Πρώτο σιλανσιέ για το αυτοκίνητό σoυ

Πρώτο σιλανσιέ για Top κατασκευαστές
- Πρώτο σιλανσιέ BMW Σειρά 3
- Πρώτο σιλανσιέ OPEL ASTRA
- Πρώτο σιλανσιέ VW GOLF
- OPEL CORSA
- Πρώτο σιλανσιέ TOYOTA YARIS
- Πρώτο σιλανσιέ FORD FOCUS
- Πρώτο σιλανσιέ VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Πρώτο σιλανσιέ FORD FIESTA
- Πρώτο σιλανσιέ MERCEDES-BENZ C-class
- Πρώτο σιλανσιέ TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Πρώτο σιλανσιέ SEAT IBIZA
- Πρώτο σιλανσιέ RENAULT CLIO
- Πρώτο σιλανσιέ SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Πρώτο σιλανσιέ FIAT PUNTO
- Πρώτο σιλανσιέ NISSAN QASHQAI
- Πρώτο σιλανσιέ AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Πρώτο σιλανσιέ; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Αθόρυβη οδήγηση με τη χρήση εμπρόσθιου σιγαστήρα
Ο εμπρόσθιος σιγαστήρας αποτελεί τμήμα του συστήματος της εξάτμισης. Επίσης, αποκαλείται και προ-σιγαστήρας ή μεσαίος σιγαστήρας (σιλανσιέ). Τοποθετείται στο μεσαίο σωλήνα της εξάτμισης και προ-μειώνει το θόρυβο που παράγει ο κινητήρας. Από κοινού με τον τελικό σιγαστήρα, μειώνουν τον θόρυβο που παράγει ο κινητήρας σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα. Έτσι, ο σιγαστήρας (σιλανσιέ) είναι εξαιρετικά χρήσιμος για τεχνικά ιδιαίτερα θορυβώδεις κινητήρες. Τα αυτοκίνητα με μεγάλο κυβισμό κυλίνδρων, υψηλών επιδόσεων ή με κινητήρα ντίζελ, διαθέτουν σε πολλές περιπτώσεις μεσαίο σιγαστήρα.
Η λειτουργία του σιγαστήρα (σιλανσιέ) της εξάτμισης
Άσχετα με το σημείο τοποθέτησής του, ο σιγαστήρας της εξάτμισης λειτουργεί σύμφωνα με την ίδια αρχή: αποτελεί ένα κλειστό κουτί, στον οποίο φτάνει ένας σωλήνας της εξάτμισης. Στο πλάι του, ένας ακόμη σωλήνας βγαίνει από το ίδιο το κουτί. Τα αέρια της εξάτμισης κινούνται κατά μήκος του ρεύματος αέρα, το οποίο δημιουργείται. Ο δε ήχος, εκτονώνεται σφαιρικά. Ο θόρυβος που μπαίνει στο εσωτερικό του κουτιού από τον σωλήνα εισαγωγής, περνά ιδιαίτερα μειωμένος στο σωλήνα εξαγωγής. Ο υπόλοιπος θόρυβος μετατρέπεται σε κραδασμούς, προκαλώντας έτσι, μια μικρή ταλάντωση στον σιγαστήρα.
Ακριβή ανθεκτική λύση έναντι φθηνών ανταλλακτικών
Όσον αφορά στα συστήματα της εξάτμισης, όσοι ελέγχουν την αγορά αλλά και οι κατασκευαστές, θα πρέπει να πάρουν μια απόφαση: κατά κανόνα, τα συγκεκριμένα τμήματα, υπάρχει η δυνατότητα να κατασκευαστούν, με τρόπο που θα αντέχουν για το σύνολο της διάρκειας ζωής του αυτοκινήτου. Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει το σύνολο του συστήματος να κατασκευαστεί από ανοξείδωτο ατσάλι με ελάχιστο πάχος 0,5 χιλιοστά. Αυτό, συνήθως, ισχύει για τα υψηλής ποιότητας οχήματα, όπως τα σούπερ σπορ αυτοκίνητα. Για τα κοινά ευρείας κυκλοφορίας οικογενειακά αυτοκίνητα, τα συστήματα της εξάτμισης από ανοξείδωτο ατσάλι, είναι υπερβολικά ακριβά.
Επίσης, τα συστήματα της εξάτμισης δέχονται ιδιαίτερα μεγάλη καταπόνηση: οι συνεχείς κύκλοι, θέρμανσης και ψύξης, τα επιθετικά αέρια, η συμπύκνωση υγρασίας, τα μίγματα οξέων από τα υπολείμματα της καύσης και η υγρασία, ασκούν μεγάλη επιρροή στους σωλήνες της εξάτμισης. Σε δεύτερο χρόνο, φυσικά, οι σωλήνες της εξάτμισης δέχονται αρνητική επιρροή και από εξωτερικές επιδράσεις, όπως το αλάτι που ρίχνεται στο δρόμο το χειμώνα.
