Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου για το αυτοκίνητό σoυ

Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ ντίζελ και βενζίνη για διάφορα οχήματα
Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ για Top κατασκευαστές
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου BMW Σειρά 3
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου OPEL ASTRA
- Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ VW GOLF
- OPEL CORSA
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου TOYOTA YARIS
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου FORD FOCUS
- Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου FORD FIESTA
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου MERCEDES-BENZ C-class
- Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου SEAT IBIZA
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου RENAULT CLIO
- Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου FIAT PUNTO
- Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου NISSAN QASHQAI
- Αισθητήρας στάθμης ρεζερβουάρ AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Αισθητήρας αποθέματα καυσίμου; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο αισθητήρας της δεξαμενής πρέπει να περιγράφεται γενικά, ως μετρητής καυσίμων. Πολλοί άλλοι όροι μπορούν, επίσης, να αναφερθούν. Υπάρχει πάντα μια ένδειξη για τις ποσότητες που ανιχνεύονται στη δεξαμενή καυσίμου. Λίγο μετά το 1945, σε πολλά αυτοκίνητα, εγκαταστάθηκε ένα συμβατικό χρονόμετρο δεξαμενής. Ουσιαστικά, ήταν ένα ρολόι πίσω από γυαλί, το οποίο συνδεόταν, μέσω ενός στενού καλωδίου, με ένα φλοτέρ στη δεξαμενή. Το φλοτέρ έχει, σήμερα, αντικατασταθεί από έναν αισθητήρα, ο οποίος οδηγεί τα δεδομένα του σε μια μονάδα ελέγχου, η οποία μετά προβάλει τα δεδομένα στο ταμπλό.
Καθώς υπολογίζεται μόνο το υπολειπόμενο καύσιμο, ένα προειδοποιητικό φως θα ανάψει, για να προειδοποιήσει τον οδηγό. Παρόλα τα ηλεκτρονικά και τις έρευνες, δεν έχει καταφέρει να ξεπεράστει η προηγούμενη τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, με ορισμένες μεθόδους, μπορεί να υπάρχει και μεγάλη διαφορά στην αποτελεσματικότητα. Το παλιό φλοτέρ πάντα έδειχνε πολύ ακριβείς τιμές, αν το καλώδιο του δεν ήταν μπλοκαρισμένο. Οι λάθος τιμές, σχεδόν, δεν υπήρχε περίπτωση να παρουσιαστούν. Ωστόσο, οι αισθητήρες λειτουργούν σχεδόν έμμεσα. Τα φλοτέρ που ήταν κατασκευασμένα από πλαστικό χρησιμοποιούνται, ακόμη και σήμερα, σε πολλά αυτοκίνητα, σε συνεργασία όμως με έναν αισθητήρα, ο οποίος μετρά την αντίσταση στη δεξαμενή. Τα συνηθισμένα ρεζερβουάρ όταν έιναι γεμάτα έχουν 240 Ω και άδεια 33 Ω. Αν ένα ρεζερβουάρ είναι ελάχιστα μεγαλύτερο ή μικρότερο σε μέγεθος, τότε μεταδίδονται εσφαλμένα δεδομένα. Η πιο σύγχρονη μέθοδος είναι αυτή που λειτουργεί με έναν αισθητήρα ροής. Αυτός μετρά την ποσότητα του καυσίμου που τροφοδοτείται στον κινητήρα. Γνωρίζοντας την περιεκτικότητα της άδειας δεξαμενής, από την παράδοση του νέου αυτοκινήτου, υπολογίζει και ενημερώνεται συνεχώς.
Καθώς η βενζίνη και το ντίζελ απλώνουν, λόγω της θερμότητας, και συρρικνώνονται από το κρύο, οι ανακρίβειες είναι αναπόφευκτες και οι ειδοποιήσεις μπορεί να μην έχουν πολύ νόημα. Συχνά, βοηθά να εγκαθίσταται ένας νέος αισθητήρας δεξαμενής. Όλα τα νέα ανταλλακτικά, όπως ψυγείο λαδιού, πισινά φανάρια, αμορτισέρ, ακροφύσια πλύσης, διακοσμητικές ή προστατευτικές ταινίες, είναι πάντα πολύ βολικό να τα παραγγείλετε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.