Κάτω αντλία συμπλέκτη για το αυτοκίνητό σoυ

Αντλία συμπλέκτη κάτω για Top κατασκευαστές
- Κάτω αντλία συμπλέκτη BMW Σειρά 3
- Κάτω αντλία συμπλέκτη OPEL ASTRA
- Αντλία συμπλέκτη κάτω VW GOLF
- OPEL CORSA
- Κάτω αντλία συμπλέκτη TOYOTA YARIS
- Κάτω αντλία συμπλέκτη FORD FOCUS
- Αντλία συμπλέκτη κάτω VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Κάτω αντλία συμπλέκτη FORD FIESTA
- Κάτω αντλία συμπλέκτη MERCEDES-BENZ C-class
- Αντλία συμπλέκτη κάτω TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Κάτω αντλία συμπλέκτη SEAT IBIZA
- Κάτω αντλία συμπλέκτη RENAULT CLIO
- Αντλία συμπλέκτη κάτω SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Κάτω αντλία συμπλέκτη FIAT PUNTO
- Κάτω αντλία συμπλέκτη NISSAN QASHQAI
- Αντλία συμπλέκτη κάτω AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Κάτω αντλία συμπλέκτη; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Οι όροι βοηθητικός κύλινδρος και αντλία φρένων εισήχθησαν στα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, όταν εγκαταστάθηκαν τα υδραυλικά συστήματα. Το υδραυλικό σύστημα έχει δύο κυλίνδρους με ένα έμβολο, που αυξάνουν σημαντικά την ισχύ του. Αυτό υλοποιείται στο σύστημα πέδησης του συμπλέκτη και στο υδραυλικό τιμόνι, αλλά επίσης είναι κατάλληλο και για άλλα συστήματα. Μόνο στο σύστημα των φρένων εισήγαγε ένα ξεχωριστό όρο, επειδή πρόκειται για ένα κύκλωμα, έτσι ώστε ο κεντρικός κύλινδρος είναι ένας κύλινδρος εν σειρά, ο οποίος μπορεί να λειτουργήσει ταυτόχρονα και τα δύο κυκλώματα φρένων. Έτσι, υπάρχει ο κεντρικός κύλινδρος και ο βοηθητικός κύλινδρος των τροχών.
Δεν υπάρχει καμία ορατή διαφορά στη λειτουργία των άλλων υδραυλικών κυλίνδρων. Όταν πιέζεται το πεντάλ ή στρίβει το τιμόνι, ο κεντρικός κύλινδρος με το έμβολο δέχεται μια ώθηση. Αυτό σημαίνει ότι το έμβολο πιέζεται ή ωθεί το υδραυλικό υγρό στο σωληνάκι. Αυτό γίνεται με μια δύναμη, η οποία καθορίζεται από την επιφάνεια του εμβόλου και είναι, ακόμα, μόνον η δύναμη που ασκείται από τον οδηγό, επειδή δεν είχε ακόμη ενταθεί. Η εξαίρεση είναι το φρένο, γιατί διαθέτει έναν ενισχυτή πίεσης. Στη συνέχεια, το υδραυλικό υγρό εισέρχεται στον βοηθητικό κύλινδρο και ασκεί πίεση στο έμβολο, το οποίο αμέσως κινείται. Επειδή έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, θα χρειαστεί περισσότερο υγρό και έτσι, θα δημιουργηθεί περισσότερη δύναμη. Στο τέλος, η ισχύς εισόδου μεγενθύνεται μόνο από τις διαφορές χωρητικότητας των δύο κυλίνδρων.
Οι διαστάσεις του το εμβόλου του βοηθητικού κυλίνδρου εξαρτώνται από την απαιτούμενη δύναμη, η οποία πρέπει να παραχθεί. Ο βοηθητικός κύλινδρος είναι εύκολο να αναγνωριστεί στο σύστημα, διότι είναι ο μεγαλύτερος από τους δύο κυλίνδρους. Αυτό το σύστημα έχει αποδείξει ότι ο βοηθητικός κύλινδρος και η αντλία φρένων λειτουργούν για μεγάλα διαστήματα χωρίς προβλήματα, εφόσον δεν έχουν ρυπανθεί από μολυσμένο υγρό και οδηγηθεί στην φθορά. Νέοι κύλινδροι, καθώς και όλα τα άλλα ανταλλακτικά για αντικατάσταση, υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και, ως συνήθως, προσφέρονται πολύ φθηνά, συμπεριλαμβανομένων των σωλήνων ψυκτικού υγρού, κρεμαγιέρων, φώτων ομίχλης, αισθητήρων θερμοκρασίας λαδιού, θόλων των τροχών, κ.λπ.