Θέρμανση / εξαερισμός ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλες τις μάρκες

Θέρμανση / εξαερισμός για τα παρακάτω μοντέλα αυτοκινήτων
Θέρμανση / εξαερισμός – Πληροφορίες για τη λειτουργία, την επισκευή και την αντικατάσταση
Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν σχετικά χαμηλή απόδοση. Οι κινητήρες μετατρέπουν μόνο το 37-42% περίπου της ενέργειας που προέρχεται από την καύση σε κινητική ενέργεια. Δυστυχώς, περισσότερη από τη μισή ενέργεια που προέρχεται από το καύσιμο μετατρέπεται σε θερμότητα. Αυτό σημαίνει επίσης ότι η καύση πρέπει να διατηρείται υπό έλεγχο έτσι ώστε να μην υπερθερμανθεί ο κινητήρας. Για να μη χαθεί όλη η παραγόμενη θερμότητα, χρησιμοποιείται για να ζεσταθεί το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αυτό απαιτεί ένα πολύπλοκο σύστημα θερμικών αγωγών, σωληνώσεων και αντλιών.
Το κύκλωμα ψύξης
Το κύκλωμα ψύξης στα οχήματα που ψύχονται με υδρόψυξη (εκτός των πλοίων) είναι ένα κλειστό σύστημα και αποτελείται από πέντε διαφορετικά μέρη. Ένα χαλασμένο κύκλωμα ψύξης μπορεί να προκαλέσει πολύ σοβαρή μηχανική βλάβη.
Το δοχείο διαστολής
Στα περισσότερα, αλλά τώρα τελευταία όχι σε όλα, τα οχήματα, το ψυκτικό υγρό μπαίνει στο δοχείο διαστολής. Το δοχείο διαστολής επιδεικνύει πάντα το επίπεδο και την κατάσταση του ψυκτικού. Εάν το δοχείο διαστολής λείπει, το ψυκτικό μπαίνει απευθείας στο ψυγείο του συστήματος ψύξης.
Τα ελαττωματικά δοχεία διαστολής μπορεί να έχουν ρωγμές. Όταν το δοχείο διαστολής σπάει συνεχώς, αυτό υποδεικνύει ένα μεγαλύτερο ελάττωμα, συνήθως μία κατεστραμμένη φλάντζα κεφαλής κυλίνδρου.
Ψυγείο με ανεμιστήρα και αισθητήρα
Το ψυγείο χρησιμοποιείται για να διαχέει την υπερβολική ζέστη χρησιμοποιώντας αέρα. Αποτελείται από μία πλεξίδα κατασκευασμένη από φύλλο αλουμινίου, μέσα από την οποία διαρρέει ο αέρας. Την πλεξίδα διαπερνά ένα σύστημα από χάλκινους σωλήνες, μέσα από τους οποίους είναι σχεδιασμένο να περνά το ψυκτικό. Για να διαχέεται η θερμότητα αξιόπιστα από το κύκλωμα ψύξης, σε κατάσταση αναμονής και όταν επικρατούν πολύ υψηλές θερμοκρασίες στο περιβάλλον, οι κατασκευαστές έχουν εγκαταστήσει έναν επιπλέον ανεμιστήρα στο ψυγείο. Αυτός παίρνει ενέργεια από ένα ηλεκτρικό μοτέρ ή κατευθείαν από τον κινητήρα. Ένα ελαττωματικό ψυγείο μπορείτε να το καταλάβετε όταν αντιμετωπίζετε μόνιμα πρόβλημα υπερθέρμανσης του κινητήρα. Το ψυγείο πρέπει να αντικαθίσταται όταν είναι τόσο σοβαρά διαβρωμένο που αρχίζουν να πέφτουν τα πτερύγια ψύξεως. Το ίδιο ισχύει και για τον ανεμιστήρα, εάν σταματήσει να λειτουργεί.
