Τροχαλια αδρανειας για το αυτοκίνητό σoυ

Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v για Top κατασκευαστές
- Τροχαλια αδρανειας BMW Σειρά 3
- Τροχαλια αδρανειας OPEL ASTRA
- Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v VW GOLF
- OPEL CORSA
- Τροχαλια αδρανειας TOYOTA YARIS
- Τροχαλια αδρανειας FORD FOCUS
- Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Τροχαλια αδρανειας FORD FIESTA
- Τροχαλια αδρανειας MERCEDES-BENZ C-class
- Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Τροχαλια αδρανειας SEAT IBIZA
- Τροχαλια αδρανειας RENAULT CLIO
- Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Τροχαλια αδρανειας FIAT PUNTO
- Τροχαλια αδρανειας NISSAN QASHQAI
- Τροχαλία αδρανείας ιμάντα poly v AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Τροχαλια αδρανειας; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ο αριθμός των βοηθητικών μονάδων που παρέχονται με κίνηση, απευθείας από τον κινητήρα, έχει γίνει μεγάλος,. Από τη μία πλευρά, αποδείχθηκε οικονομικό το να μην παίρνουν κίνηση από ξεχωριστούς ηλεκτροκινητήρες, από την άλλη πλευρά, ήταν δύσκολη η παροχή κίνησης στο κάθε μέρος με ιμάντες. Η διαδρομή γινόταν όλο και πιο δύσκολη, καθώς προσθέτονταν όλο και περισσότερες συσκευές. Κάτω από κάθε καπό, υπάρχει έλλειψη χώρου, η οποία δεν είναι εύκολο να αντιμετωπιστεί.
Μέχρι 70 εγκέφαλοι (ECUs) μπορούν να βρεθούν σε ένα αυτοκίνητο. Οι επιπλέον παροχές, όπως ο κλιματισμός, είναι είναι πλέον στάνταρ και πρέπει να στεγάζονται κάπου και να παίρνουν κίνηση. Έτσι, η αντλία νερού, το δυναμό, η αντλία του υδραυλικού τιμονιού, ο συμπιεστής του κλιματιστικού, κ.λπ., συνδέονται με τροχαλίες και ιμάντες χρονισμού ή ιμάντες V, με τον στροφαλοφόρο άξονα. Το να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος που θα τοποθετηθεί ο ιμάντας, λόγω της έλλειψης χώρου, είναι δύσκολο για διάφορους λόγους. Δεν είναι δυνατόν να τοποθετηθούν όλες οι μονάδες έτσι, ώστε να μπορούν να συνδέονται απευθείας, διατηρώντας ευθεία γραμμή. Επιπλέον, ο τρόπος που θα επιλεγεί, δεν θα μπορεί να αλλάξει. Έτσι, από αμνημονεύτων χρόνων, τροχαλίες παρέκκλισης ή κύλινδροι χρησιμοποιούνταν για να παρακάμψουν τα εμπόδια. Επίσης, η ελεύθερη (αδρανής) τροχαλία χρησιμοποιείται για να εξασφαλίζει όχι μόνο την τάση του ιμάντα, αλλά και για να διορθώνει και μικρά λάθη ευθυγράμμισης. Ο ιμάντας μπορεί να είναι ασφαλής και να περιστρέφεται αποτελεσματικά, μόνον όταν μπορεί να συγχρονίζεται, έτσι σήμερα, η τροχαλία παρέκκλισης είναι περισσότερο από ποτέ απαραίτητη. Μόνον ο συγχρονισμός εξασφαλίζει τη βέλτιστη παροχή κίνησης και μπορεί να αποτρέψει την εξάπλωση των δονήσεων. Οποιαδήποτε απόκλιση θα οδηγήσει, αναγκαστικά, σε μείωση της απόδοσης.
Η τροχαλία παρέκκλισης, μαζί με την αδρανή τροχαλία και τον τεντωτήρα, ανήκουν στο σύστημα τεντώματος του ιμάντα και πρέπει να συνεργάζονται σωστά, κατά τη λειτουργία του ιμάντα. Δεδομένου ότι μόνο ελαττώματα στο υλικό και σπασμένα μπουλόνια μπορούν να προκαλέσουν την πρόωρη καταστροφή τους, η αντικατάστασή τους πριν από την αντικατάσταση του ιμάντα μπορεί να αποκλειστεί, σχεδόν πάντα. Ουσιαστικά, το σύστημα τεντώματος του ιμάντα έχει διάρκεια ζωής μεγαλύτερη από αυτή του ίδιου του ιμάντα, δηλαδή, κάπου μεταξύ 90.000 και 160.000 χιλιομέτρων. Αν ένα ή περισσότερα τμήματα πρέπει να αντικατασταθούν, το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας προσφέρει μεγάλες ευκαιρίες σε ανταλλακτικά, όπως αντιστρεπτικές δοκούς, μπαλάκια, υαλοκαθαριστήρες, διανομείς, βίδες κυλινδροκεφαλής, κ.λπ.