Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης για το αυτοκίνητό σoυ

Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης για Top κατασκευαστές
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης BMW Σειρά 3
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης OPEL ASTRA
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης TOYOTA YARIS
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης FORD FOCUS
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης FORD FIESTA
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης MERCEDES-BENZ C-class
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης SEAT IBIZA
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης RENAULT CLIO
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης FIAT PUNTO
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης NISSAN QASHQAI
- Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ρουλεμάν, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Κανένας θόρυβος στις στροφές: Το ρουλεμάν της βάσης της ανάρτησης
Η βάση της ανάρτησης αποτελεί την κατασκευή η οποία συνδέει το γόνατο της ανάρτησης με το σασί. Το συγκεκριμένο τμήμα του γονάτου της ανάρτησης, είναι βιδωμένο μέσα στο φτερό με μια απλή βίδα. Το σπιράλ ελατήριό του συμπιέζεται επάνω στο μέταλλο χωρίς καμία σταθερή σύνδεση. Η οδήγηση στις στροφές κάνει ολόκληρο το ελατήριο να περιστρέφεται. Για να μην τρίβεται επάνω στο μέταλλο, διαθέτει ενσωματωμένο ένα κυλιόμενο ρουλεμάν, το οποίο διασφαλίζει την αναγκαία ευλυγισία κινήσεων του σπιράλ ελατηρίου σε ακτινική κατεύθυνση.
Ρουλεμάν με κυλίνδρους ή με μπίλιες?
Το ρουλεμάν με κυλίνδρους είναι ικανό να απορροφά δυνάμεις που μοιάζουν με κύμα που λειτουργούν στην ίδια κατεύθυνση. Αυτό συμβαίνει και με το σπιράλ ελατήριο του γόνατου της ανάρτησης. Το ρουλεμάν εμποδίζει την πίεση της σπείρας απάνω στο μέταλλο, ενώ παράλληλα επιτρέπει την περιστροφή του ελατηρίου. Το ρουλεμάν αποτελείται από δυο κελύφη ρουλεμάν. Ανάμεσά τους, τοποθετούνται οι μπίλιες ή οι κύλινδροι, ενώ διαθέτει μόνιμη λίπανση για τα ρουλεμάν από την κατασκευή του.
Ζημιές του ρουλεμάν της ανάρτησης
Όπως όλα τα ρουλεμάν, έτσι και το ρουλεμάν της ανάρτησης, φθείρεται με το πέρασμα του χρόνου. Τα κενά ανάμεσα στα κελύφη των ρουλεμάν αυξάνονται συνεχώς, προκαλώντας έναν ήχο κατά την οδήγηση που γίνει αισθητός στο σύστημα διεύθυνσης. Η παραμικρή αντίσταση, όταν στρίβετε, αποτελεί ένδειξη ζημιάς στο ρουλεμάν της ανάρτησης. Παρ’ όλα αυτά, είναι πολύ δύσκολο να χαλάσει το ρουλεμάν της ανάρτησης, προτού φθαρθεί κάποιο από τα αμορτισέρ. Γενικότερα, τα ρουλεμάν αλλάζονται μαζί με τα αμορτισέρ, προς αποφυγή δυσάρεστων εκπλήξεων κατά την οδήγηση.
Προσοχή κατά την επισκευή των γονάτων της ανάρτησης
Η κατασκευή των γονάτων της ανάρτησης, θα πρέπει να είναι σε θέση αντεπεξέλθει σε βαριά καταπόνηση, για να διασφαλίζεται η βέλτιστη λειτουργία της κατά την οδήγηση. Άρα, είναι κρίσιμης σημασίας να επισκευάζεται αποκλειστικά με τη χρήση των σωστών εργαλείων και των κατάλληλων γνώσεων. Για να αποσυναρμολογηθεί το γόνατο της ανάρτησης, θα πρέπει να συμπιεστεί το ελατήριο. Προσφέρονται φθηνές λύσεις για αυτό. Τα συγκεκριμένα εργαλεία, ονομάζονται συμπιεστές ελατηρίων, και αποτελούνται από μια μακριά ράβδο με σπείρωμα και δυο κολάρα, τα οποία συνδέονται με το ελατήριο. Με την περιστροφή της ράβδου, τα κολάρα τραβούν το ελατήριο, συμπιέζοντάς το. Θα πρέπει πάντα να συμπιέζεται το ελατήριο και από τις δυο του άκρες.
