00#
35-0931

Κυλινδράκι τροχού για το αυτοκίνητό σoυ

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας
Αναζητηση
Αγοράστε Κυλινδράκι τροχού αριστερά + δεξιά κατάλληλο για το Αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις καλύτερες τιμές από ποτέ.

Κυλινδράκι τροχού από επιλεγμένους και κορυφαίους κατασκευαστές

  • BOSCH Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • FEBI BILSTEIN Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • A.B.S. Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • MAPCO Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • VAICO Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • BREMBO Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • ATE Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • TRW Κυλινδράκι τροχού εμπειρία
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ VALEO Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ TOPRAN Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ SWAG Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ METZGER Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JP GROUP Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ HELLA Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JAPANPARTS Κυλινδράκι τροχού
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ DELPHI Κυλινδράκι τροχού
  • OPTIMAL
  • BLUE PRINT
  • DIEDERICHS
  • ABE

Ελαττωματικό Κυλινδράκι τροχού; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης

Ασφαλής πέδηση με υδραυλικό κύλινδρο φρένων

Οι κύλινδροι φρένων είναι τεχνικά εξαρτήματα τα οποία κινούν τα τακάκια φρένων των τροχών. Οι κύλινδροι των φρένων απαντώνται στα ταμπούρα, καθώς επίσης και στα δισκόφρενα. Η διατήρηση της άριστης τεχνικής τους κατάσταση εγγυάται την ασφαλή μετάδοση της ισχύος πέδησης. Είναι εξαρτήματα που απαιτούν συχνό τακτικό έλεγχο, παρότι δεν κατασκευάζονται αποκλειστικά για χρήση ως ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους κυλίνδρους φρένων που βρίσκονται στα ταμπούρα.

Η ισχύς του υδραυλικού συστήματος

Το σύστημα πέδησης ενός αυτοκινήτου λειτουργεί σύμφωνα με την αρχή της υδραυλικής μετάδοσης, που βασίζεται στον κανόνα ότι τα υγρά δεν μπορούν να συμπιεστούν. Συνεπώς, σε ένα κλειστό υδραυλικό σύστημα παρατηρείται ομοιόμορφη πίεση.
Η άσκηση πίεσης στο πεντάλ των φρένων αναγκάζει έναν μακρύ και λεπτό κύλινδρο να εισχωρήσει βαθιά μέσα σε ένα δοχείο – κίνηση που χάρις στο σερβόφρενο πραγματοποιείται χωρίς να χρειαστεί η εφαρμογή μεγάλης δύναμης - μετακινώντας ένα φαρδύ κύλινδρο προς τα έξω, στο τέλος της γραμμής φρένων. Αυτός ο κύλινδρος εφαρμόζει τη δύναμή του στις σιαγόνες φρένων ή στα τακάκια φρένων. Η απόσταση μεταξύ των τακακιών φρένων και του δισκόφρενου ή του ταμπούρου είναι μόλις μερικά χιλιοστά. Πιέζονται μαζί με πλήρη ισχύ.

Θέση και δομή του κυλίνδρου φρένων

Η δομή του κυλίνδρου φρένων είναι διαφορετική σε δισκόφρενα και ταμπούρα, παρότι ο ρόλος και η λειτουργία του παραμένουν ίδια. Και στις δύο περιπτώσεις πρόκειται για ένα υδραυλικό σύστημα, που έχει ένα άκρο ανοικτό ενώ και τα δύο του άκρα προμηθεύονται με υδραυλικό λάδι μέσω εύκαμπτων σωλήνων. Και οι δύο διαθέτουν ένα κινούμενο έμβολο στο εσωτερικό τους, που πιέζεται προς τα έξω όταν ασκείται πίεση στο πεντάλ φρένου, ενώ τραβιέται προς τα μέσα όταν το πεντάλ απελευθερώνεται.
Στα ταμπούρα φρένων, ο κύλινδρος των φρένων βρίσκεται στο εσωτερικό των ταμπούρων. Πρόκειται για ένα μικρό εξάρτημα, το οποίο ασκεί δύναμη στις σιαγόνες φρένων, και από τις δύο πλευρές. Στα εμπρόσθια φρένα – όπου πάντα χρησιμοποιούνται δισκόφρενα - ο κύλινδρος των φρένων είναι ενσωματωμένος στη δαγκάνα. Είναι μεγαλύτερος εν συγκρίσει με εκείνον των ταμπούρων και διαθέτει μόνο ένα υδραυλικό έμβολο.
Οι κύλινδροι των φρένων είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά χιτώνια, ώστε να αποφεύγεται η διαρροή υδραυλικού λαδιού. Τα χιτώνια αυτά, καθώς επίσης και οι οδηγοί τους, είναι τα βασικότερα αδύναμα σημεία αυτού του εξαρτήματος.

