Σύστημα καυσίμου ανταλλακτικά αυτοκινήτων για όλες τις μάρκες

Σύστημα καυσίμου για τα παρακάτω μοντέλα αυτοκινήτων
Σύστημα καυσίμου – Πληροφορίες για τη λειτουργία, την επισκευή και την αντικατάσταση
Η λειτουργία του συστήματος καυσίμου είναι να μεταφέρει βενζίνη, πετρέλαιο ή αέριο από τη δεξαμενή καυσίμου στους θαλάμους καύσης του κινητήρα. Ένα ακέραιο σύστημα καυσίμου είναι σημαντικό όχι μόνο για τη λειτουργία του οχήματος. Η άψογη κατάσταση του συστήματος καυσίμου είναι επιτακτική ειδικά για την πυροπροστασία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Η κατασκευή του συστήματος καυσίμου
Το καύσιμο διοχετεύεται από ένα εξωτερικό πρατήριο καυσίμων μέσα στη δεξαμενή καυσίμου. Για υγρά καύσιμα όπως η βενζίνη ή το πετρέλαιο, αυτό γίνεται χωρίς την άσκηση πίεσης και για το φυσικό αέριο ή το υγραέριο (LPG) γίνεται υπό υψηλή πίεση. Μέσα στη δεξαμενή υπάρχει ένα φλοτέρ ή ένας αισθητήρας πίεσης, που συνδέεται με το δείκτη στάθμης καυσίμου. Από τη δεξαμενή, το καύσιμο περνά μέσα από μία αντλία καυσίμου, η οποία δημιουργεί την απαραίτητη πίεση παροχής στο σύστημα καυσίμου. Η αντλία καυσίμου τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο με τη σειρά του τροφοδοτείται από την μπαταρία και τον εναλλάκτη.
Στα αυτοκίνητα που καίνε πετρέλαιο ή βενζίνη, οι σωλήνες καυσίμου είναι απλοί λαστιχένιοι ή χάλκινοι σωλήνες. Συνήθως οδηγούν το καύσιμο στην αντλία έγχυσης καυσίμου, όπου το καύσιμο ψεκάζεται μέσω μιας συσκευής ελέγχου ακριβώς την κατάλληλη ώρα και στην κατάλληλη δόση μέσα στο θάλαμο καύσης. Στα αυτοκίνητα που κινούνται με αέριο όλα τα εξαρτήματα, συμπεριλαμβανομένων των σωλήνων καυσίμου, σχεδιάζονται ειδικά για να αντέχουν στις υψηλές πιέσεις που απαιτούνται για να υγροποιηθεί το αέριο.
Στα πετρελαιοκίνητα και τα βενζινοκίνητα οχήματα, το καύσιμο περνά μέσα από ένα ή περισσότερα φίλτρα καυσίμου. Δεδομένου ότι η ποιότητα των καυσίμων μπορεί να ποικίλει πολύ, είναι σημαντικό να αντικαθίστανται αυτά τα φίλτρα τακτικά. Δεν προτείνεται να παραλείψουμε τα φίλτρα επειδή μία βουλωμένη αντλία έγχυσης καυσίμου και τα προβληματικά ακροφύσια ψεκασμού είναι ακριβά να επισκευαστούν.
Βλάβες του συστήματος καυσίμου
Μπορείτε να εντοπίσετε βλάβες στο σύστημα καυσίμου εάν παρατηρήσετε διαρροή καυσίμου, μία δυσάρεστη μυρωδιά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου ή κακή συμπεριφορά του κινητήρα. Η διαρροή καυσίμου είναι πολύ επικίνδυνη και επιβλαβής για το περιβάλλον. Απαγορεύεται η οδήγηση οχήματος που παρουσιάζει διαρροή καυσίμου.