Απαγορεύεται αυστηρά η συμπίεση του ελατηρίου με τη χρήση ακατάλληλων εργαλείων: οι ιμάντες πρόσδεσης δεν είναι απλά ακατάλληλοι, αλλά η χρήση τους είναι και ιδιαίτερα επικίνδυνη! Το μη ελεγχόμενο άνοιγμα ενός ελατηρίου της ανάρτησης, ενδέχεται να επιφέρει κρίσιμους τραυματισμούς ή ακόμα και θάνατο!
Η ποιότητα επιβραβεύει
Το κυλιόμενο ρουλεμάν της βάσης της ανάρτησης του οχήματος βρίσκεται υπό συνεχόμενη πίεση. Θα πρέπει να μπορεί να αντέχει σε μόνιμη πίεση αρκετών τόνων, ενώ παράλληλα θα μπορεί να επιτρέπει την άψογη κίνηση στις στροφές. Οι συνηθισμένες μεταβαλλόμενες συνθήκες που προκύπτουν κατά την οδήγηση σε ανώμαλους δρόμους, επιβαρύνουν σημαντικά το ρουλεμάν της βάσης της ανάρτησης, οπότε δεν θα πρέπει να κάνουμε ποτέ οικονομία στο συγκεκριμένο τμήμα, το αντίθετο.
Κάθε παραπάνω ευρώ που ρίχνετε στην ανάρτηση, του προσφέρει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Η διάρκεια ζωής της βάσης της ανάρτησης έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με την ποιότητα της οδήγησης και το οδόστρωμα στο οποίο κινείται το αυτοκίνητο. Τα αμορτισέρ και τα ρουλεμάν, συνήθως φθείρονται παράλληλα και έτσι η ταυτόχρονη αλλαγή τους, βοηθά πάντα.
Μεμονωμένη αντικατάσταση των ρουλεμάν?
Δεν έχει νόημα, η μεμονωμένη αντικατάσταση των ρουλεμάν. Αν και στοιχίζει λίγο παραπάνω, θα πρέπει πάντοτε να αλλάζεται όλο το σετ της βάσης, όταν υπάρχει φθορά. Το πλαστικό περίβλημα του ρουλεμάν ενδέχεται να ραγίσει. Ο πιο δαπανηρός παράγοντας της αντικατάστασης, είναι ο χρόνος που απαιτείται. Επομένως, η ολοκληρωτική αλλαγή του συνόλου των σχετικών αναλώσιμων τμημάτων, αποτελεί πάντα τον πιο ασφαλή και οικονομικό τρόπο για να αποκατασταθεί η ορθή του λειτουργία.
Εκτός του ελατηρίου, αυτό αφορά όλα τα τμήματα, καθώς και τις βίδες που στερεώνουν τη βάση της ανάρτησης στον άξονα. Η φθορά λόγω ηλικίας, ενδέχεται να προκαλέσει ελαφρές ρωγμές, προξενώντας το ξαφνικό σπάσιμό τους. Προς αποφυγή όλων αυτών, θα πρέπει να αντικαθίσταται όλη η μονάδα με επαγγελματικό τρόπο.
OEM ποιότητα στο κατάστημα
Στο κατάστημά μας, θα βρείτε όλα τα αναγκαία ανταλλακτικά για την επιδιόρθωση της ανάρτησης. Παρέχουμε ποιότητα OEM, η οποία διασφαλίζει στο μέγιστο βαθμό την ασφάλεια των καινούριων ρουλεμάν ανάρτησης.