0

0.00

#

Φρένα ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλες τις μάρκες

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας

Κατάλογος ανταλλακτικών Φρένα κορυφαίας ποιότητας

Επώνυμοι κατασκευαστές Φρένα ανταλλακτικών αυτοκινήτων

  • ATE
Επιλέξτε την κορυφαία κατηγορία:
Προβολή όλων

Φρένα – Πληροφορίες για τη λειτουργία, την επισκευή και την αντικατάσταση

Το σύστημα πέδησης είναι ένα από τα σημαντικότερα συστήματα του αυτοκινήτου που το κάνουν διαχειρίσιμο και ασφαλές. Το σύστημα πέδησης επιβραδύνει το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο που να μην ολισθαίνει και να μειώνει ταχύτητα πολύ γρήγορα σε επικίνδυνες καταστάσεις.

Απλά αποτελέσματα, σύνθετη τεχνολογία

Ένα σύστημα πέδησης με σύγχρονα εξαρτήματα όπως το EPS και το ABS, είναι ένα σύστημα με σύνθετη τεχνολογία που περιλαμβάνει μηχανικά, υδραυλικά και ηλεκτρονικά μέρη.
Το πραγματικό φρενάρισμα λαμβάνει χώρα στα δισκόφρενα (κάποιες φορές και στα ταμπούρα). Αυτά βρίσκονται πάνω στους ίδιους τους τροχούς. Μερικοί τύποι, όπως στα παλιά οικογενειακά αυτοκίνητα της Jaguar, έχουν τα δισκόφρενα πάνω στους άξονες μετάδοσης κίνησης. Στα περιστρεφόμενα δισκόφρενα, τα τακάκια πιέζονται μεταξύ τους με υδραυλική πίεση. Ομοίως συμβαίνει και στα ταμπούρα, όπου οι σιαγόνες των ταμπούρων είναι κινητά μέρη. Η υδραυλική πίεση παρέχεται μέσω αγωγών, οι οποίοι εφοδιάζονται από έναν κεντρικό κύλινδρο πέδησης με υγρό φρένων. Προκειμένου να επιτευχθεί πιο άμεση πέδηση χρησιμοποιείται υγρό. Αντίθετα με τον αέρα, το υγρό δεν συμπιέζεται. Η πίεση μεταφέρεται κατευθείαν από τον κεντρικό κύλινδρο πέδησης στα τακάκια των φρένων και στις σιαγόνες των ταμπούρων. Ο κεντρικός κύλινδρος πέδησης βρίσκεται στο βοηθητικό σύστημα πέδησης, το οποίο συνδέεται με το πεντάλ του φρένου.

