0

0.00

#

Ροδέλα ελατηρίου για Αυτοκίνητο

Επιλέξτε το αυτοκίνητό σας

Αγοράστε Ροδέλα ελατηρίου κατάλληλο για το Αυτοκίνητο από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στις καλύτερες τιμές από ποτέ.

Ροδέλα ελατηρίου από επιλεγμένους και κορυφαίους κατασκευαστές

  • FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου
  • MAPCO Ροδέλα ελατηρίου
  • VAICO Ροδέλα ελατηρίου
  • VAN WEZEL Ροδέλα ελατηρίου
  • SACHS Ροδέλα ελατηρίου
  • TRW Ροδέλα ελατηρίου
  • TOPRAN Ροδέλα ελατηρίου
  • SWAG Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ METZGER Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ KYB Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JP GROUP Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ JAPANPARTS Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ PRASCO Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ BLIC Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ LEMFÖRDER Ροδέλα ελατηρίου
  • Αγοράστε σε κορυφαίες τιμές, από εδώ OPTIMAL Ροδέλα ελατηρίου
  • DIEDERICHS
  • Magnum Technology
  • SASIC
  • MEYLE
  • BUGIAD
  • ASHIKA
  • KLOKKERHOLM
  • TRUCKTEC AUTOMOTIVE
  • VIGOR κατάλογος μερών του οχήματος
  • Borsehung κατάλογος μερών του οχήματος
  • AUTOMEGA κατάλογος μερών του οχήματος
  • ORIGINAL IMPERIUM κατάλογος μερών του οχήματος
  • DT κατάλογος μερών του οχήματος
  • GSP κατάλογος μερών του οχήματος
  • TEDGUM κατάλογος μερών του οχήματος
  • Metalcaucho κατάλογος μερών του οχήματος
  • FEBEST

Ελαττωματικό Ροδέλα ελατηρίου; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης

Προσφέροντας στο ελατήριο το σημείο στήριξής του: η βάση του ελατηρίου

Η βάση του ελατηρίου αποτελεί τμήμα του γόνατου της ανάρτησης. Με βάση τη δομή της μονάδας απόσβεσης, το γόνατο διαθέτει μια ή δυο αποσπώμενες βάσεις του ελατηρίου. Συνήθως, τα γόνατα της οπίσθιας ανάρτησης, της οποίας τα αμορτισέρ τοποθετούνται ξεχωριστά από τα ελατήρια, διαθέτουν δυο αποσπώμενες βάσεις ελατηρίων. Τα μπροστινά αμορτισέρ, μιας και το ελατήριο περιβάλλει το αμορτισέρ, η κάτω βάση του ελατηρίου είναι συγκολλημένη.

Η δομή των ελατηρίων των αυτοκινήτων

Για την απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, υπάρχουν τρεις συνηθισμένες δομές:

  • Σούστες
  • Ελατήρια στρέψης
  • Σπειροειδή ελατήρια

Τα φύλλα σούστας αποτελούν την παλαιότερη μορφή ανάρτησης. Αποτελούνται από δέσμες μεταλλικών φύλλων, ειδικά διαμορφωμένες για να κάμπτονται στο σημείο των αξόνων και χρησιμοποιούνταν και στις άμαξες. Στις μέρες μας, οι σούστες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά – αν και σπάνια - στους οπίσθιους άξονες. Τα πραγματικά εκτός δρόμου οχήματα όπως το Jeep Wrangler και το Range-Rover, εξοπλίζονται ακόμη και σήμερα με σούστες. Τοποθετούνται επίσης και σε μικρά βαν.
Τα ελατήρια στρέψης χρησιμοποιούνται, συνήθως, στον οπίσθιο άξονα των γαλλικών αυτοκινήτων. Αποτελούνται από μια στρογγυλή ράβδο που αντιδρά στη στρέψη. Οι ράβδοι στρέψης εκμεταλλεύονται σωστά το χώρο και διαθέτουν μεγάλη ανθεκτικότητα, αν και η δομή τους είναι ιδιαίτερα πολύπλοκη. Τοποθετούνται συνήθως σε ερπυστριοφόρα οχήματα, όπως οι μπουλντόζες και τα τανκ.
Το σπειροειδές ελατήριο είναι συχνότερα χρησιμοποιούμενη αρχή της ανάρτησης που στην κατασκευή των αυτοκινήτων. Αποτελούνται από ένα παχύ, σπειροειδές, συσπειρωμένο ελατήριο. Οι βάσεις τους, βρίσκονται τοποθετημένες και στις δυο άκρες τους.

