Φίλτρο καυσίμου για το αυτοκίνητό σoυ

Φίλτρο καυσίμου για Top κατασκευαστές
- Φίλτρο καυσίμου BMW Σειρά 3
- Φίλτρο καυσίμου OPEL ASTRA
- Φίλτρο πετρελαίου VW GOLF
- OPEL CORSA
- Φίλτρο καυσίμου TOYOTA YARIS
- Φίλτρο καυσίμου FORD FOCUS
- Φίλτρο πετρελαίου VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Φίλτρο καυσίμου FORD FIESTA
- Φίλτρο καυσίμου MERCEDES-BENZ C-class
- Φίλτρο πετρελαίου TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Φίλτρο καυσίμου SEAT IBIZA
- Φίλτρο καυσίμου RENAULT CLIO
- Φίλτρο πετρελαίου SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Φίλτρο καυσίμου FIAT PUNTO
- Φίλτρο καυσίμου NISSAN QASHQAI
- Φίλτρο πετρελαίου AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Φίλτρο καυσίμου; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Ώστε το καύσιμο στο αυτοκίνητό σας να είναι πάντα καθαρό
Η ποιότητα και η καθαρότητα της βενζίνης ή του πετρελαίου είναι πιθανό να διαφέρουν σημαντικά. Υπάρχουν πολλά αίτια τα οποία μπορούν να μολύνουν τα καύσιμα. Τα διυλιστήρια υπόκεινται σε αυστηρούς ελέγχους ποιότητας. Παρόλα αυτά, δεν μπορείτε ποτέ να γνωρίζετε εάν οι μεταφορείς καυσίμων ή οι ιδιοκτήτες πρατηρίων καυσίμων διατηρούν αρκετά καθαρά τα συστήματά τους.
Μην ξεχνάτε ότι κάθε φορά που ανοίγετε το ρεζερβουάρ, το εκθέτετε στις επιδράσεις του περιβάλλοντος. Είναι πιθανό κατά την πλήρωση του ρεζερβουάρ με καύσιμο να εισέλθουν σε αυτό και σωματίδια. Στο σύστημα κυκλοφορίας του πετρελαίου και της βενζίνης υπάρχουν εγκατεστημένα φίλτρα καυσίμου ώστε να προλαμβάνεται η εισαγωγή υπολειμμάτων στον κινητήρα και τα εξαρτήματά του.
Οι συνέπειες της απουσίας φίλτρου
Σε περίπτωση που δεν υπάρχει φίλτρο στο σύστημα κυκλοφορίας καυσίμου, θα νιώσετε τις συνέπειες αυτής της απουσίας σύντομα και με τον πιο δυσάρεστο τρόπο, παρότι η πρόκληση σοβαρής ζημιάς στον κινητήρα είναι μάλλον απίθανη. Ωστόσο, τα ανεπιθύμητα σωματίδια φράσσουν τα ακροφύσια έγχυσης καυσίμου, και έτσι η πιο συχνή συνέπεια είναι να λειτουργεί ο κινητήρας με διακοπές, καθώς και να εμφανίζονται σημαντικά προβλήματα στο σύστημα κυκλοφορίας του καυσίμου. Στη χειρότερη περίπτωση, το αυτοκίνητο θα αδυνατεί να εκκινήσει. Αυτά τα συμπτώματα δημιουργούν περισσότερα προβλήματα στον καταλυτικό μετατροπέα.
Σε περίπτωση που φράξει ένα ακροφύσιο έγχυσης καυσίμου και στη συνέχεια καθαριστεί, τότε είναι πιθανό να οδηγήσει σε ατελή καύση. Οι ατμοί καυσίμου συσσωρεύονται στον καταλύτη, όπου αργά η γρήγορα καίγονται. Αυτή η διαδικασία είναι ιδιαίτερα καταστροφική για την εξαιρετικά λεπτή επίστρωση πλατίνας. Τελικά, λόγω του κατεστραμμένου καταλυτικού μετατροπέα, το αυτοκίνητο θα αποτύχει στον έλεγχο εκπομπών καυσαερίων του τεχνικού ελέγχου ΚΤΕΟ (δεδομένου ότι διενεργείται έλεγχος καυσαερίων).
