00#
18-0794

Σύστημα ανάφλεξης / προθέρμανσης ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλες τις μάρκες

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας
Αναζητηση
Κατάλογος ανταλλακτικών Ανάφλεξη κορυφαίας ποιότητας

Επώνυμοι κατασκευαστές Ανάφλεξη ανταλλακτικών αυτοκινήτων

  • BERU Προθέρμανση
  • BOSCH Προθέρμανση
  • CHAMPION Προθέρμανση
  • DENSO Προθέρμανση
  • NGK Προθέρμανση

Σύστημα ανάφλεξης / προθέρμανσης – Πληροφορίες για τη λειτουργία, την επισκευή και την αντικατάσταση

Το σύστημα ανάφλεξης χρησιμοποιείται για να προκαλέσει ανάφλεξη στο μείγμα καυσίμου – αέρα στο θάλαμο καύσης. Προκαλεί την έκρηξη, η οποία σπρώχνει το έμβολο προς την επιθυμητή κατεύθυνση και μεταδίδει με αυτό τον τρόπο όλη την ισχύ του κινητήρα.

Από το μπουζί στον εναλλάκτη

Το σύστημα ανάφλεξης βασίζεται στην απότομη εκτόνωση ηλεκτρικού φορτίου υψηλής τάσης. Η ποιότητα της ανάφλεξης στηρίζεται στην ισχύ του σπινθήρα, τη διάρκειά του και το μέγεθός του. Όσο ισχυρότερος είναι ο σπινθήρας, τόσο πιο ακριβής είναι η καύση του μίγματος καυσίμου – αέρα.

Η διαδρομή της τάσης

Ο εναλλάκτης παράγει τον ηλεκτρισμό για το σύστημα ανάφλεξης. Τότε τα δυναμό που είναι σταθερά τοποθετημένα πάνω στον κινητήρα παρέχουν – ανάλογα με το όχημα – τάση 3-24 βολτ. Οι μικρές μοτοσυκλέτες συχνά έχουν ακόμη κυκλώματα των 3 βολτ, ενώ τα μεγάλα φορτηγά έχουν καλωδιακά συστήματα που φτάνουν τα 18-24βολτ. Τα αυτοκίνητα έχουν γενικά ένα σύστημα 12 βολτ, αλλά εξαιτίας του ολοένα και πιο αυξημένου αριθμού καταναλωτών ενέργειας στα καινούρια αυτοκίνητα, η προεπιλογή θα είναι σύντομα τα 18 βολτ. Μία αποτελεσματική ανάφλεξη όμως απαιτεί πολύ περισσότερα από 24 βολτ. Για αυτό το λόγο η τάση πρέπει να αυξηθεί. Αυτή είναι η λειτουργία του πηνίου ανάφλεξης. Το πηνίο ανάφλεξης είναι ένας απλός μετασχηματιστής που είναι σταθερά τοποθετημένος πάνω στο αμάξωμα του αυτοκινήτου. Όταν η τάση της ανάφλεξης φεύγει από τον μετασχηματιστή, έχει δεκάδες χιλιάδες βολτ. Εξαιτίας του χαμηλού ρεύματος, αυτό δεν είναι επικίνδυνο για τη ζωή.
Παρόλα αυτά δεν είναι ευχάριστο να αγγίξει κανείς ένα καλώδιο ανάφλεξης ενώ λειτουργεί. Η αυξημένη τάση περνά μέσα από το διακόπτη, ο οποίος στα σύγχρονα αυτοκίνητα ελέγχεται εντελώς ηλεκτρονικά. Τα παλαιότερα αυτοκίνητα έχουν συνήθως μηχανικό διακόπτη, ο οποίος δε χρησιμοποιείται πια σήμερα λόγω του ότι είναι επιρρεπής σε βλάβες. Από το διακόπτη η τάση πηγαίνει στον διανομέα. Έτσι η τάση της ανάφλεξης κατευθύνεται πάντα στο σωστό θάλαμο καύσης. Μέχρι σήμερα, το ράουλο του διανομέα και το καλώδιο της ανάφλεξης που συνδέεται στο καπάκι έχει αποδειχτεί ότι αποτελούν ένα πολύ αποτελεσματικό σύστημα. Η τάση πηγαίνει από το διανομέα στο καλώδιο ανάφλεξης, το οποίο αποτελείται μόνο από ένα χοντρό καλώδιο και τις κατάλληλες συνδέσεις. Τέλος η τάση της ανάφλεξης φτάνει στο μπουζί, το οποίο είναι σταθερά τοποθετημένο πάνω στον κινητήρα.