Οι ζημιές των βάσεων των ελατηρίων

Σε γενικές γραμμές οι βάσεις των ελατηρίων, είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές. Ακόμη και όταν το ελατήριο πρέπει να αντικατασταθεί, οι παλιές βάσεις μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν. Οι βάσεις των ελατηρίων, υπόκεινται σε συνεχή υψηλή πίεση από το ελατήριο και πρέπει να διαθέτουν αντοχή στις μικρές κινήσεις. Έτσι, οι βάσεις των ελατηρίων είναι ιδιαίτερα ανθεκτικές και αντέχουν για όλη τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου. Παρ’ όλα αυτά, υπάρχει περίπτωση να δημιουργηθούν ραγίσματα στις βάσεις των ελατηρίων, εξαιτίας της διάβρωσης ή της εξαιρετικής καταπόνησης.
Συνήθως, οι βάσεις των σπειροειδών ελατηρίων διαθέτουν ένα πρόσθετο από σκληρό καουτσούκ, που μπορεί τριφτεί και να διαλυθεί με την πάροδο του χρόνου. Η συγκεκριμένη ζημιά, θα γίνει κατανοητή από τους ήχους και τα χτυπήματα που θα ακουστούν. Αν η φθορά μεγαλώσει, το αυτοκίνητο ενδέχεται να αρχίσει να αντιμετωπίζει δυσκολίες στη διατήρηση της πορείας του.

Αντικατάσταση των βάσεων των ελατηρίων

Για να αλλάξετε τη βάση ενός ελατηρίου, θα πρέπει να λυθεί το ίδιο το ελατήριο. Με βάση το σημείο που βρίσκεται τοποθετημένο το ελατήριο, ενδέχεται να απαιτηθεί ένας συμπιεστής ελατηρίων, γεγονός που αποτελεί σχεδόν κανόνα για τις μονάδες της εμπρόσθιας ανάρτησης. Δεν θα πρέπει με τίποτα, να συμπιεστεί το ελατήριο με οποιοδήποτε άλλο εργαλείο εκτός από τον απαιτούμενο συμπιεστή. Αν το ελατήριο αποσυμπιεστεί απότομα, ενδέχεται να προκαλέσει ακόμη και θανάσιμο τραυματισμό.
Σε μεγάλο αριθμό αυτοκίνητων, το ελατήριο του οπίσθιου άξονα, έχει τη δυνατότητα να λυθεί κατευθείαν αφού σηκωθεί το αυτοκίνητο και λυθεί το αμορτισέρ. Συνήθως, οι βάσεις των ελατηρίων, είναι χαλαρά τοποθετημένες και πέφτουν μόνες τους.
Στην περίπτωση αντικατάστασης της βάσης των ελατηρίων, θα πρέπει να περάσουν από έλεγχο και τα παρακάτω:

  • το πάχος των δίσκων των φρένων
  • η διάβρωση των γραμμών των φρένων
  • η στεγανότητα του αμορτισέρ
  • οι σκουριές και τα γδαρσίματα στο ελατήριο
  • οι ανωμαλίες στα μουαγιέ και τις φούσκες του ημιαξονίου

Ειδικότερα στα παλαιά αυτοκίνητα, θα πρέπει να αρπάζετε κάθε δυνατή ευκαιρία, για να ελέγχετε προσεκτικά όλα τα σημαντικά τους τμήματα. Η λυμένη ανάρτηση αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία.