Το σύστημα εύκαμπτων σωλήνων στον κινητήρα
Ο ίδιος ο κινητήρας έχει ένα σύστημα εύκαμπτων σωλήνων μέσα στο οποίο ρέει το ψυκτικό υγρό. Ο κινητήρας έχει διαχωρισμένο το σύστημα ψύξης σε «μικρό» και σε «μεγάλο» κύκλωμα ψύξης. Το «μικρό» κύκλωμα ψύξης ενεργοποιείται άμεσα μετά την εκκίνηση του κρύου κινητήρα και κατακρατά νερό στη μηχανή. Ζεσταίνεται όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και φέρνει τον κινητήρα στην σωστή θερμοκρασία λειτουργίας. Ο κινητήρας απαιτεί αυτή τη θερμότητα για να εξασφαλίσει ότι όλα τα εξαρτήματα διαστέλλονται με τον επιθυμητό τρόπο. Για παράδειγμα αυτό είναι πολύ σημαντικό για τις βαλβίδες, γιατί τις τοποθετεί στη σωστή θέση και τις προφυλάσσει από πρόωρη φθορά. Το κύκλωμα ψύξης ρυθμίζεται από τον θερμοστάτη. Επίσης, υπάρχει μία απλή βαλβίδα, η οποία ανοίγει όταν το ψυκτικό υγρό ξεπεράσει μια συγκεκριμένη θερμοκρασία και η οποία ενεργοποιεί το «μεγάλο» κύκλωμα ψύξης. Εάν ο κινητήρας δε θερμαίνεται αρκετά, η αιτία είναι συνήθως ο θερμοστάτης. Αυτό το φθηνό εξάρτημα είναι εύκολο να αντικατασταθεί.
Η αντλία νερού
Η αντλία νερού παίρνει ενέργεια κατευθείαν από τον κινητήρα. Σε πολλούς κινητήρες χρησιμεύει για να σφίγγει τον ιμάντα του εκκεντροφόρου. Είναι τοποθετημένη στο εξωτερικό του κινητήρα και πρέπει να αντικαθίσταται τακτικά, συνήθως ταυτόχρονα με τον ιμάντα χρονισμού. Τα ελαττώματα στην αντλία νερού εκδηλώνονται μέσω διαρροών και τριξιμάτων.
Εναλλάκτης θερμότητας με σύστημα εξαερισμού και φυσητήρα
Ο εναλλάκτης θερμότητας είναι κάτι σαν ψυγείο κινητήρα αλλά μικρότερος. Είναι το ακριβές εξάρτημα που είναι υπεύθυνο για την θέρμανση του εσωτερικού χώρου. Ο εναλλάκτης θερμότητας βρίσκεται στο διάφραγμα και μέσω ενός συστήματος εξαερισμού συνδέεται με το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η ποσότητα του αέρα που ρέει μέσω του εναλλάκτη θερμότητας ρυθμίζεται από τον φυσητήρα, ο οποίος ελέγχεται από το ταμπλό.
Υποπτευόμαστε ότι υπάρχει βλάβη στον εναλλάκτη θερμότητας, όταν η παρεχόμενη θερμότητα δεν είναι πια ικανοποιητική. Άλλο ένα πολύ σημαντικό σημάδι ενός ελαττωματικού εναλλάκτη θερμότητας είναι η συσσώρευση αρκετής υγρασίας στο εσωτερικό του παρμπρίζ. Επειδή ο εναλλάκτης θερμότητας συνδέεται με το σύστημα ψύξης της μηχανής, η απώλεια νερού είναι πολύ επικίνδυνη για τον κινητήρα. Ο ίδιος ο εναλλάκτης θερμότητας είναι πολύ φθηνός σε όλα τα οχήματα. Η αντικατάστασή του από την άλλη μεριά, είναι πολύπλοκη διαδικασία για τι πρέπει να αφαιρεθεί ολόκληρο το ταμπλό, και στα περισσότερα αυτοκίνητα και το τιμόνι.
Οικονομικά και κορυφαίας ποιότητας ανταλλακτικά
Στο διαδικτυακό μας κατάστημα μπορείτε να εφοδιαστείτε με όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεστε για την επισκευή του συστήματος θέρμανσης/ψύξης και πολλά ακόμη. Αναζητήστε τις ειδικές προσφορές και εκπτώσεις!