Καπάκι θερμοστάτη για το αυτοκίνητό σoυ
Λαιμός θερμοστάτη για Top κατασκευαστές
- Καπάκι θερμοστάτη BMW Σειρά 3
- Καπάκι θερμοστάτη OPEL ASTRA
- Λαιμός θερμοστάτη VW GOLF
- OPEL CORSA
- Καπάκι θερμοστάτη TOYOTA YARIS
- Καπάκι θερμοστάτη FORD FOCUS
- Λαιμός θερμοστάτη VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Καπάκι θερμοστάτη FORD FIESTA
- Καπάκι θερμοστάτη MERCEDES-BENZ C-class
- Λαιμός θερμοστάτη TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Καπάκι θερμοστάτη SEAT IBIZA
- Καπάκι θερμοστάτη RENAULT CLIO
- Λαιμός θερμοστάτη SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Καπάκι θερμοστάτη FIAT PUNTO
- Καπάκι θερμοστάτη NISSAN QASHQAI
- Λαιμός θερμοστάτη AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Καπάκι θερμοστάτη; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Η φλάντζα είναι ένα μέρος των σφραγιστικών υλικών στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και των βιομηχανικών κατασκευών. Σφραγίζουν, εμπεριέχουν και ενώνουν μέρη μηχανών, γραμμές και πλαίσια. Κάθε φορά που ένα συμπαγές και ανθεκτικό σφράγισμα απαιτείται για να καλύψει στοιχεία, χρησιμοποιείται η φλάντζα. Συνήθως, στερεώνεται με παξιμάδια και μπουλόνια, και ως εκ τούτου, επίσης με απλά μέσα αφαιρείται. Αυτό το πολύ ανθεκτικό σφραγιστικό υλικό χρησιμοποιείται όταν ενώνονται στοιχεία, που μπορεί να αρχίσουν να έχουν ισχυρές δονήσεις, όπως είναι ο κινητήρας και το κιβώτιο των ταχυτήτων στο αυτοκίνητο.
Οι άξονες κίνησης μπορούν να προστατεύονται εύκολα και αποτελεσματικά, χωρίς να αυξάνεται το σφίξιμο κάτω από το καπό. Δεδομένου ότι είναι από υλικά, όπως τα μέταλλα και ο άνθρακας, πρόκειται για σχεδόν άτρωτες συνδέσεις που δεν χρειάζονται σέρβις. Η φλάντζα είναι, επίσης, στερεή και ακίνητη, και έτσι, μπορεί να αναλάβει τη διαχείριση των άλλων μερών. Μόνον αν διαλυθεί καταστρέφεται, αλλά και πάλι αφαιρείται εύκολα και μπορεί να αντικατασταθεί. Ακόμη και κάποιος χωρίς γνώσεις, δεν θα έχει κανένα πρόβλημα, αρκεί να μην συναντήσει δυσκολίες με χαλασμένα ή φαγωμένα καρυδάκια και μπουλόνια. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί, καθώς συνήθως, υπάρχει μια ορατή πρόσθετη σφράγιση μεταξύ των συνδεδεμένων μερών. Ως εκ τούτου, αν γίνει διάγνωση ότι η φλάντζα έχει σπάσει, θα πρέπει να αλλαχτεί, γιατί δεν είναι σχεδόν ποτέ ασφαλής. Επίσης, μια ελαττωματική φλάντζα είναι εύκολο να αναγνωριστεί, καθώς η ζημιά της αφήνει ίχνη, κυρίως στις επιφάνειες. Τα «δάκρυα» λαδιού είναι τα πιο κοινά συμπτώματα.
Το να μην φανεί, ωστόσο, συμβαίνει καμιά φορά, όταν η φλάντζα φθαρεί στην εσωτερική της πλευρά, αν και συνήθως, θα παρατηρείται στο σημείο αυτό μια διαρροή υγρού. Η νέα τεχνολογία θέλει τη φλάντζα φτιαγμένη από σκληρό πλαστικό, η οποία είναι πολύ δύσκολο να φθαρεί και αν γίνει κάτι τέτοιο, θα γίνει μετά από πολλά χρόνια. Όταν ψάχνετε για νέα ανταλλακτικά προς αντικατάσταση, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, θα βρίσκετε πάντα ταιριαστά ανταλλακτικά σε πολύ ευνοϊκούς όρους, συμπεριλαμβανομένων των δεξαμενών καυσίμων, φλας, ταμπούρων, σιγαστήρων, ροδελών, υφασμάτινων συνδέσμων, κ.λπ.



















































