Προφυλακτήρας για το αυτοκίνητό σoυ

Προφυλακτήρας για Top κατασκευαστές
- Προφυλακτήρας BMW Σειρά 3
- Προφυλακτήρας OPEL ASTRA
- Προφυλακτήρας VW GOLF
- OPEL CORSA
- Προφυλακτήρας TOYOTA YARIS
- Προφυλακτήρας FORD FOCUS
- Προφυλακτήρας VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Προφυλακτήρας FORD FIESTA
- Προφυλακτήρας MERCEDES-BENZ C-class
- Προφυλακτήρας TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Προφυλακτήρας SEAT IBIZA
- Προφυλακτήρας RENAULT CLIO
- Προφυλακτήρας SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Προφυλακτήρας FIAT PUNTO
- Προφυλακτήρας NISSAN QASHQAI
- Προφυλακτήρας AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Προφυλακτήρας; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Οι προφυλακτήρες έκαναν την εμφάνισή τους από τις πρώτες μέρες της εμφάνισης του αυτοκινήτου, ακόμη και αν είχαν αρχικά μόνον τους σκοπό την προστασία από συγκρούσεις. Παρά το γεγονός πως υπήρχαν πολύ λίγα αυτοκίνητα στους δρόμους, είχαν προφυλακτήρες, οι οποίοι ωστόσο χρησίμευανε κυρίως ως μέσο ρυμούλκησης. Η ΕΛΠΑ και οι επαγγελματικές υπηρεσίες ρυμούλκησης ήταν ακόμα άγνωστες, έτσι τα χαλασμένα ή τρακαρισμένα αυτοκίνητα έπρεπε να ρυμουλκηθούν από ένα άλλο αυτοκίνητο. Συνήθως, αυτό γινόταν με ενα σχοινί που δενόταν στους προφυλακτήρες.
Αυτές οι σιδερένιες μπάρες συνδέονταν σε δύο σημεία στο πλαίσιο του σασί. Αυτό το είδος τοποθέτησης κρατήθηκε σε ελάχιστα τροποποιημένη μορφή, μέχρι και πολύ μετά το 1945. Μόνο τα σχήματά τους διέφεραν και αργότερα επιχρωμιόθηκαν. Σε περίπτωση ατυχήματος, το πρώτο σημείο που βλαπτόταν ήταν τα δυο σημεία επαφής στο πλαίσιο. Το ήμισυ της εφαρμοζόμενης δύναμης απορροφιόταν και, μόνο μετά από βαριά σύγκρουση, θα μπορούσαν να εμφανιστούν ίχνη, όπως χτυπήματα, στρεβλώσεις και σημάδια στον προφυλακτήρα. Αν χτυπούσαν κάποιο πεζό, το κάταγμα του οστού δύσκολα αποφευγόταν. Τα προβλήματα αυτά μπορέσανε να περιοριστούν αποτελεσματικά, μόνο όταν ο προφυλακτήρας πήρε τη σύγχρονη μορφή του, σύμφωνα με την οποία σύνδεεται σε όλο του το πλάτος και ακουμπά σε ένα απορροφητικό υλικό, ενσωματωμένο με το πλαίσιο. Ο ίδιος ο προφυλακτήρας διαθέτει ένα πλαστικό εξωτερικό κάλυμμα και ο πυρήνας του αποτελείται από αφρό πολυεστέρα. Και τα δύο υλικά, είναι φτιαγμένα έτσι ώστε οι επιπτώσεις του χτυπήματος να είναι ηπιότερες στον φορέα και, κατά συνέπεια, στο αυτοκίνητο, και φυσικά να επιφέρουν μικρότερο τραυματισμό των ανθρώπων. Σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, η πρόσκρουση μπορεί να απορροφηθεί τελείως.
Κατά συνέπεια, υπάρχουν λιγότερες φθορές και ίχνη ατυχήματος. Δεδομένου ότι η δύναμη πρόσκρουσης διανέμεται σε όλη την επιφάνεια, οι συνέπειες για το σασί είναι ελαφρύτερες. Μετά από σοβαρές συγκρούσεις που τον καταστρέφουν, ο προφυλακτήρας μπορεί απλά να αφαιρεθεί εν μέρει και να αντικατασταθούν τα χτυπημένα τμήματα με καινούργια, αν δεν υπάρχουν φθορές στο πλαίσιο. Όλα τα ανταλλακτικά, όπως εκκεντροφόροι, εντατήρες ιμάντες, συσκευές ελέγχου, ξηραντήρες, ή σετ ιμάντων, μπορούν να παραγγελθούν φτηνά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.