Ελαττώματα του κυλίνδρου φρένων

Γενικά, η βασικότερη «Αχίλλειος πτέρνα» του κυλίνδρου φρένων είναι η στεγανότητα του. Τα ελαστικά χιτώνια γίνονται σταδιακά πορώδη. Παρατηρείται διαρροή των υγρών φρένων, φαινόμενο το οποίο μπορεί να έχει μοιραίες συνέπειες για ολόκληρο το σύστημα πέδησης. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στους κυλίνδρους φρένων των ταμπούρων. Η διαρροή των υγρών φρένων επηρεάζει αρνητικά τη λειτουργία του συστήματος πέδησης. Δημιουργείται στο ταμπούρο ένα στρώμα λιπαντικού, το οποίο επηρεάζει τη δύναμη τριβής μεταξύ των τακακιών και των ταμπούρων. Επιπλέον, ελαττώνεται η πίεση πέδησης και είναι πιθανό να εισέλθει αέρας στη γραμμή φρένων.
Όσον αφορά τα δισκόφρενα, το πιο ευάλωτο στοιχείο αυτού του εξαρτήματος είναι οι οδηγοί του κυλίνδρου φρένων. Είναι πιθανό να διογκωθούν λόγω σκουριάς, με αποτέλεσμα να μπλοκάρει εντελώς το σύστημα πέδησης. Αυτό το πρόβλημα παρουσιάστηκε στην πρώτη σειρά μοντέλων του Opel Corsa.

Επισκευή των κυλίνδρων φρένων

Όσον αφορά τα ταμπούρα φρένων, η αντικατάσταση των κυλίνδρων φρένων αποτελεί μέρος των συνηθισμένων εργασιών συντήρησης. Είναι πολλοί οι κατασκευαστές ανταλλακτικών αυτοκινήτων που προσφέρουν σετ επισκευής για ταμπούρα φρένων, τα οποία περιλαμβάνουν τον κύλινδρο φρένων. Η προληπτική αντικατάσταση αυτού του εξαρτήματος αξίζει τον κόπο, παρότι απαιτεί περισσότερη δουλειά. Ακόμη και στην περίπτωση που ο ενσωματωμένος κύλινδρος φρένου είναι ακέραιος, τα ανταλλακτικά θα πρέπει πάντα να αντικαθίστανται ταυτόχρονα Θα ήταν πραγματικά πολύ ενοχλητικό αν χρειαζόταν να αποσυναρμολογήσετε ξανά το σύστημα πέδησης, επειδή ο κύλινδρος των φρένων παρουσιάζει πάλι διαρροή.
Η διαδικασία αντικατάστασης των κυλίνδρων φρένων των δισκόφρενων είναι κάπως πιο περίπλοκη. Ειδικά οι οδηγοί τους, είναι πιθανό να κολλήσουν λόγω τριβής, διάβρωσης και συσσώρευσης ρίπων. Η χρήση ενός εργαλείου αφαίρεσης απλοποιεί την αποσυναρμολόγηση του κυλίνδρου φρένων.
Θεωρητικά, αντικαθιστώντας τα χιτώνια, είναι δυνατόν να επισκευαστεί ένας ελαττωματικός κύλινδρος φρένου. Δεδομένου όμως ότι η τιμή ολόκληρου του εξαρτήματος είναι φθηνή, δεν αξίζει τον κόπο να το επισκευάσει κανείς.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Μετά την αντικατάσταση των κυλίνδρων φρένων, το σύστημα πέδησης θα πρέπει να εξαεριστεί. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ελέγχεται η ποιότητα του υγρού φρένων.