Η δεξαμενή καυσίμου ενός οχήματος είναι κατασκευασμένη είτε από ατσάλι είτε από πλαστικό. Οι ατσάλινες δεξαμενές, ειδικά αυτές στις οποίες αποθηκεύεται υγρό καύσιμο όπως η βενζίνη ή το πετρέλαιο είναι επιρρεπείς στη διάβρωση. Η συγκόλληση μιας δεξαμενής δεν προτείνεται, γιατί υπάρχει υψηλός κίνδυνος έκρηξης. Επιπλέον κάτι τέτοιο δεν εγγυάται μία μόνιμη λύση. Η εγγύηση μιας μόνιμης λύσης μπορεί να δοθεί μόνο με την αντικατάσταση της δεξαμενής με μία καινούρια. Πολλά μοντέλα αυτοκινήτου επιτρέπουν την αντικατάσταση μίας μεταλλικής δεξαμενής καυσίμου με μία καινούρια από πλαστικό. Αυτή η αντικατάσταση προτείνεται διότι μία δεξαμενή κατασκευασμένη από πλαστικό αποκλείει τον κίνδυνο διάβρωσης.
Ο δείκτης της στάθμης καυσίμου τοποθετείται με το υγρό καύσιμο στη δεξαμενή. Αυτά τα δύο τμήματα στις περισσότερες περιπτώσεις δεν μπορούν να επισκευαστούν ξεχωριστά. Εάν παρουσιάσει βλάβη ο δείκτης στάθμης καυσίμου συνήθως πρέπει να αντικαταστήσετε ολόκληρη τη δεξαμενή καυσίμου. Παρόλα αυτά οι βλάβες στο δείκτη στάθμης καυσίμου προκαλούνται συνήθως από χαλαρές ή διαβρωμένες επαφές ή σφάλματα στη συσκευή απεικόνισης πληροφοριών. Τέτοιες συνδέσεις πρέπει να ελέγχονται πριν γίνει η αντικατάσταση της δεξαμενής.
Οι σωλήνες γίνονται επίσης με τον καιρό εύθραυστες ή πορώδεις. Οι σωλήνες για το πετρέλαιο και τη βενζίνη που είναι φτιαγμένες από λάστιχο μπορούν να αντικατασταθούν απλά αποσυνδέοντας τις. Δεδομένου ότι και το εσωτερικό αυτών των σωλήνων δεν είναι απρόσβλητο από το χρόνο, προτείνεται να αντικαθίστανται και τα φίλτρα, κατά τη διάρκεια αυτής της επισκευής.
Στα περισσότερα αυτοκίνητα, η αντλία καυσίμου τοποθετείται απευθείας πάνω στη δεξαμενή και είναι προσβάσιμη από το χώρο αποσκευών. Εάν αυτή χαλάσει, το αυτοκίνητο απλά παύει να λειτουργεί. Η αντλία τροφοδοτείται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Έτσι, σε περίπτωση βλάβης πρέπει πρώτα να ελεγχθούν τα περιφερειακά: καλώδια, διακόπτες, ηλεκτρονόμοι, ασφάλεια –ολόκληρο το ηλεκτρικό σύστημα γύρω από την αντλία καυσίμου μπορεί να ευθύνεται για τη βλάβη και είναι σημαντικά φθηνότερο και γρηγορότερο να επισκευαστούν αυτά τα εξαρτήματα παρά η ίδια η αντλία.
Η αντλία έγχυσης καυσίμου δεν μπορεί να επισκευαστεί από έναν μη ειδικό. Είναι ένα εξαιρετικά πολύπλοκο σύνολο που συντίθεται από πολλούς άξονες, έμβολα, σφραγίσεις και γρανάζια. Οι αντλίες έγχυσης καυσίμου, ωστόσο, μπορούν να αγοραστούν φθηνά ως μεταχειρισμένα ανταλλακτικά από παλαιότερα αυτοκίνητα. ‘Ενα ευαίσθητο σημείο της αντλίας έγχυσης καυσίμου είναι οι σφραγίσεις. Οι σφραγίσεις μπορούν να φθαρούν πολύ γρήγορα εάν χρησιμοποιηθεί ένα ακατάλληλο καύσιμο όπως το βιοντίζελ σε οχήματα που δεν το υποστηρίζουν.
Βρείτε τα πάντα για το σύστημα καυσίμου στην Antallaktikaexpert
Έχουμε απόθεμα από όλα τα εξαρτήματα που χρειάζεστε για να επισκευάσετε το σύστημα καυσίμου σας. Για παράδειγμα, θα βρείτε μία μεγάλη γκάμα πολύ οικονομικών δεξαμενών στον ηλεκτρονικό κατάλογό μας. Με τέτοιες προσφορές δεν αξίζει πια τον κόπο να προσπαθήσετε να κάνετε επισκευές με συγκολλήσεις και κολλήματα.