Ράουλο διανομέα για το αυτοκίνητό σoυ

Ράουλο διανομέα για Top κατασκευαστές
- Ράουλο διανομέα BMW Σειρά 3
- Ράουλο διανομέα OPEL ASTRA
- Ράουλο διανομέα VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ράουλο διανομέα TOYOTA YARIS
- Ράουλο διανομέα FORD FOCUS
- Ράουλο διανομέα VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ράουλο διανομέα FORD FIESTA
- Ράουλο διανομέα MERCEDES-BENZ C-class
- Ράουλο διανομέα TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ράουλο διανομέα SEAT IBIZA
- Ράουλο διανομέα RENAULT CLIO
- Ράουλο διανομέα SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ράουλο διανομέα FIAT PUNTO
- Ράουλο διανομέα NISSAN QASHQAI
- Ράουλο διανομέα AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ράουλο διανομέα; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Τα συστήματα ανάφλεξης με πολλαπλασιαστή, διατάσσονται έτσι, ώστε η σπίθα του διανομέα να μπορεί να διανεμηθεί στον κύλινδρο και στα μπουζί. Στον διανομέα, η υψηλή τάση του πηνίου και η σπίθα, θα πρέπει να διανεμηθούν αφού διαχωριστούν. Αυτό γίνεται από το ράουλο του διανομέα, το οποίο περιστρέφεται γρήγορα σε έναν άξονα, στο καπάκι του, και ακουμπά στις επαφές. Οι επαφές συνδέονται με τα καλώδια και μεταφέρουν, έτσι, τον σπινθήρα.
Οι επιφάνειες των επαφών, δεν αγγίζουν το ρότορα του διανομέα ανάφλεξης ποτέ, έτσι ώστε να πρέπει να παραχθεί σπινθήρας, όπως συμβαίνει και στα ηλεκτρόδια των μπουζί. Κατά τη διάρκεια του σπινθηρισμού, απελευθερώνεται θερμότητα, η οποία μπορεί να αφήσει θερμότητα και σημάδια καψίματος. Αυτό δημιουργεί μια ξένη επιφάνεια, που διακόπτει το σπινθηρισμό. Η επιφάνεια αυτή, μπορεί να καθαρίζεται κατά διαστήματα, μέχρι η επαφή να καταστραφεί μετά από χρόνια. Επίσης, κάποια επαφή μπορεί να σπάσει και από το νερό της βροχής, αν και μπορεί να καθαριστεί και να στεγνωθεί με ένα πανί. Μια άλλη πιθανή πηγή βλάβης, είναι ο κύκλος, δηλαδή η κίνηση του ράουλου του διανομέα. Το ράουλο πρέπει να κινείται με απόλυτη ακρίβεια, γιατί αγγίζει τις επαφές ελάχιστα. Απαιτείται ακρίβεια. Το κενό μεταξύ των επαφών και του άκρου του ράουλου πρέπει να είναι περίπου 0,4 χιλιοστά. Ακόμα όμως και αν το ρουλεμάν του στροφείου είναι ελάχιστα διαφορετικό, το πρόβλημα μεγενθύνεται, οι φυγόκεντρες δυνάμεις μπορούν να αλλάξουν τον κύκλο του, και οι επιφάνειες επαφής δεν μπορούν πλέον να εφάπτονται.
Η επισκευή του είναι αντιοικονομική και αποφεύγεται. Με βλάβες αυτού του είδους, το ράουλο του διανομέα θα πρέπει να αντικατασταθεί πλήρως μαζί με τα ρουλεμάν. Στη συνέχεια, και η διανομή ανάφλεξης, ως σύνολο, θα πρέπει να αντικατασταθεί, εάν οι επιφάνειες επαφής είναι παλιές και πολυχρησιμοποιημένες, και τα άγκιστρα του καπακιού κατεστραμμένα. Η αντικατάσταση γίνεται με διαφορά κατσαβίδια, τα οποία λογικά υπάρχουν σε κάθε νοικοκυριό. Όλα αυτά τα ανταλλακτικά μπορούν να παραγγελθούν πολύ φθηνά στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, καθώς επίσης και καθρέφτες, ρυθμιστές φρένων, πεταλούδες και αντλίες φρένων.