Διανομέας για το αυτοκίνητό σoυ

Διανομέας για Top κατασκευαστές
- Διανομέας BMW Σειρά 3
- Διανομέας OPEL ASTRA
- Καπάκι διανομέα VW GOLF
- OPEL CORSA
- Διανομέας TOYOTA YARIS
- Διανομέας FORD FOCUS
- Καπάκι διανομέα VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Διανομέας FORD FIESTA
- Διανομέας MERCEDES-BENZ C-class
- Καπάκι διανομέα TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Διανομέας SEAT IBIZA
- Διανομέας RENAULT CLIO
- Καπάκι διανομέα SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Διανομέας FIAT PUNTO
- Διανομέας NISSAN QASHQAI
- Καπάκι διανομέα AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Διανομέας; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο διανομέας ανάφλεξης εξακολουθεί να είναι, για τους περισσότερους, κάτι το οποίο δεν χρησιμοποιείται πλέον στα αυτοκίνητα από πολλούς κατασκευαστές. Εναλλακτικά, το πηνίο ανάφλεξης μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε οποιαδήποτε μπουζί. Ακόμα και σήμερα, όμως, εξακολουθούν να υπάρχουν τα μπουζοκαλώδια, αν και χωρίς τον διανομέα έχουν εξαλειφθεί τελείως αρκετοί λόγοι προβλημάτων. Στην παραδοσιακή κατασκευή της ανάφλεξης, απαιτούνταν μόνο ένα πηνίο, για να περάσουν οι σπινθήρες ανάφλεξης από το διανομέα.
Στον διανομέα ανάφλεξης, ο σπινθήρας διανέμεται σε τόσες επαφές, όσοι είναι και οι κύλινδροι που είναι διαθέσιμοι. Από το πηνίο, ξεκινά πολύ υψηλή τάση και έτσι, θα πρέπει να γίνεται φιλτράρισμα. Αυτό γίνεται στις επαφές που βρίσκονται μέσα στο καπάκι του διανομέα. Υπάρχει, επίσης, το ράουλο του διανομέα, το οποίο περιστρέφεται συνεχώς και ακουμπά αυτές τις επαφές. Η υψηλή τάση μεταφέρεται εκεί σε κάθε επαφή, πράγμα που σημαίνει περισσότερη θερμότητα σε αυτά τα σημεία. Αυτό με τη σειρά του σημαίνει, ότι τα υπολείμματα που σχηματίζονται, καλύπτουν όλο και περισσότερο τις επαφές με κατάλοιπα, μέχρις ότου να επέλθει κορεσμός, και έτσι, να σταματά η ανάφλεξη του αντίστοιχου κυλίνδρου. Επιπλέον, η ταχύτητα του δρομέα, καθορίζει το πόσο υψηλή θα είναι η ταχύτητα του κινητήρα. Έτσι, θα πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένος κύκλος κίνησης του ράουλου, μέσα στο διανομέα ανάφλεξης, και οι επαφές να είναι συγκεκριμένες. Η φίσα του καλωδίου σύνδεσής του βρίσκεται στο εξωτερικό του μέρος. Οι βλάβες είναι πιθανές, αλλά όχι σε πολλά σημεία. Οι επαφές είναι, ουσιαστικά, τα αδύνατα σημεία και παθαίνουν ζημιά επίσης και όταν νερό εισέρχεται μέσα στο διανομέα, αν χαλάσει το λαστιχάκι του.
Και οι δύο αυτές βλάβες μπορούν να διορθωθούν με καθαρισμό και στέγνωμα με ένα πανί. Μόνο αν τα υπολείμματα στις επαφές δεν καθαρίζουν, χωρίς να καταστραφούν οι επαφές, ο διανομέας ανάφλεξης θα πρέπει να αντικατασταθεί. Ζημιές που προκλήθηκαν από υπερβολική δύναμη, δεν είναι άξιες λόγου. Τέλος, μπορεί να προκύψουν βλάβες που οφείλονται σε ανεπιθύμητες ηλεκτροστατικές εκκενώσεις, αν υπάρχουν ζημιές στα καλώδια. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όλα τα ανταλλακτικά είναι φτηνά. Μπορείτε να παραγγείλετε μέσα από ένα μεγάλο εύρος επιλογών, ανά πάσα στιγμή, ανταλλακτικά όπως προφυλακτήρες, αντλίες νερού, ιμάντες χρονισμού, σετ μπουζοκαλωδίων, κ.α.