Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ για το αυτοκίνητό σoυ

Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ για Top κατασκευαστές
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ BMW Σειρά 3
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ OPEL ASTRA
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ VW GOLF
- OPEL CORSA
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ TOYOTA YARIS
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ FORD FOCUS
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ VW POLO
- MERCEDES-BENZ E-class
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ FORD FIESTA
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ MERCEDES-BENZ C-class
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ TOYOTA COROLLA
- AUDI A4
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ SEAT IBIZA
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ RENAULT CLIO
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ SKODA OCTAVIA
- HONDA CIVIC
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ FIAT PUNTO
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ NISSAN QASHQAI
- Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ AUDI A3
- RENAULT MEGANE
Ελαττωματικό Τσιμούχα μπροστ παρμπρίζ; Αναγνώριση δυσλειτουργίας • Επισκευή • Εγχειρίδιο αντικατάστασης
Οι διακοσμητικές / προστατευτικές λωρίδες βρίσκονταν πάντα κολλημένες στις πλαϊνές πόρτες του αυτοκινήτου για να τις προστατεύουν από γρατζουνιές, που μπορεί να κάνουν οι ανοικτές πόρτες των άλλων αυτοκινήτων, όταν βρίσκονται σταθμευμένα. Για μεγάλο χρονικό διάστημα, σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές χρησιμοποιούσαν λωρίδες χρωμίου, οι οποίες τοποθετούνταν στο εξωτερικό μέρος των θυρών. Αρχικά, βιδωνόταν ένα στήριγμα, στο οποίο, στη συνέχεια, τοποθετούταν η ταινία προστασίας από επάνω ή κουμπωνόταν. Το θέμα συζήτησης ήταν πάντα σχετικό με το ύψος που θα έπρεπε να τοποθετούνται, καθώς, μιας και οι πλαϊνές πόρτες δεν ήταν τυποποιημένες, τα εκτεθειμένα σημεία τους δεν ήταν πάντα στο ίδιο ύψος. Μια διακοσμητική λωρίδα ποτέ δεν θα μπορούσε να προσφέρει την ίδια αξιοπιστία με μία προστατευτική.
Αργότερα, οι σχεδιαστές άρχισαν να τις επικρίνουν και έτσι, ξαναμπήκαν στην ημερήσια διάταξη. Το αποτέλεσμα ήταν να εξαφανιστούν φαινομενικά οι προστατευτικές λωρίδες ή τουλάχιστον να μην διακρίνονται οπτικά. Όμως, οι τεχνικοί ασχολήθηκαν με το σύστημα του προφυλακτήρα. Έτσι, εκεί, μια προστατευτική λωρίδα, εν μέρει, η οποία αντί να είναι μεταλλική ράβδος κατασκευάζεται από αφρό, τοποθετείται πάνω στην τραβέρσα και καλύπτεται με πλαστική μεμβράνη. Μόλις το σημείο αυτό βαφεί, δεν είναι πια ορατή. Για αισθητικούς λόγους, ορισμένοι κατασκευαστές χρησιμοποιούν και πάλι μια χρωμιομένη λωρίδα, αν το απαιτεί η μόδα της εποχής. Έτσι, τα τμήματα αυτά είναι αντικείμενα μόδας, τα οποία όμως εξακολουθούν να έχουν προστατευτική λειτουργία. Οι φίλοι των παλιών λωρίδων από χρώμιο ή πλαστικό, σε διάφορα χρώματα, μπορούν πάντα να τα αποκτήσουν στην αγορά, ανά πάσα στιγμή.
Αυτά τα μέρη παρέχονται πάντα μαζί με το στήριγμά τους, το οποίο είναι εύκολο στην εγκατάσταση. Άλλες φορές μπορεί να κολληθεί ή μπορεί να χρειαστούν τρύπες για βίδες. Μια παλιάς σχολής διακοσμητική λωρίδα βρίσκεται πάντα σε ζήτηση, ως ένα κύμα νοσταλγίας. Όσο εύκολα τοποθετούνται, φυσικά, το ίδιο γρήγορα αφαιρούνται. Όπως και κάθε άλλο ανταλλακτικό, έτσι και οι διακοσμητικές λωρίδες είναι πάντα διαθέσιμες, πολύ φθηνά, στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, όπως επίσης και τοπ μάουντ, φούσκες, δυναμό, φίλτρο αέρα καμπίνας και καπό πορτμπαγκάζ.