Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων για το αυτοκίνητό σoυ

Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα για Top κατασκευαστές
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων BMW Σειρά 3
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων OPEL ASTRA
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα VW GOLF
- OPEL CORSA
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων TOYOTA YARIS
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων FORD FOCUS
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων FORD FIESTA
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων MERCEDES-BENZ C-class
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων SEAT IBIZA
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων RENAULT CLIO
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων FIAT PUNTO
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων NISSAN QASHQAI
- Μοτέρ υαλοκαθαριστήρα AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Μοτέρ υαλοκαθαριστήρων; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων είναι ένα σχετικά αξιόπιστο εξάρτημα, το οποίο είναι υπεύθυνο για την κίνηση του υαλοκαθαριστήρα - όπως ακριβώς υποδηλώνει και το όνομά του. Ωστόσο, η λειτουργία του αυτή δεν θα πρέπει να υποτιμάται.
Σε περίπτωση έντονης ξαφνικής βροχής, και εάν οι υαλοκαθαριστήρες δε μπορούν να λειτουργήσουν, τότε η ορατότητα μπορεί να υποβαθμιστεί σε τέτοιο σημείο, που η οδήγηση να είναι ιδιαίτερα επικίνδυνη. Συνεπώς, κάθε χρήστης αυτοκινήτου θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεται ότι το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων είναι λειτουργικό.
Πού θα βρείτε το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων
- Δεδομένου ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις, ο εντοπισμός δεν είναι πάντα εύκολος.
- Κατά κανόνα, το μοτέρ αυτό μπορεί να βρεθεί στη βάση της μονάδας υαλοκαθαριστήρων, είτε πρόκειται για έκδοση με μονό είτε με διπλό υαλοκαθαριστήρα.
- Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε οποιαδήποτε δυσκολία, σας προτείνουμε να διαβάσετε το εγχειρίδιο των υαλοκαθαριστήρων παρμπρίζ που διαθέτουμε στην ιστοσελίδα μας, όπου αναλύονται λεπτομερώς οι διάφορες εκδόσεις του συγκεκριμένου μηχανισμού.
Πώς λειτουργεί?
- Το μοτέρ υαλοκαθαριστήρων είναι ένας συνηθισμένος ηλεκτρικός κινητήρας, ο οποίος κινεί έναν άξονα που συνδέεται με το σύνδεσμο των υαλοκαθαριστήρων. Αυτή η συγκεκριμένη σύνδεση είναι που προκαλεί την κίνηση.
- Οι μη αναστρεφόμενοι κινητήρες περιστρέφονται μόνο προς μία κατεύθυνση. Οι κινητήρες αναστροφής μπορούν να αλλάξουν την κατεύθυνση περιστροφής. Αυτοί είναι πιο ακριβοί. Ωστόσο δεν χρειάζονται πολύπλοκο μηχανισμό.
Τι συμβαίνει σε περίπτωση βλάβης?
- Σπάνια παρατηρείται ολική βλάβη του μηχανισμού. Σε κανονικές συνθήκες, η λειτουργία του μοτέρ γίνεται ασθενέστερη, η κίνησή του πιο αργή. Στο τέλος, η δύναμη δεν είναι αρκετή ώστε να κινήσει τα μάκτρα των υαλοκαθαριστήρων.
- Οι μηχανισμοί υαλοκαθαριστήρων παρμπρίζ, των οποίων οι αισθητήρες βροχής είναι ελαττωματικοί, δεν θα μπορέσουν να ενεργοποιηθούν αυτόματα. Απαιτείται χειροκίνητη εκκίνηση.
Πιθανές αιτίες:
- Οι ηλεκτροκινητήρες έχουν συρόμενες επαφές, οι οποίες φθείρονται σταδιακά με την πάροδο του χρόνου, γεγονός που καταπονεί το υλικό τους.
- Η συσσώρευση υπερβολικής βρωμιάς ή χιονιού στο παρμπρίζ προκαλεί μηχανική καταπόνηση. Ο άξονας του κινητήρα μπορεί να λυγίσει ή ακόμα και να σπάσει.
- Η βλάβη του αισθητήρα βροχής προκαλεί συμπτώματα με πιθανές δευτερεύουσες επιπτώσεις στο μοτέρ υαλοκαθαριστήρων.
Επισκευή μόνοι σας ή σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων?
- Συχνά η θέση των υαλοκαθαριστήρων δεν είναι ιδιαίτερα προσβάσιμη, γεγονός που περιπλέκει τη διαδικασία αντικατάστασή του μηχανισμού. Μετά την ολοκλήρωση της αντικατάστασης, η επίτευξη της σωστής ευθυγράμμισης της σύνδεσης των υαλοκαθαριστήρων απαιτεί υπομονή και εμπειρία. Θα πρέπει να διασφαλιστεί η στεγανότητα της σύνδεσης, ώστε να μην εισχωρήσει νερό στο μοτέρ υαλοκαθαριστήρων.