Εξαιτίας των υψηλών θερμοκρασιών, η δυνατότητα στεγανοποίησης ή επικάλυψης των μεταλλικών τμημάτων είναι ανέφικτη. Κάθε σύστημα εξάτμισης διαθέτει μια λεπτή επικάλυψη από ψευδάργυρο, η οποία του παρέχει τη μέγιστη δυνατή προστασία από τη διάβρωση. Μιας λοιπόν και η διάβρωση του συστήματος της εξάτμισης δεν υπάρχει τρόπος να προληφθεί, οι κατασκευαστές προσπαθούν να κρατήσουν τα συγκεκριμένα τμήματα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος.
Η διάρκεια ζωής του εμπρόσθιου σιγαστήρα (σιλανσιέ)
Η διάρκεια ζωής του εμπρόσθιου σιγαστήρα, είναι ακριβώς η ίδια με αυτή του υπόλοιπου συστήματος της εξάτμισης. Με εξαίρεση την πολλαπλή και τη σωλήνα εξαγωγής, όλοι οι σιγαστήρες και οι σωλήνες, διαθέτουν σχετικά λεπτά τοιχώματα. Με βάση την ποσότητα κρύων χειμώνων που πέρασε το αυτοκίνητο, η διάρκεια ζωής τους ενδέχεται να τελειώσει μετά από 3 έως 5 χρόνια. Όταν ο εμπρόσθιος σιγαστήρας χαλάσει, ακούγεται κατευθείαν: Αν ο θόρυβος του κινητήρα αυξάνεται όλο και περισσότερο, τότε υπάρχει διαρροή από το σιγαστήρα.
Επισκευάζεται ο σιγαστήρας?
Υπάρχει πάντα η δυνατότητα, να δοκιμάσετε να επισκευάσετε κάποια τρύπα επάνω στο μέσο σιγαστήρα με συγκόλληση. Σε γενικές γραμμές, πάντως, απλά θα χαλάσετε χρήματα. Όταν σκουριάσει ένας σιγαστήρας, θα πρέπει να αντικατασταθεί. Μιας και όλοι οι σιγαστήρες επηρεάζονται με τον ίδιο τρόπο από τον καιρό, λογικά, και ο τελικός σιγαστήρας θα βρίσκεται σε παρόμοια κατάσταση. Επίσης, μιας και το σπιράλ τις εξάτμισης είναι το φθηνότερο τμήμα του συστήματος, καλό θα ήταν να αντικατασταθεί παράλληλα και αυτό.
Ένα μη κρίσιμο στοιχείο
Αν μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει οποιοδήποτε σετ ανταλλακτικών, στου οποίου την ποιότητα μπορούμε να κάνουμε οικονομία, τότε αυτό είναι ο σιγαστήρας της εξάτμισης. Αν το αυτοκίνητο περνά για τελευταία φορά από ΚΤΕΟ, η τοποθέτηση μιας υψηλού κόστους εξάτμισης, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Οι διαφορές στην τιμή ανάμεσα στα φτηνά και τα ΟΕΜ ποιότητας ανταλλακτικά, δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλες, όσον αφορά στους σιγαστήρες. Οι τιμές διαφέρουν κατά κύριο λόγο, ανάλογα με τη μάρκα του αυτοκινήτου: ο εμπρόσθιος σιγαστήρας για το Renault Trafic, έχει κόστος 28 ευρώ. Για το Mercedes G-class, το υψηλής ποιότητας τμήμα θα μπορούσε να φτάσει και τα 160 ευρώ.
Ποιότητα OEM χωρίς συμβιβασμούς
Θεωρούμε τον εαυτό μας ως προμηθευτή ανταλλακτικών αυτοκινήτων, μιας και τα προϊόντα μας τοποθετούνται σε καινούρια αυτοκίνητα. Με τα ποιότητας OEM ανταλλακτικά αυτοκινήτων μας, σας παρέχουμε την αναγκαία ασφαλή λειτουργία, που έχετε ανάγκη για να χρησιμοποιείτε με ασφάλεια το αυτοκίνητό σας. Η αθόρυβη οδήγηση και η αίσθηση σιγουριάς, όταν περνάτε ΚΤΕΟ, είναι εγγυημένες με τους εμπρόσθιους σιγαστήρες της γκάμας μας. Με το σύστημα της εξάτμισης σε τέλεια κατάσταση, η οδήγηση θα γίνει ευχαρίστηση, ειδικά στα μεγάλα ταξίδια: αντί για κάποιο ενοχλητικό θόρυβο, θα ακούτε τον απαλό βόμβο, τον οποίο φρόντισαν οι κατασκευαστές να κάνει το αυτοκίνητό σας.