Τι σπάει σε ένα φρένο

Το σύστημα πέδησης είναι ένα σύστημα που δέχεται υψηλές πιέσεις και στο οποίο κάθε εξάρτημα θα φθαρεί αργά ή γρήγορα. Παρόλα αυτά, κυρίως τα τακάκια και τα δισκόφρενα είναι αυτά που πρέπει να αντικαθίστανται σε τακτά χρονικά διαστήματα. Αυτό είναι συνήθως αρκετά εύκολο, είναι απαραίτητο όμως να γίνεται ακριβώς με τον τρόπο που καθορίζεται από τον κατασκευαστή. Η φθορά στο σύστημα πέδησης εκδηλώνεται με την αύξηση της απόστασης φρεναρίσματος ή με ένα δυνατό ήχο τριξίματος κατά το φρενάρισμα. Πολλά αυτοκίνητα σήμερα διαθέτουν προειδοποιητικό σύστημα που εντοπίζει τα φθαρμένα τακάκια. Εάν αντικατασταθούν τα τακάκια πρέπει να ελεγχθούν προσεκτικά και τα δισκόφρενα. Εάν υπάρχουν γρατζουνιές, εγκοπές ή παραμορφώσεις είναι συνετό να αντικατασταθούν και αυτά. Ακόμα και αν η επιφάνεια είναι απόλυτα ίσια πρέπει να ελεγχθεί το πάχος τους. Το ελάχιστο πάχος των δισκόφρενων αναγράφεται στο εγχειρίδιο οδηγιών που παρέχεται από τον κατασκευαστή του οχήματος. Κατά γενικό κανόνα τα δισκόφρενα πρέπει να αντικαθίστανται το αργότερο αφού αντικατασταθούν δύο φορές τα τακάκια. Το ίδιο ισχύει και για τα ταμπούρα.
Όταν αλλάζουμε τα φρένα, πρέπει να αντικαθιστούμε και τις σωληνώσεις του υδραυλικού συστήματος πέδησης και το υγρό φρένων. Οι σωληνώσεις του συστήματος πέδησης τείνουν να σκουριάζουν. Εάν η σκουριά είναι μόνο επιφανειακή πρέπει να ξυστεί άμεσα και να στεγανοποιηθεί με βερνίκι. Εάν εντοπιστούν βαθιά σκουριασμένες επιφάνειες ή ακόμα αν υπάρχει διαρροή υγρού φρένων, το καλώδιο πρέπει να αντικατασταθεί αμέσως. Το να συνεχίσει κάποιος να οδηγεί το αυτοκίνητο σε αυτή την κατάσταση είναι εξαιρετικά επικίνδυνο.
Το υγρό των φρένων αλλοιώνεται επίσης. Το υγρό φρένων είναι ένα ειδικό λάδι, το οποίο υπό ιδανικές συνθήκες έχει πολύ καλή και σταθερή συμπεριφορά σε διάφορες θερμοκρασίες. Παρόλα αυτά, το υγρό φρένων είναι ιδιαίτερα υγροσκοπικό, πράγμα που σημαίνει ότι απορροφά νερό. Αυτό εκδηλώνεται με το να εμφανίζει το υγρό μια πρασινωπή απόχρωση. Για να είμαστε σίγουροι, πρέπει το ποσοστό υγρασίας στο υγρό φρένων να ελέγχεται σε κάθε αλλαγή των φρένων. Αυτό γίνεται με ένα υγρόμετρο, το οποίο μπορείτε να δανειστείτε από κάποιο συνεργείο ή να το αγοράσετε με πολύ λίγα χρήματα. Εάν το ποσοστό υγρασίας στο υγρό φρένων είναι πολύ υψηλό, σε περίπτωση που υπάρξει βαρύ φορτίο στο αυτοκίνητο, τα φρένα μπορεί ξαφνικά να μην πιάσουν (για παράδειγμα σε μια μεγάλη κατηφόρα ή σε ένα απότομο φρενάρισμα). Αυτό συμβαίνει διότι το νερό μπορεί να αρχίσει να βράζει μέσα στο υγρό φρένων, προκαλώντας τη δημιουργία φυσαλίδων αέρα στον αγωγό. Ως αποτέλεσμα, αντί για ένα ασυμπίεστο υγρό στο σύστημα πέδησης, έχουμε ένα συμπιεστό αέριο, το οποίο μπορεί πολύ γρήγορα να οδηγήσει σε μειωμένη πίεση στα φρένα.
Ο κεντρικός κύλινδρος πέδησης μπορεί επίσης να φθαρεί. Αυτό εντοπίζεται σαν μια απότομη επέκταση της κίνησης του πεντάλ του φρένου ή ένα «φαινόμενο άντλησης» κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος. Ο κεντρικός κύλινδρος πέδησης είναι εύκολο να αντικατασταθεί, αλλά στη συνέχεια το σύστημα πέδησης θα πρέπει να εξαεριστεί.

Είναι ακριβή η επισκευή του συστήματος πέδησης

Τα δισκόφρενα και τα τακάκια αποτελούν , εκτός από τα ελαστικά, τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου που δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση. Τα ανταλλακτικά που πωλούνται στο Antallaktikaexpert.gr έχουν πάντα εγγύηση υψηλής, εξακριβωμένης ποιότητας. Στην πραγματικότητα, αυτά τα εξαρτήματα είναι πολύ απλά, οπότε παράγονται από πολλούς κατασκευαστές. Ως εκ τούτου ένα σύστημα πέδησης με φθαρμένα εξαρτήματα μπορεί να επισκευαστεί γρήγορα και οικονομικά. Δεδομένου ότι το σύστημα πέδησςη είναι εξαιρετικά σημαντικό σύστημα του αυτοκινήτου, μπορείτε να το ελέγξετε δωρεάν σε πολλά συνεργεία. Ένα σύγχρονο μηχάνημα ελέγχου φρένων δίνει πολύ ακριβείς πληροφορίες για την κατάσταση του συστήματος πέδησης.

ΚΟΡΥΦΑΙΑ προϊόντα στην κατηγορία Φρένα