00#
11-6144

Ροδέλα ελατηρίου για το αυτοκίνητό σoυ

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας
Αναζητηση
Αγοράστε Ροδέλα ελατηρίου εμπρος και πίσω κατάλληλο για το Αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις καλύτερες τιμές από ποτέ.

Ροδέλα ελατηρίου από επιλεγμένους και κορυφαίους κατασκευαστές

  • BOSCH Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • MAPCO Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • VAICO Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • VAN WEZEL Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • SACHS Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • TRW Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • TOPRAN Ροδέλα ελατηρίου εμπειρία
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ SWAG Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ METZGER Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ KYB Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JP GROUP Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JAPANPARTS Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ GATES Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ PRASCO Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ BLIC Ροδέλα ελατηρίου
  • LEMFÖRDER
  • OPTIMAL
  • BLUE PRINT
  • DIEDERICHS

Ελαττωματικό Ροδέλα ελατηρίου; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης

Προσφέροντας στο ελατήριο το σημείο στήριξής του: η βάση του ελατηρίου

Η βάση του ελατηρίου αποτελεί τμήμα του γόνατου της ανάρτησης. Με βάση τη δομή της μονάδας απόσβεσης, το γόνατο διαθέτει μια ή δυο αποσπώμενες βάσεις του ελατηρίου. Συνήθως, τα γόνατα της οπίσθιας ανάρτησης, της οποίας τα αμορτισέρ τοποθετούνται ξεχωριστά από τα ελατήρια, διαθέτουν δυο αποσπώμενες βάσεις ελατηρίων. Τα μπροστινά αμορτισέρ, μιας και το ελατήριο περιβάλλει το αμορτισέρ, η κάτω βάση του ελατηρίου είναι συγκολλημένη.

Η δομή των ελατηρίων των αυτοκινήτων

Για την απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, υπάρχουν τρεις συνηθισμένες δομές:

  • Σούστες
  • Ελατήρια στρέψης
  • Σπειροειδή ελατήρια

Τα φύλλα σούστας αποτελούν την παλαιότερη μορφή ανάρτησης. Αποτελούνται από δέσμες μεταλλικών φύλλων, ειδικά διαμορφωμένες για να κάμπτονται στο σημείο των αξόνων και χρησιμοποιούνταν και στις άμαξες. Στις μέρες μας, οι σούστες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά – αν και σπάνια - στους οπίσθιους άξονες. Τα πραγματικά εκτός δρόμου οχήματα όπως το Jeep Wrangler και το Range-Rover, εξοπλίζονται ακόμη και σήμερα με σούστες. Τοποθετούνται επίσης και σε μικρά βαν.
Τα ελατήρια στρέψης χρησιμοποιούνται, συνήθως, στον οπίσθιο άξονα των γαλλικών αυτοκινήτων. Αποτελούνται από μια στρογγυλή ράβδο που αντιδρά στη στρέψη. Οι ράβδοι στρέψης εκμεταλλεύονται σωστά το χώρο και διαθέτουν μεγάλη ανθεκτικότητα, αν και η δομή τους είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη. Τοποθετούνται συνήθως σε ερπυστριοφόρα οχήματα, όπως οι μπουλντόζες και τα τανκ.
Το σπειροειδές ελατήριο είναι συχνότερα χρησιμοποιούμενη αρχή της ανάρτησης που στην κατασκευή των αυτοκινήτων. Αποτελούνται από ένα παχύ, σπειροειδές, συσπειρωμένο ελατήριο. Οι βάσεις τους, βρίσκονται τοποθετημένες και στις δυο άκρες τους.

Οι ζημιές των βάσεων των ελατηρίων

Σε γενικές γραμμές οι βάσεις των ελατηρίων, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές. Ακόμη και όταν το ελατήριο πρέπει να αντικατασταθεί, οι παλιές βάσεις μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Οι βάσεις των ελατηρίων, υπόκεινται σε συνεχή υψηλή πίεση από το ελατήριο και πρέπει να διαθέτουν αντοχή στις μικρές κινήσεις. Έτσι, οι βάσεις των ελατηρίων είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές και αντέχουν για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν ραγίσματα στις βάσεις των ελατηρίων, εξαιτίας της διάβρωσης ή της εξαιρετικής καταπόνησης.
Συνήθως, οι βάσεις των σπειροειδών ελατηρίων διαθέτουν ένα πρόσθετο από σκληρό καουτσούκ, που μπορεί τριφτεί και να διαλυθεί με την πάροδο του χρόνου. Η συγκεκριμένη ζημιά, θα γίνει κατανοητή από τους ήχους και τα χτυπήματα που θα ακουστούν. Αν η φθορά μεγαλώσει, το αυτοκίνητο ενδέχεται να αρχίσει να αντιμετωπίζει δυσκολίες στη διατήρηση της πορείας του.

