Πολλαπλή για το αυτοκίνητό σoυ

Πολλαπλή για Top κατασκευαστές
- Πολλαπλή BMW Σειρά 3
- Πολλαπλή OPEL ASTRA
- Πολλαπλή εξαγωγής VW GOLF
- OPEL CORSA
- Πολλαπλή TOYOTA YARIS
- Πολλαπλή FORD FOCUS
- Πολλαπλή εξαγωγής VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Πολλαπλή FORD FIESTA
- Πολλαπλή MERCEDES-BENZ C-class
- Πολλαπλή εξαγωγής TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Πολλαπλή SEAT IBIZA
- Πολλαπλή RENAULT CLIO
- Πολλαπλή εξαγωγής SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Πολλαπλή FIAT PUNTO
- Πολλαπλή NISSAN QASHQAI
- Πολλαπλή εξαγωγής AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Πολλαπλή; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Δύο πολλαπλές μπορούν να βρεθούν σε κάθε αυτοκίνητο. Η πολλαπλή εισαγωγής που βρίσκεται στην είσοδο του κινητήρα και η οποία συλλέγει τον εξωτερικό αέρα, τον μετρά και τον οδηγεί μέσα από τη πεταλούδα στο καύσιμο, το οποίο ρέει μέσα από τη βαλβίδα εισαγωγής. Αμέσως μετά, το μίγμα των βαλβίδων καυσίμου και αέρα, μπαίνει στον κύλινδρο, καίγεται και ως καυσαέριο, ρέει μέσω της βαλβίδας εξαγωγής, καταλήγοντας στην πολλαπλή εξαγωγής, η οποία απλοποιημένα καλείται πολλαπλή.
Η πολλαπλή βιδώνεται με απλές αλλά θερμικά ανθεκτικές βίδες στον κύλινδρο, οδηγώντας τις επιμέρους σωλήνες των κυλίνδρων σε έναν ενιαίο σωλήνα. Επειδή αυτός ο τομέας έχει μεγάλες θερμοκρασίες, παραδοσιακά η κατασκευή της πολλαπλής γίνεται από μαντέμι. Επίσης, ένα καπάκι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο χάλυβα μπορεί να την καλύπτει. Η μέθοδος αυτή αύξησε σημαντικά την παραγωγή, επειδή χρειάζεται η συγκόλληση ειδικών μετάλλων, για να γίνει η πολλαπλή ανθεκτική, στους 900 ° C. Το σχήμα της απαιτεί πάντα προσοχή, γιατί τα καυσαέρια ρέουν με ταχύτητα και σε συνεχή ροή, και πρέπει να διασφαλιστεί ότι δεν θα «μπουκώσουν» οι επιμέρους σωλήνες στο σημείο της πολλαπλής, όπου ενώνονται. Δεν γίνεται καμία περαιτέρω λειτουργία, και τα καυσαέρια φτάνουν ελεύθερα και μη ατμοποιημένα στον καταλυτικό μετατροπέα, ή στα παλιά μοντέλα στον σιγαστήρα. Ως εκ τούτου, η πολλαπλή θερμαίνεται πάντα εξαιρετικά, μέχρι και την ημέρα που θα καταστραφεί. Παρόλα αυτά, έχει γίνει δυνατή η παραγωγή όλο και λεπτότερων πολλαπλών που μπορούν να αντέξουν αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα.
Παλαιότερα, η πολλαπλή εμφάνιζε, πολύ συχνά, τις πρώτες βλάβες της μετά από 100,000 χιλιόμετρα και έπρεπε να αντικατασταθεί. Ειδικά από τη στιγμή που εμφανίστηκαν οι πρώτες αναφλέξεις, η πολλαπλή έφτασε να θερμαίνεται εξαιρετικά γρήγορα έως και τους 900 ° C και να λαμβάνει ιδιαίτερα βαρύ φορτίο. Η εσωτερική πίεση ελήφθη υπόψη στις μεταγενέστερες παραγωγές και έτσι, περιορίστηκαν οι φθορές. Η πολλαπλή πρέπει να ταιριάζει ακριβώς στο αυτοκίνητο. Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, προσφέρουμε πολλαπλές και άλλα ανταλλακτικά, στα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας και πάντα σε χαμηλές τιμές Προσφέρουμε ανταλλακτικά όπως: αισθητήρες ABS (αισθητήρες ESP), ωστικούς τριβείς, σωληνάκια φρένων, κ.λπ.