Φιλτρο αυτόματου σασμάν για το αυτοκίνητό σoυ

Φιλτρο αυτόματου σασμάν για Top κατασκευαστές
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν BMW Σειρά 3
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν OPEL ASTRA
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν VW GOLF
- OPEL CORSA
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν TOYOTA YARIS
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν FORD FOCUS
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν FORD FIESTA
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν MERCEDES-BENZ C-class
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν SEAT IBIZA
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν RENAULT CLIO
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν FIAT PUNTO
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν NISSAN QASHQAI
- Φιλτρο αυτόματου σασμάν AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Φιλτρο αυτόματου σασμάν; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Από τη δεκαετία του 1990, το υδραυλικό σύστημα στα αυτοκίνητα, μεσαίας κατηγορίας, έχει γίνει στάνταρ. Σήμερα, όλα τα οχήματα διαθέτουν υδραυλικό σύστημα πέδησης, υδραυλικό συμπλέκτη και υδραυλικό τιμόνι. Όλα αυτά τα συστήματα, συχνά, λειτουργούν με το ίδιο υδραυλικό υγρό. Έτσι, η παρακολούθηση του υγρού είναι συνήθως πολύ εύκολη, διότι πρέπει να ελέγχεται μόνο ένα δοχείο κάτω από το καπό. Αυτό το δοχείο είναι διαφανές και, συνήθως, τοποθετείται από την πλευρά του θόλου ενός τροχού ή φτερού, έτσι ώστε το υγρό να μπορεί εύκολα να παρακολουθηθεί.
Το χρώμα του πρέπει να είναι φωτεινό και κιτρινωπό. Οποιαδήποτε διακοπή λειτουργίας αποτελεί απόδειξη ρύπανσης και, επίσης, ένα υπερπλήρες υδραυλικό φίλτρο, το οποίο θα πρέπει να επισκευάζεται άμεσα. Η τεχνική κατασκευή του υδραυλικού συστήματος είναι σχετικά απλή και εξαρτάται από την καθαρότητα του υγρού. Οποιαδήποτε ρύπανση με αιωρούμενα στερεά σωματίδια, μπορεί να επηρεάσει την παραγωγική του ικανότητα. Τα έμβολα από τον κεντρικό ή το βοηθητικό κύλινδρο, δεν θα είναι πλέον σε θέση να ανεβάσουν την απαιτούμενη πίεση και γι’ αυτό το λόγο, χρειάζεται ένα υδραυλικό φίλτρο για να δέχεται όλη τη μόλυνση. Ειδικότερα, μπορεί να παρουσιαστεί πολύ μεγάλος κίνδυνος, αν το σύστημα πέδησης πάθει κάποια βλάβη. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, συμβαίνει σπάνια, αφού η ρύπανση του συστήματος μπορεί σχεδόν να αποφευχθεί. Αιωρούμενα, στερεά σωματίδια εισέρχονται στο σύστημα, όταν αυτό ξαναγεμίσει με νέο υγρό, αλλά είναι πολύ λίγα και μπορούν να πιαστούν από το φίλτρο του υδραυλικού συστήματος. Ζημιά λοιπόν μπορεί να γίνει μόνον εάν κάποια τμήματα υπερθερμανθούν και το υδραυλικό λάδι ζεσταθεί και κάνει φυσαλίδες, με αποτέλεσμα κάποια μέρη του υδραυλικού συστήματος να καταστραφούν και να προκληθεί επιμόλυνση.
Όταν το υδραυλικό φίλτρο γεμίσει, η αλλαγή του είναι απαραίτητη, μιας και το μέσο φιλτραρίσματος δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Δεν υπάρχουν κοινοί κανόνες, σχετικά με την αντικατάσταση του υδραυλικού φίλτρου. Πολλά υδραυλικά φίλτρα είναι εξοπλισμένα με χάρτινο φίλτρο, το οποίο πρέπει να έχει μεγάλους πόρους, μιας και το υγρό είναι παχύρρευστο οπότε δύσκολα το διαπερνά. Γι’ αυτό, συνήθως, χρησιμοποιούνται σχάρες. Ως εκ τούτου, τα μικρά σωματίδια σκόνης δεν μπορούν πάντα να απορροφηθούν, έτσι, το υγρό μολύνεται και πρέπει να αντικαθίσταται τακτικά. Στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, προσφέρουμε πάντα καινούργια, φτηνά ανταλλακτικά, όλων των ειδών, όπως φίλτρα αέρα καμπίνας, αντλίες καυσίμου, ντίζες συμπλέκτη, κουκούλες, κ.λπ.