Το εγχειρίδιο των υαλοκαθαριστήρων
Με την πάροδο των χρόνων, οι κατασκευάστριες εταιρείες έχουν αναπτύξει μία τεράστια γκάμα διατάξεων όσον αφορά τη σύνδεση των υαλοκαθαριστήρων και των μηχανισμών τους. Το χαρακτηριστικό εκείνο στο οποίο έχουν επέμβει ιδιαίτερα είναι ο σχεδιασμός των υαλοκαθαριστήρων. Οι περισσότεροι που χρησιμοποιούνται είναι:
-
1. Παράλληλοι υαλοκαθαριστήρες, που σκουπίζουν από αριστερά προς τα δεξιά και επανέρχονται. Τα μοτέρ τους τοποθετούνται στη μέση και στη μία πλευρά. Παρέχουν επαρκή καθαρισμό και καλή ορατότητα για τον οδηγό και τους επιβάτες.
2. Αντικριστοί υαλοκαθαριστήρες, που λειτουργούν από το κέντρο προς τα έξω και επανέρχονται (στο επάνω μέρος τους είναι στρογγυλεμένοι). Και οι δύο μηχανισμοί είναι τοποθετημένοι στις γωνίες. Ανάλογα με την εγκατάστασή τους, παραμένει στο μέσο του παρμπρίζ ένας χώρος, τον οποίο οι υαλοκαθαριστήρες δε φτάνουν να καθαρίσουν. Παρόλα αυτά εξασφαλίζουν επαρκή ορατότητα.
3. Υαλοκαθαριστήρες μονού βραχίονα με ή άνευ μονάδας ελέγχου ανύψωσης (η οποία επεκτείνει την διαδρομή που καλύπτει ο υαλοκαθαριστήρας). Η εγκατάσταση ενός μονάχα μοτέρ στο κέντρο του παρμπρίζ είναι αρκετή. Η επιφάνεια καθαρισμού είναι αρκετή ώστε να παρέχεται επαρκής καθαρισμός, ειδικά όταν το παρμπρίζ είναι μικρό. Διαθέτουν έλεγχο ανύψωσης, οπότε εκτείνονται μέχρι και στα άκρα του παρμπρίζ.
4. Οι υαλοκαθαριστήρες παντογράφου προϋποθέτουν τη χρήση μιας πολύπλοκης σύνδεσης υαλοκαθαριστήρα. Ο αριθμός των μηχανισμών και ο τρόπος τοποθέτησή τους είναι πιθανό να διαφέρει. Παρέχεται επαρκής ποιότητα καθαρισμού σε μεγάλη έκταση του παρμπρίζ, αλλά οι υαλοκαθαριστήρες αυτοί είναι ιδιαίτερα επιρρεπείς σε βλάβες, λόγω του μηχανισμού τους.
5. Οι τριπλοί υαλοκαθαριστήρες χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για πολύ μεγάλα παρμπρίζ. Υπάρχουν τρεις μηχανισμοί που τοποθετούνται στα αριστερά ή στα δεξιά. Ο σχεδιασμός των υαλοκαθαριστήρων μοιάζει με εκείνον των παράλληλων υαλοκαθαριστήρων.
Ανάλογα με την κατασκευή των υαλοκαθαριστήρων, οι κατασκευάστριες εταιρείες αυτοκινήτων χρησιμοποιούν μη αναστρεφόμενους ή αναστρεφόμενους μηχανισμούς. Οι πρώτοι εξ αυτών λειτουργούν μόνο με μία περιστροφική κίνηση και, επομένως, απαιτείται η χρήση κινηματικών διατάξεων με μηχανισμό χειρισμού ώστε να πραγματοποιείται η κίνηση "πήγαινε έλα". Οι τελευταίοι είναι πιο ακριβοί, αλλά η διάταξή τους μπορεί να μεταβληθεί, και επομένως είναι δυνατό να εγκατασταθούν στο μηχανισμό τους και άκαμπτοι βραχίονες, χωρίς μηχανισμό χειρισμού.
Αναμενόμενο κόστος
Το φάσμα τιμών των μηχανισμών υαλοκαθαριστήρων είναι μεγάλο και κυμαίνεται από 50 ευρώ έως πάνω από 300 ευρώ. Ο μηχανισμός των υαλοκαθαριστήρων δεν αποτελεί συνηθισμένο ανταλλακτικό εξάρτημα και γενικά μπορεί να παραμείνει λειτουργικός για ολόκληρη τη διάρκεια ζωής ενός αυτοκινήτου. Τα ακριβότερα προϊόντα είναι γενικά κατασκευασμένα από πιο ανθεκτικό υλικό (μέταλλο αντί για πλαστικό) ώστε να αποφεύγονται τυχόν ελαττώματα και βλάβες. Αυτό δεν επηρεάζει καθόλου την απόδοση τους.
Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι ένα τόσο μικρό εξάρτημα μπορεί να είναι τόσο ακριβό. Παρόλα αυτά, ο υαλοκαθαριστήρας είναι η μόνη εγγυημένη λύση για την περίπτωση που αρχίσει να βρέχει ξαφνικά. Μήπως χρειάζεστε έναν καινούργιο υαλοκαθαριστήρα; Ρίξτε μια ματιά στο κατάστημά μας, όπου προσφέρουμε υψηλής ποιότητας προϊόντα, ποιότητας OEM, και μάλιστα σε τιμές που είναι σημαντικά χαμηλότερες από εκείνες που συνιστούν οι κατασκευάστριες εταιρείες. Επιπλέον, οι προσφορές ημέρας καθώς επίσης και οι εκπτώσεις μας θα σας βοηθήσουν να εξοικονομήσετε πολλά χρήματα.