Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ για το αυτοκίνητό σoυ

Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ για Top κατασκευαστές
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ BMW Σειρά 3
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ OPEL ASTRA
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ TOYOTA YARIS
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ FORD FOCUS
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ FORD FIESTA
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ MERCEDES-BENZ C-class
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ SEAT IBIZA
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ RENAULT CLIO
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ FIAT PUNTO
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ NISSAN QASHQAI
- Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ρυθμιστησ πιεσησ βενζινησ; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Διατηρώντας την πίεση καυσίμου σε σταθερό επίπεδο, με τη χρήση του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου
Ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου αποτελεί ένα ιδιαίτερα απλό μηχανικό τμήμα, το οποίο είναι υπεύθυνο για την παροχή του καυσίμου. Ο ρυθμιστής πίεσης κρατά σε σταθερό επίπεδο την πίεση στο εσωτερικό από τα σωληνάκια του καυσίμου, βοηθώντας στην ομαλή λειτουργία του κινητήρα, αλλά και συμβάλλοντας στη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου.
Μηχανικός και αξιόπιστος
Η λειτουργία του μηχανικού ρυθμιστή πίεσης είναι απλούστατη: το καύσιμο περνά μέσα από μια μεμβράνη που συνδέεται με ένα ελατήριο. Όταν υπάρχει κανονική εσωτερική πίεση, το ελατήριο παραμένει στην ιδανική γι’ αυτό θέση. ‘Όταν η πίεση πέσει, η μεμβράνη κλείνει, αυξάνοντας την. Αν η πίεση αυξηθεί, το ελατήριο θα προκαλέσει το άνοιγμα της μεμβράνης, ισοσταθμίζοντας την πίεση. Η συγκεκριμένη απλούστατη κατασκευή, παρέχει σιγουριά με την αντοχή και την αξιοπιστία της. Παρ’ όλα αυτά, το συγκεκριμένο τμήμα δέχεται ιδιαίτερη μηχανική καταπόνηση και φυσικά, διαθέτει όρια φυσικής φθοράς.
Ηλεκτρονικός και αποτελεσματικός
Όσον αφορά στα σύγχρονα αυτοκίνητα, ο ρυθμιστής πίεσης ελέγχεται από μια μονάδα ελέγχου και συνδέεται με μια καλωδίωση. Στη θέση του ελατηρίου επιστροφής, οι σύγχρονοι ρυθμιστές πίεσης διαθέτουν μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα. Έτσι, γίνονται ακριβέστεροι, πιο αξιόπιστοι και αποδοτικότεροι, όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου. Το αποτέλεσμα είναι, οι ηλεκτρομηχανικοί ρυθμιστές πίεσης να κοστίζουν λίγο πιο ακριβά από τους κλασσικούς, καθαρά μηχανικούς ρυθμιστές. Οι ηλεκτρονικοί ρυθμιστές πίεσης χρησιμοποιούνται, κατά κύριο λόγο, στα οχήματα με κινητήρες ντίζελ.
Το σημείο τοποθέτησης και η λειτουργία του ρυθμιστή πίεσης
Ο ρυθμιστής πίεσης τοποθετείται στο μπλοκ του κινητήρα κοντά, στα μπεκ ψεκασμού καυσίμου. Το επακριβές σημείο τοποθέτησής του, εξαρτάται από το όχημα, το μοντέλο και την έκδοση. Για να το βρείτε, θα πρέπει να ακολουθήσετε το σωληνάκι του καυσίμου που ξεκινά από το ντεπόζιτο του καυσίμου. Θα βρείτε το ρυθμιστή πίεσης με ευκολία: πρόκειται για ένα μικρό, κυκλικό κουτάκι, με ένα σωληνάκι να φτάνει σε αυτό και ένα άλλο να φεύγει από αυτό. Υπάρχουν, επίσης, και ρυθμιστές πίεσης με μια μόνο σύνδεση στο σωληνάκι του καυσίμου, με ένα τμήμα σχήματος Τ. Ο ρυθμιστής στερεώνεται στο μπλοκ κινητήρα ή το αμάξωμα με μια βάση, ένα δακτύλιο ασφάλισης ή μια απλή βίδα.
