικού συστήματος πέδησης: η κεντρική αντλία φρένων

Η κεντρική αντλία φρένων (κύριος κύλινδρος πέδησης) είναι ένα βασικό εξάρτημα του συστήματος πέδησης, το οποίο μετατρέπει την μηχανική δύναμη του πεντάλ φρένου και την πνευματική δύναμη του σερβόφρενου σε υδραυλική δύναμη, η οποία μεταδίδεται - χωρίς περαιτέρω απώλειες - στους κυλίνδρους φρένων του κάθε τροχού. Σε περίπτωση βλάβης της κεντρικής αντλίας φρένων, κινδυνεύει ολόκληρο το σύστημα πέδησης.

Δομή της κεντρικής αντλίας φρένων

Η κεντρική αντλία φρένων είναι ένα τεράστιο ατσάλινο εξάρτημα, που περιλαμβάνει ένα διωστήρα ελατηρίου εμβόλου. Στο εσωτερικό του έχει πέντε οπές διάτρησης. Μία από αυτές φιλοξενεί το διωστήρα ελατηρίου εμβόλου, που εξασφαλίζει την κίνησή του μέσα στον κύλινδρο. Στις πλαϊνές πλευρές του υπάρχουν τέσσερα ανοίγματα, που με τη βοήθεια εξωτερικών βιδών συγκρατούν τις γραμμές πέδησης. Στην κορυφή του βρίσκονται μία ή δύο επιπλέον οπές που προορίζονται για τη δεξαμενή διαστολής του υγρού φρένων.
Η δεξαμενή μπορεί να αποσυνδεθεί και να τοποθετηθεί κάπου ξεχωριστά ή εναλλακτικά να ενσωματωθεί στον κύριο κύλινδρο φρένων. Μεταξύ της ράβδου εμβόλου και του σωλήνα της κεντρικής αντλίας φρένων υπάρχουν αρκετές φλάντζες. Αυτές είναι και τα αδύναμα σημεία αυτού του εξαρτήματος.

Λειτουργία της κεντρικής αντλίας φρένων

Η κεντρική αντλία φρένων είναι σφιχτά βιδωμένο στο χώρο του κινητήρα. Ο διωστήρας ελατηρίου του εμβόλου συνδέεται με τον σερβόφρενο. Όταν πιέζεται το πεντάλ φρένου, ο διωστήρας ελατηρίου του εμβόλου ωθείται με δύναμη 2 bar μέσα στην κεντρική αντλία φρένων, πιέζοντας με τη σειρά του το υδραυλικό υγρό. Πρακτικά αυτή η πίεση μεταδίδεται, χωρίς καμία απώλεια, στους μεμονωμένους κυλίνδρους φρένων. Αυτή η διαδικασία είναι δυνατή με την προϋπόθεση ότι δεν υπάρχει εισαγωγή καυσίμου, αέρα ή νερού στο υγρό φρένων.

Βλάβες της κεντρικής αντλίας φρένων

Η κεντρική αντλία φρένων έχει στην πραγματικότητα ένα μόνο αδύναμο σημείο: τις φλάντζες που βρίσκονται μεταξύ του διωστήρα ελατηρίου εμβόλου και του εσωτερικού του κυλίνδρου φρένου. Σε περίπτωση που εμφανιστεί βλάβη σε αυτές, είναι πιθανό να παρουσιαστεί διαρροή υδραυλικού λαδιού πλευρικά. Αυτό γίνεται αντιληπτό όταν μειώνεται εμφανώς η πίεση πέδησης. Το πεντάλ φρένου θα πρέπει να «εξωθεί» για να καταστεί δυνατή η λειτουργία του. Γενικά, η οδηγική ασφάλεια ενός αυτοκινήτου με ελαττωματικό κεντρικό έμβολο πέδησης δεν είναι πλέον εγγυημένη. Ο κύλινδρος θα πρέπει να αντικατασταθεί το συντομότερο δυνατό.

