Ψυγείο καλοριφέρ για το αυτοκίνητό σoυ

Ψυγείο καλοριφέρ για Top κατασκευαστές
- Ψυγείο καλοριφέρ BMW Σειρά 3
- Ψυγείο καλοριφέρ OPEL ASTRA
- Θέρμανση εσωτερικού χώρου VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ψυγείο καλοριφέρ TOYOTA YARIS
- Ψυγείο καλοριφέρ FORD FOCUS
- Θέρμανση εσωτερικού χώρου VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ψυγείο καλοριφέρ FORD FIESTA
- Ψυγείο καλοριφέρ MERCEDES-BENZ C-class
- Θέρμανση εσωτερικού χώρου TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ψυγείο καλοριφέρ SEAT IBIZA
- Ψυγείο καλοριφέρ RENAULT CLIO
- Θέρμανση εσωτερικού χώρου SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ψυγείο καλοριφέρ FIAT PUNTO
- Ψυγείο καλοριφέρ NISSAN QASHQAI
- Θέρμανση εσωτερικού χώρου AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ψυγείο καλοριφέρ; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο εναλλάκτης θερμότητας ως όρος χρησιμοποιείται στο όχημα για να περιγράψει τα μέρη, όπου τα υλικά ανταλλάσσουν ενέργεια με τον αέρα του περιβάλλοντος. Ο αέρας μπορεί είτε να θερμαίνεται, είτε να ψύχεται. Το να περιγραφεί ο εναλλάκτης θερμότητας, ως καλοριφέρ, όπως επίσης λέγεται, δεν είναι αντιφατικό. Ο όρος αυτός καθαυτός χρονολογείται από το ξεκίνημα της ίδιας της βιομηχανίας και χρησιμοποιείται για όλους τους κλίβανους, όπου τα καυσαέρια και άλλα μέσα θερμαίνονται και απελευθερώνουν θερμότητα. Επομένως, είναι μια τεχνική που χρησιμοποιεί την ενέργεια που παράγεται, πριν αυτή μπορέσει να εισέλθει στο περιβάλλον.
Στο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται μία μέθοδος για τη μεταφορά φερόμενων συσκευών, μέσω σωλήνων, που είναι κατασκευασμένες από αγώγιμα μέταλλα. Από την εξωτερική πλευρά, ο αέρας ξεχειλίζει, έτσι ώστε η ανταλλαγή ενέργειας να μπορεί να λάβει χώρα μέσω των αγώγιμων τειχών. Αυτή η ενέργεια πάντα διεξάγεται από μέσα προς τα έξω. Αυτό λειτουργεί μόνον εάν η συσκευή έχει ήδη φορτιστεί στο εσωτερικό της, αλλά και έχει θερμανθεί. Το ERGO ανταλλάσσει τη συνολική θερμότητα. Είναι εύκολο να επιτευχθεί στο ψυγείου νερού, το οποίο ψύχει με τον τρόπο αυτό το ψυκτικό υγρό. Στον κλιματισμό, η μέθοδος αυτή επιτυγχάνεται μέσω του στοιχείου και ακολουθεί την ίδια διαδικασία. Η διαφορά, ωστόσο, είναι ότι αυτός ο αέρας ψύχεται με τη λήψη θερμότητας. Αυτό ακούγεται αντιφατικό μόνον εκ πρώτης όψεως. Αυτό συμβαίνει, επίσης, πριν το ψυκτικό υγρό θερμανθεί και επέλθει σε βρασμό. Αλλά, μιας και η θερμοκρασία του σημείου βρασμού του είναι κάτω από 0 ° C, το θερμαινόμενο ψυκτικό υγρό είναι σημαντικά ψυχρότερο από τον αέρα στο περιβάλλον και μπορεί να ψύχεται, ακόμη και αν η συσκευή διαθέτει το δικό της εναλλάκτη θερμότητας.
Δεδομένου ότι αυτές οι διαδικασίες πρέπει να λάβουν χώρα στο αυτοκίνητο πολύ γρήγορα, ένας εναλλάκτης θερμότητας πρέπει να είναι πολύ ισχυρός, ενώ πρέπει να παρέχει ανταλλαγή θερμότητας πολύ γρήγορα. Επίσης, η ποσότητα των θερμών πόρων θα πρέπει να είναι επαρκής. Όσο πιο μεγάλο είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου που πρέπει να είναι κλιματιζόμενο, τόσο μεγαλύτερος πρέπει να είναι και ο εναλλάκτης θερμότητας. Αυτό ισχύει, επίσης, και για την ψύξη του νερού. Πάντα ένα πολύ φτηνό μπαλάκι ή οποιοδήποτε άλλο ανταλλακτικό, όπως καπάκια βαλβίδων, υαλοκαθαριστήρες, σετ ιμάντων χρονισμού, διανομείς ή άξονες, μπορούν να παραγγελθούν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.