Δοχείο παραφλού για το αυτοκίνητό σoυ

Δοχείο ψυκτικού υγρού για Top κατασκευαστές
- Δοχείο παραφλού BMW Σειρά 3
- Δοχείο παραφλού OPEL ASTRA
- Δοχείο διαστολής ψυκτικoύ υγρού VW GOLF
- OPEL CORSA
- Δοχείο παραφλού TOYOTA YARIS
- Δοχείο παραφλού FORD FOCUS
- Δοχείο διαστολής ψυκτικoύ υγρού VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Δοχείο παραφλού FORD FIESTA
- Δοχείο παραφλού MERCEDES-BENZ C-class
- Δοχείο διαστολής ψυκτικoύ υγρού TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Δοχείο παραφλού SEAT IBIZA
- Δοχείο παραφλού RENAULT CLIO
- Δοχείο διαστολής ψυκτικoύ υγρού SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Δοχείο παραφλού FIAT PUNTO
- Δοχείο παραφλού NISSAN QASHQAI
- Δοχείο διαστολής ψυκτικoύ υγρού AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Δοχείο παραφλού; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Κάθε αυτοκίνητο έχει πολλά κλειστά συστήματα, στα οποία μεταφέρονται υλικά. Σε αυτά κινούνται το λάδι κινητήρα, υδραυλικά υγρά, ψυκτικά όπως το ψυκτικό υγρό, και αέρια. Σε κάθε περίπτωση, τα υλικά που χρησιμοποιούνται, κατά τη διάρκεια, αλλάζουν εν μέρει τη φυσική τους κατάσταση ή ακόμη και τη μετριάζουν. Ως αποτέλεσμα, δημιουργούνται διαφορετικές καταστάσεις πίεσης. Όσο πιο ζεστό το υλικό, τόσο πιο μεγάλη η πίεση. Σε αυτές τις πιέσεις που σχετίζονται με τη θερμοκρασία πάντα επέρχεται αύξηση του όγκου. Η αλλαγή αυτή είναι ισχυρή, το μέσο ψάχνει για μια διέξοδο και τη βρίσκει στο δοχείο των υγρών.
Η συγκέντρωση φαίνεται στο νερό του ψυγείου. Όταν η θερμοκρασία του ψυκτικού φθάσει τους 120 ° C, η πίεση γίνεται πολύ μεγάλη, οπότε ανοίγει μία βαλβίδα, έτσι ώστε παράλληλα, η θερμοκρασία και η πίεση να μπορέσουν να μειωθούν. Το κύκλωμα λαδιού του κινητήρα δεν έχει ξεχωριστό δοχείο αντιστάθμισης, επειδή αυτή τη λειτουργία την αναλαμβάνει το κάρτερ λαδιού. Εκεί, το λάδι μπορεί να εξαπλωθεί και να ψυχθεί. Εντός του κλιματισμού, το ψυκτικό κυμαίνεται μεταξύ αέριας και υγρής κατάστασης, έτσι ώστε να μην χρησιμοποιείται δεξαμενή ως ανεξάρτητος φορέας. Η εξάπλωση του ψυκτικού μέσου λειτουργίας του κλιματισμού, μεταφέρεται μέσω του συμπιεστή, του ξηραντήρα, της βαλβίδας εκτόνωσης, κ.λπ. Επίσης, το σύστημα πέδησης δεν έχει ξεχωριστό δοχείο. Το περισσευούμενο υγρό μπορεί να εμφανιστεί στην αντλία φρένων, αλλά θα οδηγηθεί στον κύλινδρο με μια βαλβίδα ποδός και θα αποθηκευτεί σε ξεχωριστό δοχείο.
Τέλος, ακόμη και το υδραυλικό σύστημα του τιμονιού έχει ένα αντίστοιχο σύστημα. Εδώ, το υγρό πρέπει να τροφοδοτείται συνεχώς και να αποστραγγίζεται, καθώς πρέπει να δημιουργούνται διαφορετικές υψηλές πιέσεις. Έτσι, το δοχείο επαναπληρώσεως είναι επαρκές. Πάρα πολύ μεγάλη άνοδος της θερμοκρασίας δεν αναμένεται, ούτως η άλλως, σε αυτό το σύστημα. Είναι σημαντικό, το δοχείο να είναι πάντα καλά σφραγισμένο και οι σωλήνες να είναι ερμητικά κλειστές. Φθορά μπορεί να εμφανιστεί, αν σχηματιστεί διάβρωση, οπότε ραγίζει το δοχείο. Νέα ανταλλακτικά, κάθε είδους, προσφέρονται πάντα πολύ φτηνά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των κινητήριων αξόνων, ρελέ φλας, δισκόφρενων, αισθητήρων θέσης πεταλούδας, κ.λπ.