Επισκευή της κεντρικής αντλίας φρένων

Στο παρελθόν, μία από τις συνήθεις επισκευές της κεντρικής αντλίας φρένων ήταν η αλλαγή των φλαντζών. Θεωρητικά, αυτό εξακολουθεί να είναι μια επιλογή. Για λόγους εγγύησης, καθώς επίσης και λόγω των φθηνών τιμών αυτού του ανταλλακτικού, αντικαθίσταται πλήρως η κεντρική αντλία φρένων. Η διαδικασία αυτή μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη: υπάρχει κίνδυνος εισαγωγής αέρα στη γραμμή φρένων. Επομένως, συνιστούμε τα παρακάτω βήματα:

  • Χρησιμοποιείστε μία ταινία ελέγχου για να ελέγξετε τη στάθμη νερού στο λάδι φρένων. Σε περίπτωση που πλησιάζει την κατώτερη δυνατή στάθμη, αποστραγγίστε εντελώς το λάδι φρένων, αντικαταστήστε τον κύλινδρο και γεμίστε το σύστημα πέδησης με καινούργιο υγρό φρένων. Με αυτόν τον τρόπο, πραγματοποιείτε μια πλήρη και ασφαλή επισκευή. Μην ξεχάσετε να εξαερίσετε το σύστημα πέδησης μετά την επισκευή.

Η διαδικασία αντικατάστασης μιας κεντρικής αντλίας φρένων είναι πολύ απλή:

  • ξεβιδώνονται οι τέσσερις συνδεδεμένες γραμμές φρένων. Στη συνέχεια, ξεβιδώνεται από την πλακέτα τοποθέτησής της την κεντρική αντλία φρένων. Έπειτα, μπορεί να αποτραβηχτεί από το σερβόφρενο. Για λόγους ασφαλείας είναι πιθανό να τοποθετηθεί ένας διαχωριστικός πείρος ή ένα επιπλέον παξιμάδι. Η αποσυναρμολόγηση είναι πολύ απλή και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε με χρήση απλών εργαλείων.

Ταυτόχρονα με την αντικατάσταση της κεντρικής αντλίας φρένων, συνιστούμε να γίνεται πάντα και αντικατάσταση της δεξαμενής διαστολής. Με αυτό τον τρόπο, έχετε πάντα εγκατεστημένη μια μονάδα που λειτουργεί σαν καινούργια, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για ρωγμές ή διαρροές σε αυτά τα εξαρτήματα.
Η αποσυναρμολόγηση των γραμμών φρένων και ο εξαερισμός του συστήματος πέδησης αποτελούν πάντα μια εξαιρετική ευκαιρία για τον έλεγχο των γραμμών και των εύκαμπτων σωλήνων. Οι γραμμές δεν πρέπει να έχουν σκουριά. Οι εύκαμπτοι σωλήνες δεν πρέπει να είναι εύθραυστοι ή πορώδεις. Σε αυτά τα εξαρτήματα είναι πιθανό να εντοπιστούν σημάδια δαγκωμάτων νυφίτσας. Το «φούσκωμα» των σωλήνων δεν είναι πλέον τόσο συχνό, αλλά είναι πιθανό να παρουσιαστεί σε φθηνούς σωλήνες πέδησης. Και εδώ ισχύει το εξής: οτιδήποτε φαίνεται ότι θα μπορούσε να εμφανίσει βλάβη, θα πρέπει να αντικατασταθεί. Διαφορετικά, ακόμη και η καλύτερη κεντρική αντλία φρένων θα αποδειχθεί άχρηστη.

Κόστος μιας καινούργιας κεντρικής αντλίας φρένων

Η κεντρική αντλία φρένων είναι ένα εξάρτημα που έχει να κάνει με την ασφάλεια και ως εκ τούτου πρέπει να χρησιμοποιούνται προϊόντα άριστης ποιότητας. Τα κατώτερης ποιότητας προϊόντα άγνωστων κατασκευαστών είναι πάντα πολύ επικίνδυνα. Η τιμή τους – που ξεκινά από τα 50 ευρώ για μία κεντρική αντλία φρένων – δε θεωρείται σε καμία περίπτωση υπερβολική.


