Πλάκα πίεσης για το αυτοκίνητό σoυ

Πλάκα πίεσης για Top κατασκευαστές
- Πλάκα πίεσης BMW Σειρά 3
- Πλάκα πίεσης OPEL ASTRA
- Πλάκα πίεσης VW GOLF
- OPEL CORSA
- Πλάκα πίεσης TOYOTA YARIS
- Πλάκα πίεσης FORD FOCUS
- Πλάκα πίεσης VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Πλάκα πίεσης FORD FIESTA
- Πλάκα πίεσης MERCEDES-BENZ C-class
- Πλάκα πίεσης TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Πλάκα πίεσης SEAT IBIZA
- Πλάκα πίεσης RENAULT CLIO
- Πλάκα πίεσης SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Πλάκα πίεσης FIAT PUNTO
- Πλάκα πίεσης NISSAN QASHQAI
- Πλάκα πίεσης AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Πλάκα πίεσης; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο συμπλέκτης του αυτοκινήτου, έχει την ευθύνη του να εξασφαλίζει ότι η ροπή θα φτάνει πάντα στους τροχούς. Μόνο με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να επιτευχθεί το ότι το αυτοκίνητο θα μπορεί να ανεβαίνει γρήγορα στα βουνά και θα κατεβαίνει, χωρίς να βγαίνει εκτός ελέγχου. Κάθε αλλαγή ταχύτητας, μεταφράζεται ως η ροπή που παραδίδεται από τον στροφαλοφόρο άξονα στις διάφορες ταχύτητες του κιβώτιου ταχυτήτων. Έχει, λοιπόν, ανατεθεί στο συμπλέκτη το καθήκον να αποσυνδέει τη μετάδοση, κάθε φορά που είναι να εισαχθεί μα άλλη ταχύτητα, και μετά, να την επανασυνδέει και να επαναφέρει τη ροπή, χωρίς κραδασμούς.
Στο εσωτερικό του συμπλέκτη υπάρχει, επίσης, το σύστημα τριβής, που χρησιμοποιείται για το σκοπό αυτό, το οποίο αποτελείται από το βολάν, την πλάκα πίεσης του συμπλέκτη και το δίσκο του συμπλέκτη. Τοποθετείται στο δικό τους πλαίσιο, και το βολάν και η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη βιδώνονται απευθείας σε αυτό το πλαίσιο, για να είναι σταθερά. Μόλις ο συμπλέκτης απομονώσει τη μετάδοση από τον κινητήρα, η νέα ταχύτητα μπορεί να εισαχθεί. Στη συνέχεια, η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη, δέχεται την τρέχουσα ροπή του κινητήρα και την μεταφέρει στον άξονα του κιβώτιου ταχυτήτων. Το βολάν υποστηρίζει την ενέργεια αυτή, απομονώνοντας τους κραδασμούς. Έτσι, η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη είναι συνδεδεμένη με το δίσκο του συμπλέκτη, και πιέζονται μεταξύ τους, με την πίεση να προέρχεται από τα αντίστοιχα ελατήρια. Απλά, δυνατά, σπειροειδή ελατήρια υπήρχαν για δεκαετίες, ως μέρος της πλάκας πίεσης του συμπλέκτη, μέχρι που τη δεκαετία του 1970, εμφανίστηκαν τα ελατήρια του συμπλέκτη. Το βασικό πλεονέκτημα ενός ελατήριου του συμπλέκτη, είναι η ευαισθησία του στις πολύ υψηλές ταχύτητες, που επιτυγχάνεται από τα σπορ αυτοκίνητα και τα αυτοκίνητα πολυτελείας, αλλά και το πολύ υψηλό προσδόκιμο ζωής, με άμεση συνέπεια την ανάγκη πολύ λιγότερων ανταλλακτικών. Επίσης, η απλούστευση της παραγωγής τους που επιτρέπει τον φθηνότερο σχεδιασμό .
Φθορά θα πρέπει να αναμένεται πάντα, αν αλλάξει ο τρόπος λειτουργίας του συμπλέκτη. Ανιχνεύεται, επίσης, από το πεντάλ του συμπλέκτη, το οποίο γίνεται πολύ «βαθύ». Σε αυτήν την περίπτωση, η επιφάνεια του δίσκου έχει τριφτεί τελείως και είναι οριστικά εκτός λειτουργίας. Η πλάκα πίεσης του συμπλέκτη και το βολάν, μπορεί να πάθουν βλάβη από την πολύ υψηλή θερμότητα. Καινούργια ανταλλακτικά προσφέρονται πάντα στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σε υψηλή ποιότητα και προσιτές τιμές. Σε εμάς, μπορείτε να βρείτε ρελέ φλάς, δαγκάνες φρένων, χερούλια, ντεπόζιτα, βαλβίδες εκτόνωσης, κ.λπ.