Πώς εντοπίζονται οι βλάβες στο σύστημα ανάφλεξης

Σε ένα αυτοκίνητο με ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης, δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: Ή το αυτοκίνητο είναι ασταθές κατά τη διάρκεια της οδήγησης ή δεν λειτουργεί καθόλου. Εάν το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει ή εάν ο κινητήρας σταματήσει κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η αιτία είναι κατά πάσα πιθανότητα ένα ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης. Καταρχάς θα πρέπει να ελέγξετε εάν όλα τα καλώδια είναι ακόμα στη θέση τους και είναι συνδεδεμένα. Για να συνεχίσετε την πορεία σας συχνά είναι αρκετό να ξανασυνδέσετε ένα αποσυνδεδεμένο καλώδιο ανάφλεξης. Από το μπουζί έως το διανομέα, όλα τα εξαρτήματα είναι φθηνά αναλώσιμα. Το εγχειρίδιο συντήρησης του οχήματος προτείνει καθορισμένα μεσοδιαστήματα για την αντικατάσταση των μπουζί. Καλό είναι να ελέγχεται και ο διανομέας κάθε φορά που γίνεται αντικατάσταση των μπουζί.
Για να τον ελέγξετε πρέπει να τον αποσυνδέσετε και να κοιτάξετε το εσωτερικό του. Εάν έχουν σχηματιστεί έντονα σημάδια από κάψιμο στις τέσσερεις έως οχτώ επαφές (πάντα ακριβώς τόσες όσες και οι κύλινδροι), τότε πρέπει να τις αντικαταστήσετε. Ως προσωρινό μέτρο μπορείτε να ξύσετε ελεύθερα τις επαφές με ένα κατσαβίδι. Ωστόσο θα πρέπει να το αντικαταστήσετε μόλις σας δοθεί η ευκαιρία και να αγοράσετε και ένα καινούργιο καπάκι. Εάν το καλώδιο της ανάφλεξης χάσει τη μόνωσή του, η τάση δε θα φτάνει πια στο μπουζί. Μπορείτε να το εντοπίσετε αυτό , για παράδειγμα, με το να λειτουργήσετε το όχημα στο σκοτάδι με το κάλυμμα του κινητήρα ανοιχτό. Το ελαττωματικό καλώδιο ανάφλεξης θα κάνει μια αναλαμπή. Μην κάνετε ΠΟΤΕ το τεστ αυτό σε κλειστό χώρο (όπως ένα γκαράζ)!!! Τα αέρια της εξάτμισης είναι ΠΟΛΥ δηλητηριώδη και μπορούν να προκαλέσουν το θάνατο μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα! Καλύτερα περιμένετε να βραδιάσει και κάντε το τεστ σε εξωτερικό χώρο.
Προτείνεται να αντικαθιστάτε πάντα όλη την καλωδίωση της ανάφλεξης. Ακόμα και εάν έχει καταστραφεί μόνο ένα καλώδιο, από κουνάβια για παράδειγμα, εάν αγοράσετε ένα καινούριο σετ καλωδίων ανάφλεξης είναι καλύτερο να επαναφέρετε το σύστημα ανάφλεξης στην αρχική του κατάσταση ώστε να μπορείτε να βασιστείτε σε αυτό.
Κατά την αντικατάσταση των μπουζί, είναι πολύ σημαντικό να επιλέξετε τα ακριβή μοντέλα που είναι εγκεκριμένα για το αυτοκίνητό σας από τον κατασκευαστή. Το μπουζί έχει πολλές ειδικές τιμές όπως: το μήκος του σπειρώματος, την τιμή θερμοκρασίας και την επιτρεπτή τάση. Καθεμία από αυτές τις τιμές πρέπει να ταιριάζει ακριβώς με το μοντέλο του οχήματός σας, αλλιώς ρισκάρετε να προκαλέσετε καταστροφική ζημιά στη μηχανή σας.
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα βρείτε όλα τα εξαρτήματα για το σύστημα ανάφλεξης ενός αυτοκινήτου. Εμπορευόμαστε μόνο εγκεκριμένα, υψηλής ποιότητας προϊόντα, τα οποία ενισχύουν τη διάρκεια ζωής του κινητήρα.