Τα καλύτερα σε πωλήσεις:
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων MAPCO 1159
  • Διάμετρος [mm]: 19
  • Σύστημα φρένων: ATE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M10x1
  • Πλήθος συνδέσεων: 4
  • Κατάσταση:  νέο
1159 MAPCO Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
MAPCO | 1159
33,95 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων BREMBO M 23 014
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διάμετρος οπής [mm]: 22,2
  • Σύστημα φρένων: ATE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1 (3)
  • Κατάσταση:  νέο
M 23 014 BREMBO Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
BREMBO | M 23 014
61,47 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων LPR 1236
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Σύστημα φρένων: Bendix
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 20,64
  • Κατάσταση:  νέο
1236 LPR Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
LPR | 1236
30,62 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων LPR 6602
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 12 X 1,5 (1)
  • για κωδικό προϊόντος: 6602
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 19,05
  • Μονό/διπλό κύκλωμα συστήματος πέδησης: Σύστημα φρένων 1 κυκλώματος
  • Κατάσταση:  νέο
6602 LPR Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
LPR | 6602
21,15 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων DELPHI LM23822
  • Σύστημα φρένων: ATE/BEN
  • Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10x1
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 19,1
  • Κατάσταση:  νέο
LM23822 DELPHI Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
DELPHI | LM23822
30,47 €
Κατάσταση:  νέο
Βιδωτή τάπα, κεντρική ...
Αντλια φρενων ATE 03.3517-5100.1
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M10x1
  • Μήκος [mm]: 11,5
  • Ολικό μήκος [mm]: 18,0
  • Μορφή ένωσης: E, F
  • Άνοιγμα κλειδιού [mm]: 10
  • Κατάσταση:  νέο
03.3517-5100.1 ATE Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
ATE | 03.3517-5100.1
4,77 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων RIDEX 258M0108
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος 1: 3x M10x1.0
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: χωρίς δοχείο υγρών φρένων
  • Διάμετρος εμβόλου κυλίνδρου [mm]: 22,2
  • Διάμετρος οπής 2 [mm]: 17,46
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
  • Μήκος [mm]: 18,5, 168
  • Κατάσταση:  νέο
258M0108 RIDEX Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 258M0108
48,17 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων DELPHI LM23665
  • Σύστημα φρένων: Bendix
  • Διαστάσεις σπειρώματος 1: M10x1
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 20,6
  • Κατάσταση:  νέο
LM23665 DELPHI Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
DELPHI | LM23665
41,94 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων BREMBO M 85 035
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διάμετρος οπής [mm]: 22,2
  • Σύστημα φρένων: ATE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1 (4)
  • για κωδικό προϊόντος: 1834
  • Κατάσταση:  νέο
M 85 035 BREMBO Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
BREMBO | M 85 035
51,49 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων RIDEX 258M0362
  • Υλικό: Αλουμίνιο
  • Διάμετρος οπής [mm]: 23,81
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1 (2), 12 x 1 (2)
  • Πλευρά τοποθέτησης: εμπρός
  • Abstand der Befestigungsbolzen [mm]: 60
  • Κατάσταση:  νέο
258M0362 RIDEX Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 258M0362
38,44 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων A.B.S. 61287
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Πλήθος συνδέσεων: 3
  • Βάρος [kg]: 1,13
  • Διαστάσεις σπειρώματος 1: 3x M10x1.0
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Διάμετρος εμβόλου 1 [mm]: 19
  • Κατάσταση:  νέο
61287 A.B.S. Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
A.B.S. | 61287
28,02 €
Κατάσταση:  νέο
Κεντρική αντλία φρένων
Αντλια φρενων LPR 1145
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Σύστημα φρένων: ATE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 X 1 (5), 10 x 1 (5)
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 19,05
  • Κατάσταση:  νέο
1145 LPR Αντλια φρενων αυτοκινήτων τιμες
LPR | 1145
26,13 €
Κατάσταση:  νέο