Βλάβες του ρυθμιστή πίεσης καυσίμου
Ο ρυθμιστής πίεσης αποτελείται από μια μεμβράνη, η οποία είναι ενωμένη με ένα ελατήριο στο από χυτό αλουμίνιο περίβλημά της, μέσα από το οποίο περνούν τα καύσιμα. Οι συνηθέστερες βλάβες του ρυθμιστή πίεσης, είναι οι παρακάτω:
- ραγίσματα στη μεμβράνη
- σπάσιμο του ελατηρίου
- διαρροές από το περίβλημα
- βούλωμα λόγω μολυσμένου καυσίμου
Κανονικά, υπάρχει η δυνατότητα επισκευής αποκλειστικά των φθαρμένων τσιμουχών και της ρύπανσης. Σε περίπτωση που ο ρυθμιστής ρυπανθεί, λόγω κάποιου χαλασμένου φίλτρου καυσίμου ή από κάποια άλλη επίδραση, ενδέχεται να βουλώσει. Για να λειτουργήσει και πάλι, μπορείτε να τον λύσετε και να τον καθαρίσετε με καθαριστικό φρένων. Σε πολλές όμως περιπτώσεις, τα σωματίδια που δημιουργούν το πρόβλημα δεν μπορούν να καθαριστούν. Για καλή μας τύχη, η αντικατάσταση του χαλασμένου ρυθμιστή πίεσης είναι ιδιαίτερα απλή. Όσον αφορά στους ρυθμιστές πίεσης για καύσιμο ντίζελ, έχει ιδιαίτερη σημασία να ξεπλυθεί το σωληνάκι του καυσίμου.
Είδη ρυθμιστών πίεσης καυσίμου
Πέρα από τους μηχανικούς και τους ηλεκτρονικούς ρυθμιστές πίεσης, η αγορά ανταλλακτικών προσφέρει και κάποια άλλα είδη του τμήματος, όπως:
- ρυθμιζόμενους ρυθμιστές πίεσης καυσίμου
- ρυθμιζόμενους ρυθμιστές πίεσης με ενσωματωμένο μετρητή πίεσης
Και τα δυο είδη, έχουν μεγάλη σημασία στους αγώνες αυτοκινήτου, αλλά χρησιμοποιούνται πάρα πολύ και στον τομέα της αναβάθμισης αυτοκινήτων, μιας και μόνον ένας απόλυτα σωστά ρυθμισμένος κινητήρας, μπορεί να υποσχεθεί την αψεγάδιαστη απόδοσή του. Οι ρυθμιζόμενοι ρυθμιστές πίεσης με τον ενσωματωμένο μετρητή πίεσης, είναι απείρως βολικότεροι, μιας και η πίεση IST αναγράφεται συνεχώς και ελέγχεται κατά τη διάρκεια της ρύθμισης. Τα παραπάνω είδη δεν αφορούν στις κανονικές επισκευές.
Το κόστος ενός καινούριου μετρητή πίεσης καυσίμου
Η τιμή των φθηνότερων εκδόσεων, αρχίζουν από τα 10 ευρώ. Σε σχέση με το μοντέλο του αυτοκινήτου και την ποιότητα του ανταλλακτικού, η τιμή τους ενδέχεται να ξεπεράσει τα 50 ευρώ. Ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου, περιέχει πληθώρα ευαίσθητων μηχανικών εξαρτημάτων, η κατασκευή των οποίων απαιτεί μεγάλη εμπειρία, έτσι σας συνιστούμε να χρησιμοποιείτε σε κάθε περίπτωση, γνήσια ανταλλακτικά.
Όταν πρόκειται για τόσο παράλληλα σημαντικά τμήματα του αυτοκινήτου, όπως ο ρυθμιστής πίεσης του καυσίμου, η χαμηλή ποιότητα θα προδώσει τον εαυτό της πολύ σύντομα, με τον πιο άβολο τρόπο. Το αυτοκίνητο δεν έχει την απόδοσή που πρέπει, παρά το καινούριο ανταλλακτικό, ενώ η ασταθής λειτουργία του κινητήρα, θα προκαλέσει μόνιμα προβλήματα.
Αγοράζοντας έναν ρυθμιστή πίεσης καυσίμου από το Antallaktikaexpert
Το Antallaktikaexpert προσφέρει πάντα γνήσια ανταλλακτικά, σε χαμηλές τιμές. Η αγορά σε τιμές χονδρικής, μας δίνει τη δυνατότητα να προσφέρουμε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές. Έχουμε την ευχαρίστηση, να προσφέρουμε αυτό το πλεονέκτημα τιμής στους πελάτες μας. Μπορείτε, λοιπόν, να αγοράσετε ένα ρυθμιστή πίεσης ποιότητας της BOSCH, της PIERBURG ή της ATE, σχεδόν στα 10 ευρώ, κάνοντας την προσπάθεια επισκευής του χαλασμένου σας ρυθμιστή πίεσης καυσίμου, να μην αξίζει τον κόπο.