Ρελέ αντλίας βενζίνης για το αυτοκίνητό σoυ

Ρελέ αντλίας καυσίμου για Top κατασκευαστές
- Ρελέ αντλίας βενζίνης BMW Σειρά 3
- Ρελέ αντλίας βενζίνης OPEL ASTRA
- Ρελέ αντλίας καυσίμου VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ρελέ αντλίας βενζίνης TOYOTA YARIS
- Ρελέ αντλίας βενζίνης FORD FOCUS
- Ρελέ αντλίας καυσίμου VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ρελέ αντλίας βενζίνης FORD FIESTA
- Ρελέ αντλίας βενζίνης MERCEDES-BENZ C-class
- Ρελέ αντλίας καυσίμου TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ρελέ αντλίας βενζίνης SEAT IBIZA
- Ρελέ αντλίας βενζίνης RENAULT CLIO
- Ρελέ αντλίας καυσίμου SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ρελέ αντλίας βενζίνης FIAT PUNTO
- Ρελέ αντλίας βενζίνης NISSAN QASHQAI
- Ρελέ αντλίας καυσίμου AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ρελέ αντλίας βενζίνης; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ανάφλεξη μόλις δημιουργηθεί σπινθήρας: το ρελέ της αντλίας καυσίμου
Το ρελέ της αντλίας καυσίμου αποτελεί μια μικρή ηλεκτρονική συσκευή που ανήκει στη παροχή καυσίμου του αυτοκινήτου. Το ρελέ διασφαλίζει ότι η αντλία θα πρεσάρει την κατάλληλη ποσότητα μέσα από το μπεκ ψεκασμού, την απολύτως σωστή στιγμή. Το ρελέ της αντλίας καυσίμου είναι ένα τμήμα ιδιαίτερης αντοχής και μπορεί να αλλαχτεί ταχύτατα, αν πάθει κάποια βλάβη.
Η λειτουργία του ρελέ της αντλίας καυσίμου
Το ρελέ αποτελεί έναν ηλεκτρικό διακόπτη, ο οποίος ενεργοποιείται από έναν ηλεκτρικό παλμό. Επιτρέπει σε μια αδύναμη τάση ρεύματος να κλείσει ένα κύκλωμα ρεύματος, μέσα από το οποίο περνά ιδιαίτερα ισχυρότερο ρεύμα. Η χρήση των ρελέ γίνεται, συνήθως, για την ασφαλή συντήρηση των υψηλών τάσεων. Ο διακόπτης που ελέγχεται από τον ηλεκτρικό παλμό, ελέγχεται με ιδιαίτερη ακρίβεια, οπότε είναι η πρακτικότερη λύση για τα αυτόνομα συστήματα, όπως είναι και ο κινητήρας του αυτοκινήτου.
Μαζί με τη μονάδα ελέγχου και αρκετούς αισθητήρες, το ρελέ μπορεί και ελέγχει με ακρίβεια την αντλία καυσίμου, φτάνοντας την απόδοση και την αποτελεσματικότητα του κινητήρα στο βέλτιστο επίπεδο. Σημαντικά δεδομένα για τον έλεγχο της αντλίας καυσίμου είναι η εισερχόμενη μάζα αέρα, η γωνία του στροφαλοφόρου άξονα και η απαιτούμενη απόδοση ή ο παλμός του πολλαπλασιαστή. Η μονάδα ελέγχου υπολογίζει την αναγκαία ποσότητα καυσίμου και ενεργοποιεί τις αντίστοιχες λειτουργίες, με ακρίβεια χιλιοστού του δευτερολέπτου.
Η κατασκευή του ρελέ της αντλίας καυσίμου
Το ρελέ της αντλίας καυσίμου, αποτελεί ένα ηλεκτρομηχανικό τμήμα, το οποίο περιλαμβάνει έναν ηλεκτρομαγνήτη, ο οποίος κινεί έναν εσωτερικό πείρο. Από τον ηλεκτρικό παλμό, ενεργοποιείται το πηνίο του ηλεκτρομαγνήτη, δημιουργώντας μαγνητικό πεδίο. Το μαγνητικό πεδίο, κινεί τον πείρο, ωθώντας τον προς την σωστή ανά περίπτωση κατεύθυνση. Ο πείρος τότε, κλείνει μια επαφή, δημιουργώντας το κατάλληλο για την αντλία καυσίμου ρεύμα.