Αντικατάσταση των βάσεων των ελατηρίων

Για να αλλάξετε τη βάση ενός ελατηρίου, θα πρέπει να λυθεί το ίδιο το ελατήριο. Με βάση το σημείο που βρίσκεται τοποθετημένο το ελατήριο, ενδέχεται να απαιτηθεί ένας συμπιεστής ελατηρίων, γεγονός που αποτελεί σχεδόν κανόνα για τις μονάδες της εμπρόσθιας ανάρτησης. Δεν θα πρέπει με τίποτα, να συμπιεστεί το ελατήριο με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο εκτός από τον απαιτούμενο συμπιεστή. Αν το ελατήριο αποσυμπιεστεί απότομα, ενδέχεται να προκαλέσει ακόμη και θανάσιμο τραυματισμό.
Σε μεγάλο αριθμό αυτοκίνητων, το ελατήριο του οπίσθιου άξονα, έχει τη δυνατότητα να λυθεί κατευθείαν αφού σηκωθεί το αυτοκίνητο και λυθεί το αμορτισέρ. Συνήθως, οι βάσεις των ελατηρίων, είναι χαλαρά τοποθετημένες και πέφτουν μόνες τους.
Στην περίπτωση αντικατάστασης της βάσης των ελατηρίων, θα πρέπει να περάσουν από έλεγχο και τα παρακάτω:

  • το πάχος των δίσκων των φρένων
  • η διάβρωση των γραμμών των φρένων
  • η στεγανότητα του αμορτισέρ
  • οι σκουριές και τα γδαρσίματα στο ελατήριο
  • οι ανωμαλίες στα μουαγιέ και τις φούσκες του ημιαξονίου

Ειδικότερα στα παλαιά αυτοκίνητα, θα πρέπει να αρπάζετε κάθε δυνατή ευκαιρία, για να ελέγχετε προσεκτικά όλα τα σημαντικά τους τμήματα. Η λυμένη ανάρτηση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία.

Η ποιότητα βρίσκεται στις λεπτομέρειες

Η βάση ενός ελατηρίου αποτελεί ένα μικρό τμήμα του αυτοκινήτου, το οποίο δέχεται υπερβολική καταπόνηση. Αν το συγκεκριμένο τμήμα είναι χαμηλής ποιότητας, ενδέχεται να φθαρεί γρήγορα και να επηρεάσει και άλλα τμήματα με αρνητικές συνέπειες: Αν σπάσει μια βάση ελατηρίου, θα επιφέρει την παραμόρφωση του ίδιου του ελατηρίου, μιας και δεν θα διαθέτει πια το κατάλληλο σημείο πίεσης, οπότε και θα φθαρεί γρήγορα.
Επίσης το αμορτισέρ αλλά και όλη η αξονική γεωμετρία, θα αρχίσουν να δέχονται καταπόνηση από τη μη σωστή διοχέτευση των δυνάμεων. Απαιτείται, λοιπόν, η επιλογή της βέλτιστης δυνατής ποιότητας, όσον αφορά αυτό το απλό τμήμα του αυτοκινήτου. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μόνον ΟΕΜ ποιότητα, με αποτέλεσμα να σας διατηρούμε πάντα στην ασφαλή πλευρά και να είναι το αυτοκίνητό σας, τελείως ασφαλές στην κίνηση.
Οι βάσεις του ελατηρίου, από επώνυμους κατασκευαστές, όπως η FEBI BILSTEIN και η MAPCO, είναι ιδιαίτερα οικονομικές, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιλέξετε τη φτηνότερη προσφορά. Το κόστος των επώνυμων προϊόντων αρχίζει περίπου από τα 6 ευρώ. Τα πιο σύνθετα τμήματα με ρουλεμάν και πλαστικούς οδηγούς, ενδέχεται να αγγίξουν και τα 25 ευρώ. Για ένα τόσο σημαντικό και καταπονούμενο τμήμα, η τιμή αυτή αξίζει τον κόπο.