ΚΟΡΥΦΑΙΑ προϊόντα στην κατηγορία Σύστημα ανάφλεξης / προθέρμανσης
RIDEX 686S0015
Μπουζί 686S0015
Μπουζί CNG/LPG Διάκενο ηλεκτροδίων, πρέπει να ρυθμιστεί για λειτ. με αέριο
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Εξωτερικό σπείρωμα [mm]: 12
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3
  • Μπουζί: Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου, Σύνδεση SAE που μπορεί να ξεβιδωθεί, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης
  • Βήμα σπειρώματος [mm]: 1,25
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,8
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 23
  • Γωνία σύσφιξης [μοίρες]: 90
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 686S0015
Σε απόθεμα
2,46 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
RIDEX 686S0024
Μπουζί 686S0024
Μπουζί Άμεσος ψεκασμός
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 26,5
  • Μπουζί: 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Ηλεκτρόδιο γείωσης νικελίου, Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου
  • Σειρά προϊόντος: Nickel TT
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 48
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 686S0024
Σε απόθεμα
3,42 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
BOSCH 0 242 229 797
Μπουζί 0 242 229 797
Μπουζί
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 26,5
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 5
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 14 x 1,25
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,9
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 28
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 1
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 0 242 229 797
Σε απόθεμα
4,71 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
DENSO K20TT
Μπουζί K20TT
Μπουζί LPG / GPL BOA για οχήματα χωρίς καταλύτη Flexfuel Motronic SPI Γαλλία Check Hex size LEAN BURN
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Μπουζί: 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M14x1.25
  • Σειρά προϊόντος: Nickel TT
  • Ακροδέκτες: Solid SAE
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 14
  • Βάρος [g]: 43
  • για κωδικό γνήσιου ανταλλακτικού: 1WT318110
  • εναλλακτικό προϊόν: IK20, IK20TT, IK20
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : K20TT
Σε απόθεμα
4,83 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
BOSCH 0 242 235 668
Μπουζί 0 242 235 668
Μπουζί Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων CNG/LPG για επιβαρυμένες συνθήκες λειτουργίας
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 6
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 14 x 1,25
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,9
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 28
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 2
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 0 242 235 668
Σε απόθεμα
4,01 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
RIDEX 243G0002
Προθερμαντήρας 243G0002
Προθερμαντήρας
  • Ολικό μήκος [mm]: 106
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M10X1
  • Μήκος [mm]: 46, 32
  • Τάση [V]: 5
  • Άνοιγμα κλειδιού: 10
  • Παραλλαγή προθερμαντήρα: Μεταλλικοί προθερμαντήρες
  • Ακροδέκτες: PIN
  • Ένταση ρεύματος [A]: 8
  • Ροπή σύσφιγξης από [Nm]: 10
  • Κλίση τοποθέτησης: 63
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 243G0002
Σε απόθεμα
6,27 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
RIDEX 243G0029
Προθερμαντήρας 243G0029
Προθερμαντήρας Kόκκινο
  • Ολικό μήκος [mm]: 96,5