Κόστος αγοράς ενός νέου κυλίνδρου φρένων

Οι τιμές των κυλίνδρων φρένων για ταμπούρα ξεκινούν από τα 10 ευρώ ανά μεμονωμένο εξάρτημα. Ωστόσο, συνιστάται να γίνεται πάντοτε πλήρης αντικατάσταση του συστήματος πέδησης.


Τα καλύτερα σε πωλήσεις:
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0005
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Διάμετρος εμβόλου κυλίνδρου [mm]: 19,05
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1x M10x1.0
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 21
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Κατάσταση:  νέο
277W0005 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0005
7,62 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0029
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Υλικό: Αλουμίνιο
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1x M10x1.0
  • Βάρος [kg]: 0,2
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 35
  • Διάμετρος τοποθέτησης [mm]: 30
  • Πλήθος οπών με βόλτα: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 19,05
  • Κατάσταση:  νέο
277W0029 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0029
10,77 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού BREMBO A 12 179
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διάμετρος οπής [mm]: 19,05
  • Σύστημα φρένων: ATE/FTE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 21
  • Κατάσταση:  νέο
A 12 179 BREMBO Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
BREMBO | A 12 179
7,92 €
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού BREMBO A 12 084
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διάμετρος οπής [mm]: 19,05
  • Σύστημα φρένων: APL/Bendix
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 35
  • Κατάσταση:  νέο
A 12 084 BREMBO Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
BREMBO | A 12 084
5,84 €
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού BREMBO A 12 043
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διάμετρος οπής [mm]: 17,46
  • Σύστημα φρένων: ATE
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 10 x 1
  • για κωδικό προϊόντος: 4912
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 21
  • Κατάσταση:  νέο
A 12 043 BREMBO Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
BREMBO | A 12 043
7,81 €
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0081
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Υλικό: Αλουμίνιο
  • Διάμετρος οπής [mm]: 20,64
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1xM10x1
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 35
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Διάμετρος κύκλου οπής [mm]: 30
  • Κατάσταση:  νέο
277W0081 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0081
13,07 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού ATE 03.3222-5804.3
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • MAPP-Code διαθέσιμος
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 22,2
  • Κατάσταση:  νέο
03.3222-5804.3 ATE Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
ATE | 03.3222-5804.3
58,71 €
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού ATE 24.3217-0908.3
  • Υλικό: Αλουμίνιο
  • MAPP-Code διαθέσιμος
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 17,5
  • Κατάσταση:  νέο
24.3217-0908.3 ATE Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
ATE | 24.3217-0908.3
10,72 €
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0053
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1x M10x1.0
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 25
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 19
  • Κατάσταση:  νέο
277W0053 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0053
9,78 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0039
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Διάμετρος [mm]: 19,05
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1x M10x1.0
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 25
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Κατάσταση:  νέο
277W0039 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0039
5,10 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού RIDEX 277W0006
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας και από τις δύο πλευρές
  • Διάμετρος [mm]: 19,05
  • Υλικό: Χυτοσίδηρος
  • Διαστάσεις σπειρώματος: 1x M10x1.0
  • Απόσταση των οπών στερέωσης [mm]: 36
  • Πλήθος των οπών στερέωσης: 2
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: με βαλβίδα εξαέρωσης
  • Κατάσταση:  νέο
277W0006 RIDEX Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
RIDEX | 277W0006
11,01 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Κυλινδράκι τροχού
Κυλινδράκι τροχού BOSCH 0 986 475 836
  • Διάμετρος εμβόλου [mm]: 22,2
  • Κατάσταση:  νέο
0 986 475 836 BOSCH Κυλινδράκι τροχού αυτοκινήτων τιμες
BOSCH | 0 986 475 836
11,35 €
Κατάσταση:  νέο