Επένδυση θόλος τροχού για το αυτοκίνητό σoυ

Επένδυση θόλος τροχού για Top κατασκευαστές
- Επένδυση θόλος τροχού BMW Σειρά 3
- Επένδυση θόλος τροχού OPEL ASTRA
- Θόλος τροχού VW GOLF
- OPEL CORSA
- Επένδυση θόλος τροχού TOYOTA YARIS
- Επένδυση θόλος τροχού FORD FOCUS
- Θόλος τροχού VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Επένδυση θόλος τροχού FORD FIESTA
- Επένδυση θόλος τροχού MERCEDES-BENZ C-class
- Θόλος τροχού TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Επένδυση θόλος τροχού SEAT IBIZA
- Επένδυση θόλος τροχού RENAULT CLIO
- Θόλος τροχού SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Επένδυση θόλος τροχού FIAT PUNTO
- Επένδυση θόλος τροχού NISSAN QASHQAI
- Θόλος τροχού AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Επένδυση θόλος τροχού; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Στην αψίδα του τροχού έγκειται η προστασία από τους τροχούς και μετά βίας μπορεί να βλάψει πεζούς ή ποδηλάτες. Αρχικά, δημιουργήθηκε για την πρόληψη των ατυχημάτων και για την προστασία των περαστικών από τις βρωμιές, που σήκωναν οι ρόδες κατά την κίνηση των οχημάτων, αν και παραμένει ανεξήγητο το γιατί δεν επιτεύχθηκαν και τα δύο, εκατό τοις εκατό, ακόμη. Στην τεχνική ορολογία και στο εμπόριο, αυτά τα μέρη καλούνται θόλοι των τροχών, ενώ είναι επίσης γνωστά και ως φτερά. Ο τροχός είναι εντελώς καλυμμένος από το θόλο, μέσα στο φτερό, ενώ βοηθά επίσης και τα επι μέρους τμήματά του.
Συγκεκριμένα, παρέχουν λειτουργίες, που δεν έχουν να κάνουν μόνο με τους πεζούς. Εξασφαλίζουν τη μετάδοση των δυνάμεων που δρουν μεταξύ της ανάρτησης και του αμαξώματος. Προστατεύουν, από τα νερά του δρόμου, τον χώρο κάτω από το καπό και το εσωτερικό. Έτσι, η προστασία των περαστικών είναι, επίσης, εμμέσως ευεργετική για το αυτοκίνητο. Η προστασία δεν μπορεί να είναι σφαιρική, γιατί πρέπει οι τροχοί να έχουν αρκετή ελευθερία για κίνηση. Οι τροχοί κινούνται πλαγίως και ευθεία, ενώ οι θόλοι των τροχών δεν μπορούν να ενταχθούν στις κινήσεις τους. Από την πλευρά του οδηγού, οι στενές διαστάσεις των θόλων των τροχών, μπορούν επίσης να έχουν μειονεκτήματα. Η αλλαγή των ελαστικών με άλλα παχύτερου προφίλ, μπορεί να είναι προβληματική και, επίσης, τα μεγαλύτερα λάστιχα αποκλείονται. Ηεγκατάσταση ενός διαφορετικών διαστάσεων θόλου τροχών, δύσκολα θα πετύχει, χωρίς την κατασκευή νέων φτερών και πλαϊνών πορτών. Επίσης, η τοποθέτηση αλυσίδων χιονιού δεν είναι δυνατή σε όλους τους θόλους και πρέπει να ελέγχεται η τοποθέτησή τους στο μάνουαλ του αυτοκινήτου. Εκεί αναφέρονται τα πιθανά μεγέθη ελαστικών και τροχών, και επίσης αναφέρεται το αν απαγορεύονται οι αλυσίδες χιονιού.
Τέλος, πρέπει να προστατεύεται και το ίδιο το φτερό. Πετραδάκια, υγρασία, βρωμιά, λάδι, αλάτι, πάγος, κ.λπ., το βλάπτουν σοβαρά. Η επικάλυψή του εξασφαλίζει την μη διάβρωση του εσωτερικού, η οποία μπορεί να προληφθεί, αν και όχι πλήρως, επειδή ακόμα και μια μικρή ρωγμή μπορεί να επηρεάσει το μέταλλο. Το φτερό, όπως και κάθε άλλο ελαττωματικό εξάρτημα, θα πρέπει να αντικατασταθεί μετά από ένα ατύχημα. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, σας βοηθά πάντα με ελκυστικές προσφορές, ακόμη και για ελαττωματικες αεροτομές, πλαϊνά φλας, αμορτισέρ, θερμοστάτες, γραμμές κενού, κ.λπ.