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M10x1,0
  • Τάση [V]: 4,4
  • Άνοιγμα κλειδιού: 10 mm
  • Παραλλαγή προθερμαντήρα: δυνατ. συνέχισης πυράκτωσης, Ραβδοειδής προθερμαντήρας
  • Βάθος τοποθέτησης [mm]: 24,5
  • Ακροδέκτες: 4 mm PIN
  • Ένταση ρεύματος [A]: 25
  • Ροπή σύσφιγξης από [Nm]: 15
  • Κωνικό βήμα: 63
  • Ροπή θραύσης [Nm]: 35
  • για πρότυπο εκπομπών καυσαερίων κατασκευαστή: EURO 5
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 243G0029
Σε απόθεμα
6,37 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
RIDEX 686S0010
Μπουζί 686S0010
Μπουζί Standart CNG/LPG για ζεστά κλίματα δύο διαφορετ. μπουζί ανά κύλινδρο Διάκενο ηλεκτροδίων, πρέπει να ρυθμιστεί για λειτ. με αέριο γκρι Για σύστημα ανάφλεξης με τρανζίστορ
  • Άνοιγμα κλειδιού: 20,8
  • Εξωτερικό σπείρωμα [mm]: 14
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3
  • Βήμα σπειρώματος [mm]: 1,25
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,8
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 28
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 1
  • Γωνία σύσφιξης [μοίρες]: 90
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 686S0010
Σε απόθεμα
2,29 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
NGK 3199
Μπουζί 3199
Μπουζί
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19,0
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3,5
  • Μπουζί: Κεντρικό ηλεκρόδιο πλατίνας, 4 ηλεκτρόδια γείωσης, χωρίς παράσιτα 5kOhm, με επίπεδη έδρα στεγανοποίησης, Σταθερή SAE σύνδεση
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M14 x 1,25
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 3199
Σε απόθεμα
13,51 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
BOSCH 0 250 403 009
Προθερμαντήρας 0 250 403 009
Προθερμαντήρας Borg Warner Τοποθέτηση εξαρτημάτων διαφορετικών κατασκ. δεν επιτρέπεται!
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 10 x 1
  • Μήκος [mm]: 130
  • Τάση [V]: 4,4
  • συμπληρωματική πληροφορία: Duraterm
  • Άνοιγμα κλειδιού: 10
  • Παραλλαγή προθερμαντήρα: Συρμάτινος προθερμαντήρας
  • Βάθος τοποθέτησης [mm]: 28
  • Ακροδέκτες: PIN
  • Ροπή σύσφιγξης έως [Nm]: 15
  • Ροπή σύσφιγξης από [Nm]: 10
  • Κωνικό βήμα: 63
  • Συμπληρωματικό προϊόν / πληροφορίες 2: χωρίς αισθητήρα πίεσης
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 0 250 403 009
Σε απόθεμα
13,00 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
NGK 94833
Μπουζί 94833
Μπουζί CABD
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 26,5
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3,5
  • Μπουζί: Τύπος σύνδεσης, δακτύλιος, Κεντρικό ηλεκρόδιο πλατίνας, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης, χωρίς παράσιτα, 1kOhm, με επίπεδη έδρα στεγανοποίησης
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M14 x 1,25
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 94833
Σε απόθεμα
17,15 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης
RIDEX 686S0002
Μπουζί 686S0002
Μπουζί JMZBL... <JA> για οχήματα με καταλύτη CNG/LPG δύο διαφορετ. μπουζί ανά κύλινδρο Διάκενο ηλεκτροδίων, πρέπει να ρυθμιστεί για λειτ. με αέριο
  • Άνοιγμα κλειδιού: 16 mm
  • Μήκος σπειρώματος [mm]: 19
  • Θέση σπινθήρα [mm]: 3
  • Μπουζί: Κεντρικό ηλεκρόδιο νικελίου, Σταθερή SAE σύνδεση, 1-ηλεκτρόδιο γείωσης
  • Διαστάσεις σπειρώματος: M 14 x 1,25
  • Διάκενο ηλεκτροδίων [mm]: 0,9
  • Ροπή σύσφιγξης [Nm]: 28
  • Αριθμός κουμπωτών επαφών: 1
  • Κατάσταση:  νέο
Προϊόν № : 686S0002
Σε απόθεμα
2,72 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Περιλαμβάνετε 24% ΦΠΑ, έξοδα παράδοσης