Kohleb?rste, generator για το αυτοκίνητό σoυ

Kohleb?rste, generator για Top κατασκευαστές
- Kohleb?rste, generator BMW Σειρά 3
- Kohleb?rste, generator OPEL ASTRA
- Kohleb?rste, generator VW GOLF
- OPEL CORSA
- Kohleb?rste, generator TOYOTA YARIS
- Kohleb?rste, generator FORD FOCUS
- Kohleb?rste, generator VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Kohleb?rste, generator FORD FIESTA
- Kohleb?rste, generator MERCEDES-BENZ C-class
- Kohleb?rste, generator TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Kohleb?rste, generator SEAT IBIZA
- Kohleb?rste, generator RENAULT CLIO
- Kohleb?rste, generator SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Kohleb?rste, generator FIAT PUNTO
- Kohleb?rste, generator NISSAN QASHQAI
- Kohleb?rste, generator AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Kohleb?rste, generator; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Μικροσκοπική εμφάνιση – τεράστιο έργο
Η λυχνία ελέγχου φόρτισης στον πίνακα οργάνων παραβλέπεται με ευκολία, μιας και δεν αποτελεί απειλή για το αυτοκίνητο και την ασφάλειά του. Ωστόσο, η βλάβη που υποδεικνύεται, θα πρέπει να επισκευαστεί το ταχύτερο δυνατό, για να μην μείνει κάποια στιγμή το αυτοκίνητο εντελώς. Αν ενεργοποιηθεί η λυχνία ελέγχου και αν οι προβολείς ή ο φωτισμός του ταμπλό εξασθενίσουν, δεν σημαίνει αναγκαστικά ότι το δυναμό είναι εντελώς χαλασμένο. Στις πιο πολλές περιπτώσεις, πρόκειται απλά για μια μικρή βλάβη, η οποία μπορεί να αποκατασταθεί με ευκολία και να κοστίσει ελάχιστα ευρώ.
Η ροή του ρεύματος
Η ισχύς των φώτων πηγάζει από την μπαταρία, η οποία φορτίζεται από το δυναμό. Το δυναμό αποτελείται από δυο χάλκινα πηνία: ένα κυλινδρικό πηνίο, το οποίο ονομάζεται "στάτορας" και περικλείει σε απόσταση μερικών χιλιοστών ένα ακόμα πηνίο από βερνικωμένο χάλκινο σύρμα, το οποίο ονομάζεται "ρότορας". Κάθε πηνίο διαθέτει έναν πυρήνα από σίδηρο. Όταν το αυτοκίνητο δουλεύει, τα πηνία δέχονται ηλεκτρισμό. Έτσι, δημιουργούν ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο στον πυρήνα τους.
Ο ρότορας είναι φτιαγμένος έτσι ώστε να παίρνει κίνηση από τον ιμάντα κίνησης (ιμάντα V, επίπεδο ιμάντα, ιμάντα χρονισμού). Με αυτό τον τρόπο, παράγεται η απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια, η οποία στο συγκεκριμένο στάδιο, θα πρέπει να μεταφερθεί από το δυναμό στην καλωδίωση του αυτοκινήτου. Τα καρβουνάκια αποτελούν τη διεπαφή μεταξύ του ρότορα και της καλωδίωσης.
Καρβουνάκια δυναμό – αναπόφευκτα, αναλώσιμα τμήματα
Τα καρβουνάκια αποτελούν πείρους φτιαγμένους από πεπιεσμένο γραφίτη. Οι πείροι τοποθετούνται στις θέσεις οδηγούς τους, οι οποίες διαθέτουν ένα ελατήριο στο εσωτερικό τους. Τοποθετούνται έτσι, ώστε να τρίβονται επάνω σε δυο χάλκινους δακτυλίους στο εσωτερικό του δυναμό. Με αυτό τον τρόπο, τα καρβουνάκια παίρνουν ηλεκτρική ενέργεια από το ρότορα του δυναμό.
