Ελαστικοί σωλήνες φρένων για το αυτοκίνητό σoυ

Ελαστικοί σωλήνες φρένων για Top κατασκευαστές
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων BMW Σειρά 3
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων OPEL ASTRA
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων VW GOLF
- OPEL CORSA
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων TOYOTA YARIS
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων FORD FOCUS
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων FORD FIESTA
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων MERCEDES-BENZ C-class
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων SEAT IBIZA
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων RENAULT CLIO
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων FIAT PUNTO
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων NISSAN QASHQAI
- Ελαστικοί σωλήνες φρένων AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Ελαστικοί σωλήνες φρένων; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Σε ένα αυτοκίνητο απαιτούνται διαφορες γραμμές τροφοδοσίας για να μεταφερθούν τα υγρά, όπως τα καύσιμα, το λάδι, το υδραυλικό λάδι και το ψυκτικό υγρό. Αλλά στην ίδια κατηγορία ανήκουν και τα καυσαέρια και ο αέρας. Κάπου στη μέση, βρίσκεται η γραμμή κενού, η οποία χρησιμοποιήθηκε σε αρκετές καινοτομίες. Κενό δημιουργείται αυτόματα στην πολλαπλή εισαγωγής, στο σώμα της πεταλούδας, όταν είναι κλειστή, και ο αέρας αναρροφάται από τον κινητήρα. Δυνητικά, διάφορες κατασκευές χρησιμοποιούν αυτήν την πίεση μέσα στο αυτοκίνητο και έτσι, πρέπει να υπάρχει με μία γραμμή κενού.
Με πνευματικό κενό μπορεί να λειτουργήσει το φρένο έκτακτης ανάγκης, το σύστημα κεντρικού κλειδώματος, τα εναλλακτικά συστήματα πέδησης, κ.λπ. Όπως και τα υδραυλικά συστήματα, είναι κλειστά συστήματα, τα οποία λαμβάνουν πίεση από εξωτερικές δυνάμεις, όπως η δύναμη εισαγωγής, αλλά η πίεση του αέρα πρέπει να δημιουργείται ξανά και ξανά, από την πολλαπλή. Με τη χρήση τουρμπίνας δημιουργείται επιπλέον κενό, οπότε δεν χρειάζεται καμία άλλη πηγή. Πρέπει, ωστόσο, η παροχή της ενέργειας να εξασφαλίζεται μέσω μιας γραμμής κενού. Η γραμμή αυτή μπορεί να δημιουργηθεί μέσω σταθερών γραμμών ή μιας σωλήνα, με τα επίπεδα φθοράς να είναι σχεδόν μηδαμινά. Ο πεπιεσμένος αέρας διαφεύγει, μόνον όταν υπάρχει κάποια μικρή ρωγμή και ως εκ τούτου, οι μεταλλικές σωλήνες είναι κατά προτίμηση η λύση, αν και έχουν το μειονέκτημα να καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο από μια σωλήνα, κατασκευασμένο από ελαστικό καουτσούκ, PVC ή σιλικόνη. Μια εύκαμπτη σωλήνα μπορεί να ενισχυθεί με πλέγμα ινών χάλυβα, έτσι ώστε οι ρωγμές να μην εμφανιστούν για πολλά χρόνια, παρόλα αυτά, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη, ότι υπάρχει πίεση, η οποία μπορεί να περάσει μέσα από περιοχές που εκτίθενται σε ισχυρές διακυμάνσεις της θερμοκρασίας.
Μια γραμμή κενού πρέπει πάντα να αντέχει σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και να παραμείνει σφιχτή, ακόμη και στους 200 ° C. Οι φλάντζες τους, λοιπόν, επιλέγονται προσεκτικά και οι συνδέσεις είναι ισχυρά σφιγμένες. Μόνον έτσι, μπορεί να εξασφαλιστεί η σταθερή ύπαρξη κενού. Θα πρέπει πάντα να επιλέγετε προϊόντα από απολύτως ασφαλής πηγές. Ως εκ τούτου, οι τυχαίοι έμποροι εξαιρούνται. Οι γραμμές κενού ή οποιοδήποτε άλλο καινούργιο ανταλλακτικό, προσφέρονται πάντα φθηνά στο ηλεκτρονικό κατάστημά μας, όπως αισθητήρες ABS (αισθητήρες ESP), μπαλάκια, δαγκάνες φρένου, αισθητήρες θέσης πεταλούδας κ.λπ.