Ρελέ φλας για το αυτοκίνητό σoυ

Ρελέ φλας για Top κατασκευαστές
- Ρελέ φλας BMW Σειρά 3
- Ρελέ φλας OPEL ASTRA
- Ρελέ φλας VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ρελέ φλας TOYOTA YARIS
- Ρελέ φλας FORD FOCUS
- Ρελέ φλας VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ρελέ φλας FORD FIESTA
- Ρελέ φλας MERCEDES-BENZ C-class
- Ρελέ φλας TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ρελέ φλας SEAT IBIZA
- Ρελέ φλας RENAULT CLIO
- Ρελέ φλας SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ρελέ φλας FIAT PUNTO
- Ρελέ φλας NISSAN QASHQAI
- Ρελέ φλας AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ρελέ φλας; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Από το 1970, κάθε όχημα πρέπει να είναι εφοδιασμένο με δείκτες κατεύθυνσης (φλας) και φώτα αλάρμ. Είναι διεθνώς δεδομένο, ότι η πηγή φωτός σε αυτό το σύστημα πρέπει να ανάβει με ρυθμό 90 φορές ανά λεπτό. Έτσι, τα φώτα πρέπει να ανάβουν και να σβήνουν ξανά. Παραδοσιακά, αυτό ελέγχεται από το ρελέ των φλας το οποίο ,διαθέτει ένα διακόπτη, ο οποίος ρυθμίζει την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος. Επιπλέον, υπάρχει και μια γεννήτρια παλμών. Το ρελέ ελέγχει το διακόπτη και το φλάς αναβοσβήνει, μόνον όταν ο μοχλός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ενεργοποιείται.
Ωστόσο, υπάρχουν διάφορες τεχνικές, οι οποίες ελέγχουν τα φλας. Εκτός από το νέο ρελέ, με ψηφιακό έλεγχο, υπάρχουν επίσης διμεταλλικά ρελέ, με καλώδια θερμότητας, πνευματικές τεχνικές και κάποια ακόμα διαφορετικά ηλεκτρονικά σύστηματα κατεύθυνσης. Στο διμεταλλικό δείκτη κατεύθυνσης παρέχεται μόνο ρεύμα, επειδή η διμεταλλική γραμμή θερμαίνεται σιγά-σιγά, καθυστερώντας να ανοίξει την επαφή. Αυτή η παραλλαγή έχει, πια, σχεδόν εξαφανιστεί. Το ρελέ αποτελείται από ένα πηνίο, το οποίο επιτρέπει στο καλώδιο να έχει μια μεγάλη αντίσταση. Το πηνίο θερμαίνεται και έτσι, μια μεταλλική επαφή ακουμπά στη γραμμή, όταν το πηνίο κρυώσει, και πάλι κλείνει η επαφή. Υπάρχει πάντα μια χαμηλή τάση, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε βλάβες. Η υγρασία στο ρελέ αυτού του τύπου, είναι επίσης μια πηγή βλάβης. Το πνευματικό ρελέ ήταν γνωστό τη δεκαετία του 1960, αλλά αντικαταστάθηκε από ηλεκτρονικά εξαρτήματα, πιο αξιόπιστα, επειδή δεν χρειάζονται έμβολα πίεσης.
Τα ηλεκτρονικά συστήματα επιτρέπουν, επίσης, τον ευκολότερο έλεγχο σφαλμάτων. Στο εσωτερικό, μια απλή ενδεικτική λυχνία υποδεικνύει την κατάσταση. Επιπλέον, ο οδηγός ενημερώνεται από ήχους του δείκτη κατεύθυνσης. Αν το «κλικ» ακούγεται σε ταχύτερη ακολουθία, είναι ένα σαφές σημάδι ότι κάποια λάμπα δεν ανάβει. Αν τα «κλικ» σταματήσουν, αλλά τα φλάς συνεχίζουν και αναβοσβήνουν, τότε το ρελέ έχει βλάβη. Όλα τα ανταλλακτικά που χρειάζεται να αντικατασταθούν, προσφέρονται πάντα πολύ φθηνά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως επίσης και εξαρτήματα, όπως καλώδιο φρένων, φίλτρα αέρα καμπίνας, καπό πορτμπαγκάζ, ζώνες ασφαλείας, στροφαλοθάλαμοι, κ.λπ.