Κεντρικό κλείδωμα για το αυτοκίνητό σoυ

Ρελέ κεντρικού κλειδώματος για Top κατασκευαστές
- Κεντρικό κλείδωμα BMW Σειρά 3
- Κεντρικό κλείδωμα OPEL ASTRA
- Σύστημα κεντρικού κλειδώματος VW GOLF
- OPEL CORSA
- Κεντρικό κλείδωμα TOYOTA YARIS
- Κεντρικό κλείδωμα FORD FOCUS
- Σύστημα κεντρικού κλειδώματος VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Κεντρικό κλείδωμα FORD FIESTA
- Κεντρικό κλείδωμα MERCEDES-BENZ C-class
- Σύστημα κεντρικού κλειδώματος TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Κεντρικό κλείδωμα SEAT IBIZA
- Κεντρικό κλείδωμα RENAULT CLIO
- Σύστημα κεντρικού κλειδώματος SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Κεντρικό κλείδωμα FIAT PUNTO
- Κεντρικό κλείδωμα NISSAN QASHQAI
- Σύστημα κεντρικού κλειδώματος AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Κεντρικό κλείδωμα; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο αυτοματισμός στο αυτοκίνητο είναι αδύνατον να γίνει πιο εμφανής από ό, τι με το κεντρικό σύστημα κλειδώματος. Μετά από ορισμένες δυσκολίες στις αρχές της χρήσης του, έχει γίνει μια ασφαλής τεχνική, η οποία λειτουργεί ανεξάρτητα από οποιαδήποτε ηλεκτρονική παρεμβολή. Είναι ένα αυτάρκες σύστημα, μηχανικής φύσης, το οποίο απαιτεί ηλεκτρική ή πνευματική ενέργεια, αλλά το οποίο σε περίπτωση αποτυχίας εφοδιασμού του με ρεύμα, μπορεί να λειτουργήσει με το χέρι και να ανοίξει όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα.
Το κεντρικό κλείδωμα είναι, ουσιαστικά, ένα βολικό και αποτελεσματικό σύστημα κλειδώματος. Ωστόσο, απαιτείται να συνδεθούν επάνω του όλοι οι μηχανισμοί κλειδώματος, δηλαδή των πλαϊνών θυρών, του πορτμπαγκάζ, της τάπας καυσίμου, του ντουλαπιού του συνοδηγού, της ηλιοροφής και του τιμονιού. Πρόσθετες λειτουργίες μπορούν να ενσωματωθούν για να βελτιστοποιήσουν το άνοιγμά τους. Έτσι, το πορτ μπαγκάζ μπορεί να εξοπλιστεί με ένα τηλεχειριζόμενο ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο κινεί το αμορτισεράκι του προς τα πάνω, έτσι ώστε να ανοίγει μόνο του. Επίσης, συχνά συναντάται ένα ολοκληρωμένο σύστημα ακινητοποίησης, με το οποίο, μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα, χωρίς το κοντρολάκι του συστήματος κεντρικού κλειδώματος, δεν μπορούν να κινήσουν το αυτοκίνητο.
Μπορεί, επίσης, να ρυθμιστεί έτσι, ώστε η μίζα να μπορεί να λειτουργήσει μόνον αν προηγουμένως το κεντρικό κλείδωμα έχει αποσυνδεθεί, έτσι ώστε οι διαρρήκτες να μην μπορούν να βάλουν μπροστά το όχημα. Η λειτουργία του κεντρικού κλειδώματος, αρχικά, βασιζόταν στην αρνητική πίεση, η οποία παραγόταν και αποθηκευόταν στη ρυθμιστική βαλβίδα. Η μέθοδος αυτή ήταν ευαίσθητη σε παρεμβολές, ακόμη και όταν ένας ξεχωριστός συμπιεστής χρησιμοποιούταν στο κεντρικό σύστημα κλειδώματος. Μόνον όταν ο πεπιεσμένος αέρας αντικαταστάθηκε από ένα ηλεκτρονικό σύστημα, έπαψαν να υπάρχουν προβλήματα. Ο παλμός που χρειάζεται για να λειτουργήσει το σύστημα, μπορεί να δημιουργηθεί ασύρματα ή με υπέρυθρες. Επίσης, οι δύο τεχνικές μπορούν να συνδυαστούν.
Μέσα από το αυτοκίνητο, η λειτουργία του γίνεται με ένα κουμπί στη βαλβίδα, όταν το κλειδί βρίσκεται στη μίζα και έτσι, οι πλαϊνές πόρτες, το πορτμπαγκάζ και η τάπα του καυσίμου μπορούν να κλειδώσουν, για να εμποδιστεί η πρόσβαση από το εξωτερικό. Όταν τραβηχτεί το χερούλι μιας πόρτας, όλες οι πόρτες ανοίγουν αυτόματα. Εξαρτήματα ή ανταλλακτικά για το κεντρικό κλείδωμα, μπορούν πάντα να βρεθούν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως επίσης και αντλίες νερού, μάκτρα υαλοκαθαριστήρων, μπουζί, βαλβίδες και σερβόφρενα.