Η ποιότητα βρίσκεται στις λεπτομέρειες

Η βάση ενός ελατηρίου αποτελεί ένα μικρό τμήμα του αυτοκινήτου, το οποίο δέχεται υπερβολική καταπόνηση. Αν το συγκεκριμένο τμήμα είναι χαμηλής ποιότητας, ενδέχεται να φθαρεί γρήγορα και να επηρεάσει και άλλα τμήματα με αρνητικές συνέπειες: Αν σπάσει μια βάση ελατηρίου, θα επιφέρει την παραμόρφωση του ίδιου του ελατηρίου, μιας και δεν θα διαθέτει πια το κατάλληλο σημείο πίεσης, οπότε και θα φθαρεί γρήγορα.
Επίσης το αμορτισέρ αλλά και όλη η αξονική γεωμετρία, θα αρχίσουν να δέχονται καταπόνηση από τη μη σωστή διοχέτευση των δυνάμεων. Απαιτείται, λοιπόν, η επιλογή της βέλτιστης δυνατής ποιότητας, όσον αφορά αυτό το απλό τμήμα του αυτοκινήτου. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα διαθέτει μόνον ΟΕΜ ποιότητα, με αποτέλεσμα να σας διατηρούμε πάντα στην ασφαλή πλευρά και να είναι το αυτοκίνητό σας, τελείως ασφαλές στην κίνηση.
Οι βάσεις του ελατηρίου, από επώνυμους κατασκευαστές, όπως η FEBI BILSTEIN και η MAPCO, είναι ιδιαίτερα οικονομικές, οπότε δεν υπάρχει λόγος να επιλέξετε τη φτηνότερη προσφορά. Το κόστος των επώνυμων προϊόντων αρχίζει περίπου από τα 6 ευρώ. Τα πιο σύνθετα τμήματα με ρουλεμάν και πλαστικούς οδηγούς, ενδέχεται να αγγίξουν και τα 25 ευρώ. Για ένα τόσο σημαντικό και καταπονούμενο τμήμα, η τιμή αυτή αξίζει τον κόπο.

Τα καλύτερα σε πωλήσεις:

  • Υποδοχή ελατηρίων
    MEYLE Υποδοχή ελατηρίων 014 032 0036 με χαμηλό κόστος
    MEYLE | 014 032 0036
    3,96 € -34% στλπ: 6,00 € Εξοικονομήστε: 34%
  • Υποδοχή ελατηρίων
    MEYLE Υποδοχή ελατηρίων 100 512 0028 με χαμηλό κόστος
    MEYLE | 100 512 0028
    4,57 € -35% στλπ: 7,00 € Εξοικονομήστε: 35%
  • Υποδοχή ελατηρίων
    MEYLE Υποδοχή ελατηρίων 014 032 0013 με χαμηλό κόστος
    MEYLE | 014 032 0013
    3,73 € -26% στλπ: 5,00 € Εξοικονομήστε: 26%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    MEYLE Ροδέλα ελατηρίου 514 964 1728 με χαμηλό κόστος
    MEYLE | 514 964 1728
    18,09 € -28% στλπ: 25,00 € Εξοικονομήστε: 28%
  • Δακτύλιος στήριξης, βά...
    OPTIMAL Δακτύλιος στήριξης, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης F8-6261 με χαμηλό κόστος
    OPTIMAL | F8-6261
    3,00 € -25% στλπ: 4,00 € Εξοικονομήστε: 25%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    OPTIMAL Ροδέλα ελατηρίου F8-5580 με χαμηλό κόστος
    OPTIMAL | F8-5580
    3,29 € -35% στλπ: 5,00 € Εξοικονομήστε: 35%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου 37165 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 37165
    3,67 € -27% στλπ: 5,00 € Εξοικονομήστε: 27%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου 38626 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 38626
    9,96 € -29% στλπ: 14,00 € Εξοικονομήστε: 29%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    FEBI BILSTEIN Ροδέλα ελατηρίου 29762 με χαμηλό κόστος
    FEBI BILSTEIN | 29762
    6,60 € -27% στλπ: 9,00 € Εξοικονομήστε: 27%
  • Ροδέλα ελατηρίου
    TEDGUM Ροδέλα ελατηρίου 00678987 με χαμηλό κόστος
    TEDGUM | 00678987
    6,80 € -32% στλπ: 10,00 € Εξοικονομήστε: 32%
  • Δακτύλιος στήριξης, βά...
    ORIGINAL IMPERIUM Δακτύλιος στήριξης, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης 37283 με χαμηλό κόστος
    ORIGINAL IMPERIUM | 37283
    0,86 € -58% στλπ: 2,00 € Εξοικονομήστε: 58%
  • Δακτύλιος στήριξης, βά...
    JP GROUP Δακτύλιος στήριξης, βάση στήριξης γόνατου ανάρτησης 1152300100 με χαμηλό κόστος
    JP GROUP | 1152300100
    0,64 € -36% στλπ: 1,00 € Εξοικονομήστε: 36%