Μπεκ ψεκασμού για το αυτοκίνητό σoυ
Εγχυτήρας ψεκασμού για Top κατασκευαστές
- Μπεκ ψεκασμού BMW Σειρά 3
- Μπεκ ψεκασμού OPEL ASTRA
- Μπεκ VW GOLF
- OPEL CORSA
- Μπεκ ψεκασμού TOYOTA YARIS
- Μπεκ ψεκασμού FORD FOCUS
- Μπεκ VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Μπεκ ψεκασμού FORD FIESTA
- Μπεκ ψεκασμού MERCEDES-BENZ C-class
- Μπεκ TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Μπεκ ψεκασμού SEAT IBIZA
- Μπεκ ψεκασμού RENAULT CLIO
- Μπεκ SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Μπεκ ψεκασμού FIAT PUNTO
- Μπεκ ψεκασμού NISSAN QASHQAI
- Μπεκ AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Μπεκ ψεκασμού; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Στους κινητήρες νέου σχεδιασμού, η διανομή του καυσίμου και του αέρα στους κυλίνδρους γίνεται με μία βαλβίδα έγχυσης, με αποτέλεσμα, το καρμπυρατέρ να μην είναι απαραίτητο. Οι βαλβίδες αυτές εγκαθίστανται στην κυλινδροκεφαλή στο τέλος του προθαλάμου, στον οποίον ο αέρας και το καύσιμο συγχωνεύονται και αναμιγνύονται. Μόλις η πεταλούδα και η βαλβίδα εισόδου ανοίξουν, ο προθάλαμος πλημμυρίζει και, σχεδόν ταυτόχρονα, ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής, έτσι ώστε το καμένο μίγμα της προηγούμενης ανάφλεξης να μπορεί να βγει από το σύστημα της εξάτμισης και να δημιουργηθεί χώρος για νέα μίγματα.
Αρχικά, χρησιμοποιούνταν ευρέως οι ελεγχόμενες ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες στις μηχανές που φτιάχτηκαν μετά το 1990, οι οποίες ήταν ηλεκτρονικές Μετά από αυτό, χρησιμοποιήθηκαν οι βαλβίδες έγχυσης που έγιναν διαθέσιμες σε διάφορους τύπους σχεδιασμού. Ακόμα, νωρίτερα, για την ίδια δουλειά, χρησιμοποιούνταν μεγάλα, μηχανικά συστήματα. Επίσης, οι υδραυλικές βαλβίδες ψεκασμού μπορούν να χρησιμοποιηθούν και στους κινητήρες ντίζελ.
Έτσι, ενώ έως το 1990 τον έλεγχο των βαλβίδων ψεκασμού τον είχε ο εκκεντροφόρος, στη συνέχεια, το έργο του ανέλαβε μία ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, χωρίς αυτό να αλλάξει το γεγονός ότι πρέπει να επιτευχθεί ένα συγκεκριμένο ποσοστό μείγματος, έτσι ώστε το μείγμα αέρα και καυσίμου να μπορεί να επιτύχει άριστη κατανομή στο σύστημα καύσης. Συνήθως, το μείγμα εγχέεται, έτσι ώστε να απλώνεται στον χώρο του κυλίνδρου, επιτυγχάνοντας έτσι μια ομοιόμορφη καύση, η οποία είναι οικονομική και αποτελεσματική.
Οι βλάβες στις βαλβίδες έγχυσης δεν είναι πάντα άμεσα ορατές, η ισχύς του κινητήρα μειώνεται πάντα, το μείγμα καίγεται πάρα πολύ γρήγορα, ιδίως στους κινητήρες ντίζελ (το διάσημο χτύπημα ή κάρφωμα), αλλά και τα καυσαέρια της εξάτμισης γίνονται περισσότερα, γεγονός που φαίνετε εύκολα με μια εξωτερική μέτρηση. Το μίγμα απλώνεται πολύ, τα τοιχώματα του κυλίνδρου θερμαίνονται υπερβολικά, επειδή καίγεται εκεί ένα μέρος του μίγματος. Και υπάρχει φόβος για ζημιές στα τοιχώματα, που μπορεί να οδηγήσουν σε ρωγμές. Επίσης, μπορεί να μειωθεί η λίπανση, καθώς καίγεται η επικάθιση του λαδιού στο έμβολο. Ανταλλακτικά, ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις, προσφέρονται πάντα φθηνά στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, καθώς και υπερσυμπιεστές, πλαίσια υαλοκαθαριστήρων, μπουζί, διανομείς ανάφλεξης, κ.λπ.



















