Θέση και δομή του φίλτρου καυσίμου
Το φίλτρο καυσίμου βρίσκεται στην ιδανική θέση στο σύστημα κυκλοφορίας καυσίμου. Τα πολυτελή αυτοκίνητα διαθέτουν πολλά φίλτρα εγκατεστημένα στο σύστημά τους. Συνήθως, το ένα φίλτρο βρίσκεται ακριβώς πίσω από τη δεξαμενή καυσίμου, ακόμη ένα βρίσκεται στο χώρο του κινητήρα και κατά προτίμηση κοντά στην αντλία έγχυσης καυσίμου. Το συγκεκριμένο φίλτρο είναι πολύ εύκολα προσβάσιμο. Το στοιχείο φιλτραρίσματος είναι στερεωμένο με δύο σφιγκτήρες σύσφιξης. Σε άλλα αυτοκίνητα υπάρχουν εγκατεστημένα ανθεκτικά κυψελοειδή φίλτρα, μέσα στα οποία τοποθετούνται τα αναλώσιμα στοιχεία φιλτραρίσματος. Αυτή η επιλογή εγκατάστασης απαντάται συνήθως στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα, καθώς αυτά παρουσιάζoυν μεγαλύτερη αντοχή στην υψηλή πίεση του κινητήρα πετρελαίου.
Όσον αφορά την αυστηρότητα τήρησης των προδιαγραφών του συστήματος εξάτμισης, το φίλτρο αποκτά ολοένα και σημαντικότερο ρόλο, όσον αφορά τους κινητήρες πετρελαίου: το πρόσθετο AdBlue που χρησιμοποιείται για τον καθαρισμό του συστήματος εξάτμισης αρχίζει να ξεφλουδίζει στους 4ᵒC με αποτέλεσμα να φράσσει το σύστημα κυκλοφορίας καυσίμου. Για να αποφύγουμε αυτό το αποτέλεσμα, είναι ιδιαιτέρως σημαντικό να εξασφαλίζεται το σχολαστικό φιλτράρισμα του καυσίμου στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
Αντικατάσταση του φίλτρου καυσίμου
Το φίλτρο καυσίμου πρέπει να αντικαθίσταται σύμφωνα με το πρόγραμμα εργασιών συντήρησης. Τα νούμερα που απαντώνται συνήθως είναι τα 20.000 – 40.000 χιλιόμετρα (12.000 – 24.000 μίλια). Το φίλτρο καυσίμου αντικαθίσταται πολύ πιο σπάνια εν συγκρίσει με το φίλτρο αέρα ή λαδιού και έτσι, αυτή η μικρή και φθηνή εργασία συντήρησης συχνά παραλείπεται. Επομένως, είναι σημαντικό να γνωρίζετε και να τηρείτε τα μεσοδιαστήματα πραγματοποίησης των εργασιών συντήρησης – και ιδιαίτερα όσον αφορά τα παλαιότερα αυτοκίνητα. Έτσι θα είστε ασφαλείς.
Στα σύγχρονα αυτοκίνητα τα φίλτρα είναι εγκατεστημένα σε εύκολα προσβάσιμα φυσίγγια, τα οποία διακρίνονται από το σωλήνα καυσίμου που εισέρχεται και εξέρχεται από αυτά. Κατά την αντικατάσταση του φίλτρου καυσίμου θα πρέπει πάντα να επιθεωρείται και ο σωλήνας καυσίμου. Σε περίπτωση που είναι πορώδης ή παρουσιάζει υγρασία, τότε είναι πιθανός ο κίνδυνος πυρκαγιάς. Η άμεση αντικατάστασή του καθιστά και πάλι λειτουργικό και ασφαλές το αυτοκίνητό σας.
Τιμές των φίλτρων καυσίμου
Οι τιμές των στοιχείων φιλτραρίσματος ποικίλουν σημαντικά. Τα μικρά φίλτρα γενικής χρήσης, η χρήση των οποίων συνηθίζεται στα παλιά αυτοκίνητα με καρμπιρατέρ, απαντώνται σπάνια στις μέρες μας. Δεν έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν στις υψηλές πιέσεις των σύγχρονων συστημάτων κυκλοφορίας καυσίμου. Τα σημερινά αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με εξατομικευμένα στοιχεία για το φιλτράρισμα του καυσίμου.
Η τιμή τους ξεκινά από τα 5 ευρώ ανά φίλτρο, ενώ είναι πιθανό να ξεπεράσει ακόμα και τα 20 ευρώ. Όσον αφορά την επιμήκυνση των μεσοδιαστημάτων αντικατάστασης, τότε σίγουρα η επιλογή ενός υψηλής ποιότητας φίλτρου καυσίμου είναι καλή επιλογή.