Το ρελέ της αντλίας καυσίμου, βρίσκεται και αναγνωρίζετε με ευκολία: βρίσκεται στο εσωτερικό της ασφαλειοθήκης, μέσα στην οποία, επίπεδες ασφάλειες ασφαλίζουν τα διάφορα ηλεκτρικά κυκλώματα. Το ρελέ είναι ένας μικρός κύβος με πλαστικό καπάκι. Συνήθως, το ρελέ της αντλίας καυσίμου έχει μαύρο χρώμα, αν και ενδέχεται να διαθέτει διαφορετικό χρωματισμό. Το ρελέ είναι απλώς κουμπωμένο στην πλάκα επαφών και μπορεί να βγει με το χέρι.
Βλάβες του ρελέ της αντλίας καυσίμου
Αν το ρελέ της αντλίας καυσίμου χαλάσει, φαίνεται κατευθείαν: ο κινητήρας σβήνει και δεν παίρνει μπροστά. Όταν αυτό συμβεί κατά την οδήγηση, είναι πραγματικά άσχημο. Αν είστε τυχεροί, μπορεί και να τον φτιάξετε με το χέρι. Για να επαναφέρεται σε κάποιο βαθμό τη λειτουργία του, θα πρέπει να δείτε αν δουλεύουν σωστά τα μπουζί.
Θα πρέπει, λοιπόν, να βγάλετε ένα μπουζί και να συνδεθεί το τμήμα του με το σπείρωμα στο αμάξωμα του οχήματος. Μετά, θα πρέπει απλά να αγγίξετε το μπλοκ του κινητήρα ή τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας με την μπροστινή υποδοχή του μπουζί. Δεν θα πρέπει το παραπάνω να γίνεται με γυμνά χέρια, μιας και το μπουζοκαλώδιο έχει υψηλή τάση. Ο ασφαλέστερος τρόπος είναι να το συνδέσετε με ταινία ή κάποιο καλώδιο.
Μικρή συμβουλή: τα τραυμαπλάστ, στο κουτί πρώτων βοηθειών, μπορούν να σας βοηθήσουν. Αν το μπουζί παράγει ορατό σπινθήρα, αλλά ο κινητήρας δεν παίρνει μπροστά, τότε λογικά έχει πρόβλημα το ρελέ. Η συγκεκριμένη βλάβη μπορεί να αποτραπεί με τη συχνή αλλαγή (π.χ. ανά τρία χρόνια) του ρελέ της αντλίας καυσίμου. Πρόκειται για ένα φθηνό και εύκολα αντικαταστάσιμο τμήμα, η προληπτική αντικατάστασή του οποίου, βελτιστοποιεί την ασφαλή λειτουργία του αυτοκινήτου.
Επισκευή του ρελέ της αντλίας καυσίμου
Το ρελέ της αντλίας καυσίμου μπορεί να αφαιρεθεί εύκολα. Βγάζοντας το καπάκι του, έχετε τη δυνατότητα να ελέγξετε τη λειτουργία του μαγνητικού του διακόπτη. Η φανερή ρύπανση των επαφών του, ενδέχεται να αποτελεί την αιτία της βλάβης. Οι ακίδες επαφής του ρελέ μπορεί να έχουν υποστεί διάβρωση. Αυτό φαίνεται εύκολα από το μαύρο ή πράσινο χρώμα τους. Το καθάρισμα των επαφών, με λίγο καύσιμο από το σωληνάκι καυσίμου, όταν χρειάζεται, ενδέχεται να αποτελέσει τη λύση αν έχετε μείνει στο δρόμο. Φυσικά, θα πρέπει να αλλαχτεί το ρελέ αμέσως μετά.
Αγοράζοντας ρελέ αντλίας καυσίμου από το Antallaktikaexpert
Εμείς εδώ στο Antallaktikaexpert, έχουμε τη δυνατότητα να διαπραγματευόμαστε οικονομικές τιμές χοντρικής, αγοράζοντας από τους κατασκευαστές Χαιρόμαστε παράλληλα να περνάμε αυτό το πλεονέκτημα στις τιμές των πελατών μας. Έτσι, έχουμε τη δυνατότητα να σας προσφέρουμε τα ρελέ, σε τιμές που ξεκινούν από τα 10 ευρώ. Οι χαμηλές μας τιμές δεν επιβαρύνουν την ποιότητα: θεωρούμε τους εαυτούς μας, πωλητές γνήσιων ανταλλακτικών, οι οποίοι πουλάνε αποκλειστικά επώνυμη ποιότητα. Για τους παραπάνω λόγους, έχετε τη δυνατότητα να αγοράστε ένα καινούριο ρελέ αντλίας καυσίμου από τη Bosch, τη FEBI-BILSTEIN, τη Verno ή την SWAG, από εμάς και να επωφεληθείτε από τις υπηρεσίες μας, αλλά και τα πλεονεκτήματα των τιμών μας.