Αναπόφευκτα, με το πέρασμα του χρόνου, τα καρβουνάκια υπόκεινται σε φθορά. Έπειτα από δέκα χιλιάδες χιλιόμετρα, οι πείροι γραφίτη είναι πλέον αρκετά φθαρμένοι κι έτσι, το ελατήριο δεν μπορεί πια να τους φέρει σε επαφή με τους χάλκινους δακτυλίους, γεγονός το οποίο επιφέρει τη βλάβη του δυναμό. Ως ανταλλακτικό, όμως, ανάλογα με το μοντέλο του αυτοκινήτου, κοστίζουν από 10 έως 30 ευρώ και μπορούν να αλλαχτούν με ευκολία.
Αντικαθιστώντας τα καρβουνάκια του δυναμό – ο ιδανικός τρόπος για να το Κάνετε Μόνοι Σας (DIY)
Το να αλλαχθούν τα καρβουνάκια του δυναμό, αποτελεί μια από τις απλούστερες επισκευές σε ένα αυτοκίνητο. Τα καρβουνάκια είναι τοποθετημένα μέσα σε ένα πλαστικό περίβλημα, το οποίο διαθέτει το συνδετικό καλώδιο της καλωδίωσης. Το συγκεκριμένο περίβλημα στερεώνεται με μια ή δυο μικρές βίδες. Όταν βγουν αυτές, μπορεί να βγει ολόκληρο το περίβλημα με τους υπόλοιπους πείρους γραφίτη. Το παλιό τμήμα απλά, αλλάζεται με ένα καινούριο και έτσι, επισκευάζεται το δυναμό.
Προτού τοποθετηθεί το καινούριο τμήμα, το δυναμό θα πρέπει να ξεπλυθεί με καθαριστικό φρένων, για να καθαριστούν τα υπολείμματα από της τριβής από τα παλιά καρβουνάκια. Επίσης, προτού τοποθετηθεί το καινούριο τμήμα, συνιστάται να περιμένετε μερικά λεπτά για να εξατμιστεί ολοκληρωτικά το καθαριστικό των φρένων. Τα καρβουνάκια δεν μπορούν να αλλαχτούν μεμονωμένα, δίχως το περίβλημα, γιατί απαιτείται μια πολύπλοκη εργασία, οπότε οικονομικά δεν αξίζει τον κόπο.
Ο έλεγχος «σώζει» από τα πρόσθετα κόστη
Προτού αφαιρεθούν τα καρβουνάκια, καλό θα ήταν να φωτίσετε το άνοιγμα του περιβλήματος με ένα φακό, ελέγχοντας τους χάλκινους δακτυλίους. Πιθανός, εκτός από τους πείρους από γραφίτη, να έχουν φθαρεί και οι χάλκινοι δακτύλιοι. Η φθορά τους φαίνεται από τις βαθιές χαρακιές που δημιουργούνται από τη συνεχή επαφή τους με τα καρβουνάκια.
Στην περίπτωση που υπάρχουν σημαντικές χαρακιές, θα φθαρθούν πολύ γρήγορα και τα καινούρια καρβουνάκια. Αν θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε το αυτοκίνητο, θα πρέπει να αλλάξετε και τους χάλκινους δακτυλίους. Το δυναμό αποσυναρμολογείται με ιδιαίτερη ευκολία και μπορεί να ελεγχθεί πλήρως και να επισκευαστεί σε κάποιο συνεργείο με χαμηλό κόστος. Η επισκευή του, συνήθως, συμπεριλαμβάνει και την αλλαγή του ρουλεμάν του άξονα του ρότορα.
Καλύτερα να ξοδέψετε κάτι παραπάνω
Συνιστάται η αλλαγή του ρυθμιστή του δυναμό μαζί με τα καρβουνάκια. Η συγκεκριμένη συσκευή μετατρέπει το εναλλασσόμενο ρεύμα του δυναμό σε συνεχές, και ευθύνεται και για πολλές άλλες λειτουργίες. Σε αρκετά μοντέλα, τα καρβουνάκια και ο ρυθμιστής είναι ήδη εγκατεστημένα ως μια μονάδα. Αν όχι, το πρόσθετο κόστος είναι αρκετά μικρό σε σχέση με την επίτευξη ενός υψηλού βαθμού ασφαλείας.