Τα καλύτερα σε πωλήσεις:
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου DENCKERMANN D300444
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας, κάτω
  • Κατάσταση:  νέο
D300444 DENCKERMANN Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
DENCKERMANN | D300444
5,54 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου FEBEST BMSI-E39L
  • Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας, κάτω
  • Βάρος [kg]: 0,107
  • μήκος συσκευασίας [cm]: 14,4
  • πλάτος συσκευασίας [cm]: 12,8
  • ύψος συσκευασίας [cm]: 2,8
  • Κατάσταση:  νέο
BMSI-E39L FEBEST Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
FEBEST | BMSI-E39L
9,67 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου Borsehung B11365
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας
  • Βάρος [g]: 78
  • Κατάσταση:  νέο
B11365 Borsehung Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
Borsehung | B11365
4,96 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου Magnum Technology A8W050
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας
  • Σχήμα ελατηρίου: Κοχλιωτό ελατήριο
  • ενισχυμένη παραλλαγή
  • Φορτίο άξονα ΠΑ έως [kg]: 1490
  • Κατάσταση:  νέο
A8W050 Magnum Technology Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
Magnum Technology | A8...
12,38 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου ORIGINAL IMPERIUM 32989
  • Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
  • απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
  • Βάρος [g]: 51
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 14
  • Διάμετρος [mm]: 64
  • Κατάσταση:  νέο
32989 ORIGINAL IMPERIUM Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
ORIGINAL IMPERIUM | 32989
4,71 €
(Τιμή ανά τεμάχιο)
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου FEBEST BMSI-X5L
  • Πλευρά τοποθέτησης: κάτω, Πίσω άξονας
  • Βάρος [kg]: 0,157
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 30
  • μήκος συσκευασίας [cm]: 10,1
  • πλάτος συσκευασίας [cm]: 10,1
  • ύψος συσκευασίας [cm]: 5,3
  • Κατάσταση:  νέο
BMSI-X5L FEBEST Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
FEBEST | BMSI-X5L
9,70 €
Κατάσταση:  νέο
Υποδοχή ελατηρίων
Ροδέλα ελατηρίου MEYLE 014 032 0013
  • Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
  • Υψος [mm]: 8
  • Σχήμα ελατηρίου: Κοχλιωτό ελατήριο
  • συμπληρωματική πληροφορία: ORIGINAL Quality
  • συνιστώμενη αντικατάσταση ανά ζεύγη
  • Κατάσταση:  νέο
014 032 0013 MEYLE Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
MEYLE | 014 032 0013
5,53 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου FEBI BILSTEIN 37165
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 14
  • Διάμετρος [mm]: 64
  • Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
  • Βάρος [kg]: 0,1
  • Κατάσταση:  νέο
37165 FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
FEBI BILSTEIN | 37165
5,40 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου VIKA 44120068501
  • Πλευρά τοποθέτησης: μπροστινός άξονας
  • Βάρος [kg]: 0,14
  • Πάχος [mm]: 21
  • απαιτούμενος αριθμός τεμαχίων: 2
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 22
  • Διάμετρος [mm]: 92
  • Κατάσταση:  νέο
44120068501 VIKA Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
VIKA | 44120068501
5,30 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου FEBEST BMSI-E34L
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας, κάτω
  • Βάρος [kg]: 0,086
  • Εσωτερική διάμετρος [mm]: 70
  • μήκος συσκευασίας [cm]: 10,1
  • πλάτος συσκευασίας [cm]: 10,1
  • ύψος συσκευασίας [cm]: 2,0
  • Κατάσταση:  νέο
BMSI-E34L FEBEST Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
FEBEST | BMSI-E34L
9,38 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου FEBEST OPSI-ASHRL
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας, κάτω
  • Βάρος [kg]: 0,153
  • μήκος συσκευασίας [cm]: 13,3
  • πλάτος συσκευασίας [cm]: 13,3
  • ύψος συσκευασίας [cm]: 2,6
  • Κατάσταση:  νέο
OPSI-ASHRL FEBEST Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
FEBEST | OPSI-ASHRL
8,75 €
Κατάσταση:  νέο
Ροδέλα ελατηρίου
Ροδέλα ελατηρίου Borsehung B11367
  • Πλευρά τοποθέτησης: Πίσω άξονας
  • Βάρος [g]: 122
  • Κατάσταση:  νέο
B11367 Borsehung Ροδέλα ελατηρίου αυτοκινήτων τιμες
Borsehung | B11367
5,73 €
Κατάσταση:  νέο