Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού για το αυτοκίνητό σoυ

Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού για Top κατασκευαστές
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού BMW Σειρά 3
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού OPEL ASTRA
- Βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού VW GOLF
- OPEL CORSA
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού TOYOTA YARIS
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού FORD FOCUS
- Βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού FORD FIESTA
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού MERCEDES-BENZ C-class
- Βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού SEAT IBIZA
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού RENAULT CLIO
- Βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού FIAT PUNTO
- Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού NISSAN QASHQAI
- Βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Αισθητήρας θερμοκρασία λαδιού; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Το λάδι του κινητήρα ορίζεται ρητά ως ψυκτικό μέσο, σε κάθε όχημα με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες κινητήρα. Τα σπορ αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα πολυτελείας λειτουργούν με την χρήση λαδιού, γεγονός που σηματοδοτεί ότι υπάρχει ένα ψυγείο λαδιού και ένας αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού, τα οποία όμως δεν είναι κοινά σε όλα τα άλλα αυτοκίνητα. Μετά από τυχόν αναβάθμιση του κινητήρα, αυτά τα μέρη μπορεί να είναι απαραίτητα για οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Τα πρότυπα αξιολόγησης μπορούν να δώσουν τον προσδιορισμό της θερμοκρασίας λειτουργίας που πρέπει να επιτυγχάνεται για την υψηλή απόδοση του κινητήρα.
Ο έλεγχος του κινητήρα δεν γίνεται πλέον με παραδοσιακά μέσα κι, έτσι, ο αισθητήρας της θερμοκρασίας του λαδιού συνιστάται. Είναι εγκατεστημένος, όπως και ο αισθητήρας του ψυκτικού υγρού, στην κεφαλή των κυλίνδρων για τη μέτρηση της θερμοκρασίας του ελαίου, όταν αυτό φθάνει στην αιχμή του. Επίσης, και οι δύο αισθητήρες είναι ταυτόσημοι, επειδή πρέπει να εκτελούν τα ίδια καθήκοντα. Ενδιαφέρουσα είναι η σύγκριση των πληροφοριών των δύο αισθητήρων. Σε κάθε περίπτωση, αν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα στους αισθητήρες, θα δώσουν παράλληλες ενδείξεις. Εάν η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού αυξηθεί, θα πρέπει επίσης να αυξηθεί και η θερμοκρασία του λαδιού. Αν δώσουν διαφορετικές ενδείξεις δεν βγαίνει νόημα και θα πρέπει να αναμένεται κάποια βλάβη σε έναν από τους δυο αισθητήρες. Η εγκατάσταση ενός αισθητήρα θερμοκρασίας λαδιού σε ένα μικρό ή μεσαίο αυτοκίνητο, χωρίς να αλλάξει η ισχύς του κινητήρα του, δεν χρειάζεται, επειδή η ποσότητα του λαδιού δεν αυξάνεται και το υγρό ψύξης θα πρέπει να ελέγχεται ξεχωριστά από το λάδι, γεγονός που επηρεάζει την εξέλιξη της θερμοκρασίας.
Καθώς και οι δύο ουσίες μπαίνουν και ξαναβγαίνουν στον κινητήρα την ίδια στιγμή, λαμβάνουν ταυτόχρονα και ενδείξεις. Αυτός είναι και ο λόγος που οι σχεδιαστές σταμάτησαν να τοποθετούν αισθητήρες θερμοκρασίας λαδιού στα μικρά αυτοκίνητα. Ουσιαστικά, δηλαδή, θα έπρεπε να προσθέσουν έναν αισθητήρα ή να επαναπρογραμματίσουν κάποιον ήδη υπάρχοντα για το υγρό ψύξης, που όμως δεν θα πρόσφερε τίποτα, οπότε και τους κατάργησαν. Αν ο αισθητήρας θερμοκρασίας λαδιού δεν λειτουργεί σωστά σε έναν ισχυρο κινητήρα, οι ενδείξεις δεν θα βγάζουν κανένα νόημα. Αν χρειάζεται να αντικαταστήσετε κάποια ανταλλακτικά, να είστε σίγουροι ότι προσφέρονται πάντα φθηνά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, συμπεριλαμβανομένων των αντλίων νερού, υαλοκαθαριστήρων, μάκτρων υαλοκαθαριστήρων, καπακιών βαλβίδων, κιτ ιμάντων χρονισμού, κ.λπ.